نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

چاپ پرچم رومیزی- چاپ پرچم ارزان - قیمت چاپ پرچم

چاپ پرچم با لگوی اختصاصی یکی از بهترین روش های تبلیغات کسب کار است .که به شرکت‌ها و سازمان‌ها این امکان را می‌دهد که نمادها، لوگوها، شعارها یا طراحی‌های خاص خود را روی پرچمها چاپ کرده و از آنها به عنوان یک ابزار موثر در تبلیغات و برندینگ استفاده کنند.چاپ روی اجسام با طرح دلخواه در سایزهای مختلف با بالاترین کیفیت و در کوتاه ترین زمان ممکن چاپ پرچم رومیزی ، چاپ پرچم تشریفاتی ,چاپ پیکسل ,چاپ لیوان ,چاپ تیشرت ,چاپ پازل  و... در چاپ و تبلیغات نوین گرافیک برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ تلگرام ایتا پیام بگذارید.


چاپ پیکسل در تهران - چاپ پیکسل فوری - نوین گرافیک

چاپ پیکسل تبلیغاتی با 3 مدل متفاوت پیکسل سوزنی، پیکسل آهنربایی و پیکسل جاکلیدی است. پیکسل سوزنی در اصلاح انگلیسی با عنوان Pin back Button شناخته می‌شود.چاپ پیکسل سوزنی از جمله پیکسل‌های پرطرفدار است که برای تبلیغات بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.چاپ پیکسل جاکلیدی یکی از راحت ترین و ارزان ترین روش های تبلیغاتی است که در چند مدل چاپ پیکسل جاکلیدی یکرفه-چاپ پیکسل جاکلیدی دوطرفه -چاپ پیکسل جاکلیدی پشت آینه ای و... در نوین گرافیک موجود میباشد.پیکسل مگنتی یا همان پیکسل آهنربایی به قطعه فلزی گفته می‌شود که معمولاً روی آن عکس خاصی چاپ می‌شود. در پشت این پیکسل‌ها آهنربایی وجود دارد که باعث می‌شود آنها به سطوح فلزی بچسبند .قیمت پیکسل تبلیغاتی به عوامل زیادی بستگی دارد که از این عوامل می توان به نوع چاپ پیکسل، تعداد سفارش پیکسل، فوری یا غیر فوری بودن آن اشاره کرد.برای ثبت سفارش چاپ پیکسل یا دیگر محصولات چاپ روی اجسام مانند :هدیه روز پدر و روز عشق با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ/ تلگرام /ایتا پیام بگذارید.



خرید پیکسل خام عمده - پوکه پیکسل - نوین گرافیک

پیکسل خام سوزنی:

یکی از پرکاربردترین پیکسل ها پیکسل خام سوزنی شرکت نوین گرافیک میباشد.پیکسل خام سوزنی دارای سوزن  تیز و یک تکه میباشد . چاپ پیکسل و تولید پیکسل خام به دلیل بهترین قیمت و دست اول بودن تنها در نوین گرافیک ممکن است.


پیکسل خام جاکلیدی:

پیکسل خام جاکلیدی یطرفه یکی دیگر از محصولات تبلیغاتی مقرون بصرفه میباشد . جنس پیکسل عموما از رویه ورق فلز بوده و پشت آنها پلاستیکی میباشد که از طریق پرس دو قسمت رویه و بخش پشتی که اتصال پیکسل را شامل می شود انجام می گیرد. انواع پیکسل خام جاکلیدی:پیکسل خام جاکلیدی دوطرفه -پیکسل خام جاکلیدی پشت آینه ای -پیکسل خام جاکلیدی دور کروم و... میباشد.

پیکسل خام مگنتی :

این نوع پیکسل بیشتر در مکان ها ثابت دیده می شودبرای چسباندن روی یخچال . کابینت فلزی و هر چیز آهنی و فلزی که قابلیت نصب آهنربا را دارند.

پیکسل خام یا button دایره ای است که در دنیای امروز کاربردهای بی نهایت زیادی دارد. چاپ و تبلیغات نوین گرافیک متخصص در زمینه تولید انواع پیکسل و مواد اولیه پیکسل مانند : پیکسل خام -دستگاه پیکسل زن - کاتر پیکسل -قالب پیکسل  می باشد برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یادر واتساپ - تلگرام - ایتا پیام بگذارید.

خدمات چاپ لوگو، طرح اختصاصی و چهره روی لیوان

چاپ عکس، نوشته، اسم، طرح، لوگو روی لیوان و ماگ:

لیوان و ماگ‌ها از آن دسته کالاهایی هستند که در زندگی روزمره بسیار کاربرد دارند و به یک وسیله معمول در زندگی تبدیل شده‌اند .یکی از استراتژی‌های موثر تبلیغات، استفاده از هدایای تبلیغاتی پرطرفدار و جذاب است,چاپ روی لیوان و ماگ تبلیغاتی یکی از محصولات پر کاربرد در بین محصولات تبلیغاتی و هدایای تبلیغاتی می باشد.شرکت هدایای تبلیغاتی نوین گرافیک انواع مدل‌ها و جنس‌های مختلف لیوان تبلیغاتی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید بر اساس نیاز و مخاطبان خود بهترین انتخاب را داشته باشید.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ -تلگرام و ایتا پیام بگذارید.


چاپ ماگ حرارتی:

ماگ های حرارتی نیز مانند سایر لیوان ها در انواع مختلفی به بازار عرضه شده اند.مانند :لیوان حرارتی دسته ساده-لیوا حرارتی دسته قلبی -لیوان حرارتی اکلیلی که همگی از کیفیت بالایی برخوردار است.

چاپ پیکسل تهران -چاپ پیکسل فوری نوین گرافیک

چاپ پیکسل تهران

چاپ پیکسل سوزنی از جمله پیکسل‌های پرطرفدار است که برای تبلیغات بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. 


بج سینه فلزی:

نشان یا بج سینه قطعه‌ای است فلزی که روی لباس نصب می‌شود و نمایانگر لوگو یا طرح مورد نظر یک موسسه می‌باشدبج سینه امروزه در اهداف و کمپین های تبلیغاتی نیز مورد استفاده قرار می گیرند .این محصول با عناوین دیگری همچون اتیکت سینه ، سنجاق سینه ، نشان سینه و گل سینه نیز شناخته می شود .

چاپ پیکسل مگنتی:

چاپ عکس دلخواه روی پیکسل مگنتی ، محدودیت رنگ ندارد زیرا چاپ تصویر دلخواه روی پیکسل ، دیجیتالی است و امکانات لازم برای انتخاب آزادانه جهت چاپ طرح دلخواه روی پیکسل را به شما می دهد.

چاپ پیکسل جاکلیدی :چاپ پیکسل جاکلیدی با طرح دلخواه یکی از دلنشین ترین اکسسوری ها برای استفاده شخصی و یا برای هدیه دادن است .چاپ پیکسل جا کلیدی یا جا کلیدی پیکسلی با هر طرح و عکسی که تمایل دارید پذیرفته می شود.انواع پیکسل جاکلیدی مانند :چاپ پیکسل جاکلیدی یکطرفه چاپ پیکسل جاکلیدی دوطرفه . چاپ پیکسل جاکلیدی پشت آینه ای در نوین گرافیک متوانید ثبت سفارش کنید.

مرکز تولید و طراحی انواع پیکسل نوین گرافیک چاپ پیکسل فوری در سایزهای مختلف و همچنین چاپ روی اجسام مانند چاپ لیوان - چاپ تیشرت - چاپ پازل - چاپ فندک - چاپ پرچم - چاپ روی تابلو و...  را اجام میدهد برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ -تلگرام - ایتا پیام بگذارید.