نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

چاپ روی انواع لیوان 09904534705 نوین گرافیک تماس بگیرید.

چاپ روی لیوان به عبارتی ماگ  ظرفی است که علاوه بر نوشیدن می تواند به عنوان یک طرح زیبا یا دکور زیبا مورد استفاده قرار گیرداین لیوان ها از جنس سرامیک ، می باشند .

انواع لیوان های چاپی  :
لیوان تک رنگ یا ماگ سفید :  این نوع از لیوانها به دلیل ساده بودن بیشتر مورد توجه مشتریان عکس قرار گرفته است و همچنین برای سازمانها و ارگانها بهترین نوع لیوان چاپی برای تبلیغاتشان می باشد.


 لیوان جادویی :

نام دیگر این لیوان ها حرارتی است که با ریختن مایع داغ در داخل لیوان ، طرح روی آن نمایان می شود.بسیارجذاب است و میتوانید دوستان یا خانواده خودرا با چاپ روی لیوان حرارتی سوپرایز کنید.


 لیوان دسته و داخل رنگی:


چاپ روی لیوان دسته و داخل رنگی از دیگر سری محصولات لیوان چاپ وتبلیغات نوین گرافیک می باشد رنگ دسته و داخل این لیوان رنگی می باشد و سایر قسمت های تنه ی لیوان سفید می باشد که حدودا بجز یک سانت از اطراف دسته لیوان قابل چاپ می باشد.چاپ روی لیوان های دسته و داخل رنگی بسیار شفاف و درخشنده است و ویژگی های بارز این لیوان نیز مقاومت بسیار بالای این لیوان در برابر شسشتو و خط و خش می باشد.


تیراژ قابل سفارش چاپ لیوان:


از ویژگی های چاپ
لیوان سابلیمیشن امکان چاپ لیوان حتی در تعداد ۱ عدد می باشد.که شما مشتریان گرامی می توانید اگر فقط یک لیوان بخواهید برای خودتان سفارش دهید و یا به دنبال یک هدیه مناسب و البته ارزان قیمت برای یکی از دوستانتان باشید می توانید  ثبت سفارش کنید

چاپ عکس روی لیوان چگونه است؟
برای چاپ عکس بر روی لیوان شما کاربران عزیز تنها نیاز است عکسی که در اختیار دارید که این عکس هم می تواند عکس هایی که در اتلیه ها گرفته باشد و حتی می توانید عکس های که از اینترنت دانلود کرده و یا در کامپیوتر شما ذخیره  شده باشد . برای تیم نوین گرافیک ارسال نمایید تا بهترین چاپ بر روی لیوان را برای شما اماده و ارسال نماید .
برای اینکه براحتی ثبت سفارش کنید به واتساپ 09904534705 در واتساپ پیام دهید تا نوین گرافیک لیست قیمت چاپ روی لیوان را برای شما مشتری عزیز ارسال کند.

چاپ پیکسل:

یکی از خدماتی که در مجموعه چاپ و تبلیغات نوین گرافیک میتوان به آن اشاره کرد ، چاپ روی پیکسل است.چاپ پیکسل با دو هدف صورت میگیرد. دسته اول از مشتریان ما کسانی هستند که پیکسل را به عنوان یک هدیه تبلیغاتی سفارش میدهند. دسته دوم کسانی هستند که میخواهند به عنوان یک کالای زینتی از آن استفاده کنند و یا پیکسل را به شخصی هدیه بدهند.

چاپ پیکسل تبلیغاتی:
چاپ پیکسل یکی از راحت ترین و ارزان ترین روش های تبلیغاتی است که طرافداران خاص خود را دارد.این روش در انتقال یک عکس یا نوشته روی پیکسل چاپ میشود که  پیام تبلیغاتی که حتی جنبه تجاری نیز نداشته باشد بسیار موثر و عامه پسند تر بوده که به سرعت نظر مخاطب مورد نظر را جلب خود می نماید.
چاپ پیکسل سوزنی:
پیکسل سنجاقی دارای بیشترین استفاده در میان سایر انواع پیکسل است.چاپ پیکسل سنجاقی همچون دیگر انواع پیکسل بر روی سطح دوار جلوی آن چاپ و توسط یک طلق شیشه ای پرس میگردد.تفاوت آن در نوع اتصال پیکسل است که توسط یک سوزن که در پشت آن قرار دارد بر روی سطح پارچه مانند متصل می گردد.


پیکسل آهن ربایی | پیکسل مگنت دار:


پیکسل مگنت دار یا آهن ربایی نوع دیگری از انواع چاپ پیکسل می باشد.در این نوع نیز سفارش طرح دلخواه پیکسل روی سطحی دوار چاپ می گردد و تفاوت در نوع اتصال پیکسل می باشد که از طریق مگنت (آهن ربا) قرار گرفته در پشت پیکسل انجام می گیرد. پیکسل مگنت دار به دلیل قرارگیری بر روی سطوح فلزی جهت مصارف تزئینی مناسب می باشد. نام دیگر پیکسل مگنت دار ، پیکسل مغناطیسی بوده که دارای سایزبندی مشابه به پیکسل سنجاقی یا سوزنی است.


پیکسل جا کلیدی:


پیکسل جاکلیدی بیشتر برای قراردادن تبلیغات و برند سازمان و همچنین هدیه به افراد یا شرکت ها مورد استفاده قرار می گیرد.


گروه چاپ وتبلیغات نوین گرافیک در جهت ارائه خدمات متنوع تبلیغاتی آماده است تا سفارشات شما در زمینه پیکسل تبلیغاتی و یا سفارش طرح دلخواه روی پیکسل در انواع پیسکل سنجاق ، پیکسل مگنت (آهنربایی) و نیز پیکسل جاکلیدی را در اسرع وقت و با قیمت ارزان و بهترین کیفیت ارائه دهد.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ برای ما پیام بگذارید.

چاپ کلاه نوین گرافیک با عکس /لوگو/نوشته دلخواه 09904534705 تماس بگیرید.

چاپ کلاه :
چاپ روی کلاه یکی از مرسوم ترین روش های تبلیغاتی است.پس اگر شما برای شرکت و برندتان نیاز به یک کلاه خاص و اختصاصی دارید که لوگو یتان روی آن چاپ شود، مرکز چاپ نوین گرافیک در کنار شماست.چاپ کلاه به صورت شخصی و همچنین چاپ در تیراژ بالا برای مصارف سازمانی و تبلیغاتی می تواند به معرفی هر چه بهتر شما کمک کند تا همیشه در خاطر مخاطبانتان باقی بمانید.


چاپ کلاه سفید:
چاپ کلاه سفید از مرسوم ترین و پرفروش ترین انواع چاپ روی کلاه می باشد بخصوص برای سفارشات با تیراژ بالا و تنوع رنگی طرحی زیاد . چاپ روی کلاه به روش سابلیمیشن معمولا بروی کلاه های سفید انجام می شود که چاپ روی کلاه سفید به صورت مستقیم بوده و رنگ و طرح به خورد پارچه می رود .این موضوع باعث بالا رفتن کیفیت کار شده و چاپ روی کلاه را قابل شستشو میکند.از ویژگی بارز چاپ کلاه به همین روش سابلیمیشن ، امکان چاپ با تیراژ پایین یعنی حتی یک عدد می باشد.
چاپ عکس روی کلاه:
ما در مرکز تخصصی چاپ نوین گرافیک از این گونه کلاه ها برای استفاده های شخصی و تبلیغاتی و برای اماکن عمومی همچون فست فود ها و رستوران ها و کارگاه های تولیدی چاپ و در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهیم.
روش چاپ روی کلاه سفارشی:
برای چاپ روی کلاه پارچه ای ابتدا طرح شما روی کاغذ مخصوص سابلیمیشن چاپ شود.و بعد کاغذ روی محلی که قراره چاپ بشه قرار می گیرد. و با چسب نسوز فیکس میشود.در مرحله بعد کاغذ به همراه کلاه لبه دار داخل کلمپ مربوط به دستگاه تنظیم قرار میگیرید و با درجه و حرارت مشخص طرح شما روی کلاه پارچه ای  چاپ میشود. دقت داشته باشین که این کلاه کاملا قابل شستشو هست و از بابت ماندگاری طرح روی کلاه خیالتون راحت باشه.
چاپ تبلیغات نوین گرافیک سفارشات تک وعمده پذیرفته میشود اما در  سفارشات عمده شما  تخفیفات بسیار شگفت انگیزی را به شما ارائه می دهیم. 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید.

چاپ تیشرت نوین گرافیک 09904534705 تماس بگیرید.


اگر می خواهید یک مارک جدید هیجان انگیز را تبلیغ کنید یا می خواهید بستگان خود را برای عکسهای Instagram در یک جمع خانواده ست کنید ، همیشه یک دلیل خوب برای چاپ تی شرت  وجود دارد.
عکس دلخواه خود را انتخاب کنید برای ما به واتساپ 09904534705 بفرستیدو یک تی شرت چاپ شده از نوین گرافیک تحویل بگیرید. بنابراین ، داستان کوتاه ، اطمینان حاصل کنید که طرحی را ارائه کرده اید که داستان شما را بازگو می کند ، متناسب با نام تجاری شما است یا کاملاً عالی به نظر می رسد. ابتدا از خود بپرسید که می خواهید پیراهن شما درباره شما یا نام تجاری شما چه بگوید. گروه هدفی که می خواهید از او درخواست تجدید نظر کنید کیست؟ وقت خود را اختصاص دهید و طرحی را منعکس کنید که هویت برند شما را منعکس کند ، خواه دارای یک تصویر ،لوگو ، شعار یا ترکیبی از هر سه باشد.

هزینه چاپ تی شرت چقدر است؟
چاپ یک تی شرت معمولاً بین65تا 85 هزار  تومان هزینه دارد.در حالی که چاپ به صورت عمده می تواندتخفیف ویژه بگیرید .
جنس تیشرت :
جنس تیشرت در چاپ سابلیمیشن معمولا پنبه و اسپان میباشد.
مراحل چاپ تیشرت سابلیمیشن:
1-عکس /لوگو /نوشته و...را طراح ابتدا طراحی میکند .
2-توسط پرینتر سابلیمیشن چاپ میشود.
3-عکس چاپ شده با چسب ضدحرارت روی تیشرت محکم نصب میشود.
4- داخل دستگاه سابلیمیشن قرارمیگیرید و اهرم فشار را روی تیشرت قرار میدیم.
چاپ روی تیشرت بچگانه:
شما می توانید با چاپ روی تیشرت  نام کودک/ کارتون مورد علاقه کودک/تم تولد  یا هر طرح سفارشی دیگر به انتخاب خود سفارشی کنید. پیراهن های بچه گانه سفارشی نیز برای ارائه کسی به عنوان هدیه بسیار مفید هستند.
هنوز طرحی ندارید؟ راهنمای نهایی ما برای طراحی تی شرت به شما مشاوره رایگان میدهد، جایی که شما همه چیزهایی را که می خواهید برای طراحی یک تی شرت که دوست دارید بدانید را پوشش می دهیم.شما یاد خواهید گرفت که چگونه سبک ، تصویر ، رنگ و تایپوگرافی مناسب را انتخاب کنید ، بنابراین در نهایت با یک طراحی کامل تی شرت به پایان خواهید رسید. برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید.

چاپ پیکسل وبج 09904534705 تماس بگیرید

چاپ پیکسل:

بج و پیکسل هدایای بسیار زیبایی برای تبلیغات محصولات شما هستند. این روش چاپ بدلیل سادگی و سرعت فوق العاده و ارزانی جایگاه ویژه ای در چاپ هدایا دارد.چاپ عکس دلخواه روی پیکسل ، محدودیت رنگ ندارد و امکانات لازم برای انتخاب آزادانه جهت چاپ طرح دلخواه روی پیکسل را به شما می دهد.اندازه پیکسل در شرایط فعلی ، پپیکسل 44 میلیمتری و پیکسل58 میلیمتری است.چاپ پیکسل ها در انواع سوزنی ، مگنتی و مدل جاسوئیچی ارائه می شوند . همچنین می توانند به صورت پیکسل پشت فلزی یا پیکسل پشت پلاستیکی باشند. چاپ پیکسل زمان کمی می برد و مدت زمان چاپ پیکسل کوتاه است . در واقع برای تولید پیکسل ، باید ساخت پیکسل با تیراژ چند هزار عددی در روز را در نظر داشت.کیفیت چاپ و ساخت پیکسل در ظرافت و زیبایی آن حرف اول را میزند.نوین گرافیک  گارانتی بهترین کیفیت و قیمت را به تمام مشتریان خودش میدهد.زیرا تولید کننده است .
کاربرد پیکسل:
کاربری پیکسل ها متنوع و متفاوت است . پیکسل ها می توانند روی کیف ، روی کفش و در عادی ترین و مرسوم ترین حالت ، روی سینه لباس قرار گیرند ؛ پیکسل ها جدی ترین رقیب بج سینه فلزی به حساب می آیند زیرا بسیاری از محدودیت های چاپ بج سینه در چاپ پیکسل وجود ندارد .


چاپ پیکسل سوزنی :
پیکسل های سوزنی یا گیره دار نمونه از پیکسل های تبلیغاتی هستند که بر پشت آنها گیره یا سنجاقی تعبیه شده است که با استفاده از این گیره ها امکان آویزان کردن این پیکسل بر روی لباس به شکل بج سینه یا بر بر روی کیف یا کوله پشتی میسر است.


چاپ پیکسل دسته کلیدی:
چاپ جاکلیدی با طرح سفارشی ، اکثر افراد جامعه سعی در نمایش تفکرات خود دارند مثلا لباس و پوششی را انتخاب میکنند که بیانگر تفکر، عقاید و علایق آنها است. این تفکرات و علایق را به شکل نماد، جمله و یا تصویری مفهومی در ظاهر خود به نمایش میگذارند.برای نمایش علایق افراد در زمینه های مختلف میتوان از پیکسل دسته کلیدی استفاده کرد. 


چاپ پیکسل آهن ربایی
یا مگنتی:
پیکسل های آهن ربایی نمونه ای دیگر از پیکسل های تبلیغاتی یا پیکسل های تزیینی هستند که بر پشت انها آهن ربایی تعبیه شده است که این آهن ربا سبب استفاده از پیکسل بر روی سطوح آهنی مانند یخچال می شود.


گروه چاپ و تبلیغات نوین گرافیک با هدف ارائه خدمات نوین چاپ  به روش های گوناگون بر روی سطوح مختلف با استفاده از دستگاه های مدرن چاپ تاسیس شد و با بهره گیری از کادری مجرب  در زمینه های مختلف چاپ پا به عرصه وجود گذاشته است برای مشاوره و ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید.