نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

چاپ پیکسل مکنتی با عکس دلخواه 09904534705 تماس بگیرید.

چاپ پیکسل :


نوین گرافیک با چاپ پیکسل با کیفیت عالی و رنگی  و فقط در یک روز یا یک ساعت قیمت ارزان ، کیفیت عالی و تولید سریع را به شما ارائه می دهد. ما یکی از تولید کنندگان پیشرو برای تولید پیکسل با لوگو / تصویر شخصی /نوشته و... هستیم.

پیکسل ها چاپ شده و ساخت نشان ها و خدمات موجود در چاپ نوین گرافیک به راحتی پیکسل های شما رابصورت دایره ای با اندازه های مختلف  تبلیغات شما را به روش برجسته تری انجام می دهند. ما طیف گسترده ای از خدمات چاپ را مانند چاپ پیکسل دسته کلیدی /چاپ پیکسل مگنتی و ... انجام میدهیم چون تولید کننده هستیم سفارش حتی یک عدد هم امکان پذیر است.


موارد استفاده نشان های مدرسه

نشان های انتخاباتی

نشان عروسی

نشان های شرکتی

نشان های رویداد

نشان های تبلیغاتی

نشان های کمپین آگاهی

نشان های مجموعه ها مانند آرایشگاه ها و ...

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چاپ پیکسل تبلیغاتی  ، لطفا با ما09904534705  تماس بگیرید

چاپ لیوان در هر تیراژی حتی یک عدد برای ثبت سفارش 09904534705 تماس بگیرید.

چاپ لیوان تبلیغاتی:


شرکت تبلیغاتی نوین گرافیک به عنوان تولید کننده برجسته طیف متنوعی از محصولات ، به تازگی در بازار ظاهر شده ایم. پیشنهادات ما شامل تی شرت های زنانه و مردانه و بچه گانه ، لیوان شخصی ، چاپ لیوان حرارتی ، تقویم شخصی ، چاپ کلاه و غیره است. محصولات ما برای اهداف هدیه و ایجاد لحظات ارزشمند بسیار ترجیح داده می شوند از زندگی خاص تر و همچنین به یاد داشته باشید. تخصص ما ارائه موارد شخصی است که مشتریان به دلیل کیفیت خدمات ما همیشه سفارش میدهند  ما ارائه دهنده خدمات محبوب هستیم زیرا خدمات طراحی گرافیک ، خدمات چاپ ، لیوان چاپی ، خدمات چاپ تقویم و غیره را ارائه می دهیم

آیا هنوز بر روی لیوان خود عکس شخصی خود را ندارید؟ با فرستادن عکس به شماره واتس اپ 09904534705 یک لیوان با عکس خود از ما تحویل بگیرید به همین سادگی ست.


با افزودن عکس و متن خاص خود ، لیوان عالی خود را ایجاد کنید. لیوان های شخصی هدایای تبلیغاتی عالی برای هر مناسبت ، چه روز تولد ، روز ولنتاین ، روز مادر ، روز پدر ، و هدیه کریسمس ، جشن های شرکتی و غیره هستند! منتظرتون هستم.


چاپ پیکسل تبلیغاتی برای سفارش 09904534705 تماس بگیرید.

چاپ پیکسل تبلیغاتی:


آیا به دنبال مقرون به صرفه ترین روش برای ایجاد هیجان در مشتریان و صحبت درباره نام تجاری خود بوده اید؟ آیا می خواهید برند شما در نمایشگاه ها ، رویدادها یا هر موسسه ای برجسته باشد؟ ااگر این را میخواهید، باید از ییکسل استفاده کنید! 

این دکمه ها ابزاری فوق العاده سرگرم کننده ، کاربردی و قدرتمند برای تبلیغ برند ، کارزارهای سیاسی ، رویدادها یا انتشار هر پیامی هستند. از آنجایی که این پیکسل های تبلیغاتی به کوله پشتی ، بند بند ، کیف حمل بار متصل شده و روی لباس سنجاق شده اند ، می توانند مانند بیلبوردهای تبلیغاتی استفاده کرد. از این رو ، نباید از این ابزارهای کوچک تبلیغاتی غافل شد.


این شگفتی های کوچک بازاریابی به شما کمک می کند تا آگاهی از نام تجاری یا پیام خود را گسترش دهید. صرف نظر از آنچه می خواهید تبلیغ کنید.

شرکت تبلغاتی نوین گرافیک از این ابزار را برای رستوران ها ، مراکز خرده فروشی ، بیمارستان ها و هر رویدادی داشته باشند. پیشنهاد میکندفقط مطمئن شوید که پیام ،لوگو یا عناصری مناسب در طراحی خود دارید که نشان دهنده برند شما باشد. در این صورت ، استفاده از پیکسل تبلیغاتی و داشتن یک پیش نمایش جالب و واقع گرایانه از طرح هایتان ، ایده آل خواهد بود.


پیکسل ها یک روش عالی برای تبلیغ خود ، برقراری ارتباط با یک پیام ، علامت گذاری یک رویداد یا فقط خوب به نظر رسیدن هستند. شرگت تبلیغاتی نوین گرافیک پیکسل های تبلیغاتی سفارشی میسازد از محبوب ترین اندازه های پیکسل گرد و شکل دار ، انتخاب کنید ، شامل چاپ تمام رنگی و پشت پین استیل است. لطفا برای درخواست خود با ما تماس بگیرید. 


چاپ روی کلاه تبلیغاتی یا هدیه برای ثبت سفارش 09904534705 تماس بگیرید.

چاپ کلاه :

آیا دوست دارید برای تبلیغات تجاری کلاههایی با آرم یا شناسه تجاری خود طراحی کنید؟ اکنون باشرکت تبلیغاتی نوین گرافیک امکان پذیر است! 

 به طور کلی ، آرم ها یا طرح ها می توانند از طریق چاپ روی  هر صفحه ای  مانند  کلاه ها منتقل شوند. 


از چاپ کلاه  برای چاپ لوگو کاری  ، هدیه ای مناسب برای هر دوست صمیمی ،برای رویدادهای ورزشی، رویدادهای شرکتی یکی از اعضای خانواده یا دور هم جمع شدن است! .


 ما یک تیم کاملاً اختصاصی داریم که وظایف را با دقت انجام می دهند. کلاه های سفارشی یک راه حل سفارشی سازی را به صورت چاپ حرارتی ارائه می دهند که به مشتریان شما اجازه می دهد تا لباسهای خود را مطابق با انتخاب خود تغییر دهند.  برای اطلاعات دقیق با ما 09904534705  درارتباط باشید.

چاپ لیوان تبلیغاتی 09904534705 تماس بگیرید

چاپ لیوان تبلیغاتی:


لیوان ها معیار هدایای تبلیغاتی شرکت ها هستند. با طیف وسیعی از رنگ ها و مدلها ی مخنتلف  لیوان ها و ظروف شیشه ای ، ما با نام تجاری شما همکاری می کنیم تا بهترین راه حل بازاریابی را پیدا کنیم

لیوان چاپی قهوه تبلیغاتی برای موسسات خیریه یا به عنوان هدیه شرکتی است.

وقتی به دنبال بهترین روش برای برجسته شدن از بین جمعیت هستید ، به سمت یک لیوان عکس دار نگاه کنید - آنها حتی در بدنه ظریف چینی موجود هستند!

برخلاف تبلیغات رادیویی یا چاپی که هزینه های زیادی برای پرداخت پیام خود در مقابل بسیاری از افراد پرداخت می کنید که بسیاری از آنها علاقه ای به محصول یا خدمات شما ندارند ، لیوان های تبلیغاتی چیزی است که شما بر آن کنترل کامل دارید. شما تصمیم می گیرید چه کسی لیوان تبلیغاتی دریافت کند .
شما میتوانید از چاپ روی لیوان برای چاپ عکس شخصی/چاپ لوگو و ...استفاده کنید.


لیوان های شرکت نوین گرافیک اکنون با افتخار در دست میلیون ها مشتری از سراسر کشور قرار دارند - با سفارش لیوان های تبلیغاتی خود ، تأثیر ماندگاری ایجاد کنید! برای ثبت سفارش 09904534705 تماس بگیرید.