نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

سفارش آنلاین | چاپ تیشرت مردانه ، زنانه ، شرکتی

چاپ عکس روی تی شرت:

چاپ تی شرت سفید با یقه گرد ساده که در سایز های استاندارد قابل انتخاب است و عکس مورد نظر شما بر روی آن چاپ خواهد شد.


چاپ تیشرت زنانه با طرح دلخواه :

خدمتی از چاپ و تبلیغات نوین گرافیک که می توانید هر طرح و یا عکسی رو که دوست دارید روی تیشرت چاپ کنید. مثلا یک طرح فانتری و خاص که تیشرت با اون طرح رو در بازار نمی تونین پیدا کنید و یا عکس بازیگر مورد علاقه خودتون و هر عکس و یا طرح دیگه ای که دوست داشته باشید.

نوین گرافیک دارای انواع بسیار گسترده ای ازچاپ تی شرت مردانه ,چاپ تی شرت زنانه ,چاپ تیشرت بچه گانه در سایزها ، جنس ها و رنگ های متنوع می باشد که شما می توانید با سلیقه خودتان طرح های مختلفی را بر روی تی شرت چات کنید.برای شروع کار کافی است متن یا عکسها خودتان را از طریق واتساپ 09904534705 بفرستید.

چاپ لباس زنانه,دستگاه چاپ لباس,چاپ عکس روی لباس,طراح چاپ لباس,چاپ تیشرت,انواع چاپ لباس,چاپ لباس کار,چاپ تیشرت زنانه

چاپ لیوان سرامیکی |تحویل سه ساعته | چاپ ماگ

 چاپ روی لیوان سرامیکی دسته و داخل سفید

این نوع لیوان ها کیفیت بسیار بالائی دارند و رنگ ها را به بهترین شکل نمایش می دهند. همچنین به علت ساختار و نحوه ی تولید، چاپ این لیوان ها با شستشو از بین نمی‌رود و دوام بسیار زیادی دارد.


چاپ لیوان حرارتی:

در حالت سرد این لیوان ها کاملا مشکی هستند و به هیچ عنوان عکسی که روی آن چاپ شده قابل مشاهده نخواهد بود. اما هنگامی که درون این لیوان ها مایع گرمی ریخته می شود تغییر رنگ داده و رنگ سیاه آن کاملا از بین می رود و عکسی که چاپ شده به آرامی ظاهر می گردد. لیوان حرارتی می تواند سورپرایز ویژه ای باشد. چاپ عکس روی لیوان حرارتی چه برای خودتان چه به عنوان هدیه شما را حیرت زده خواهد کرد.


چاپ لیوان دسته قلب با داخل رنگی

چاپ ماگ دسته قبلی جز جداب ترین نوع لیوان جهت هدیه دادن به بهترین دوستانتان می باشد. چاپ روی این لیوان به دلیل شکل قلب داشتن ، به زیبایی آن می افزاید. این نوع لیوان به دلیل رنگی بودن داخل آن میتواند با رنگ لوگوی شرکت یا کسب وکار شما ست شود .


چاپ لیوان تبلیغاتیبا استفاده از این روش چاپ می‌توانید در تلاش های بازاریابی خود به طور مداوم لوگو یا نام شرکت خود را به مشتریان خود نشان دهید.


مزایای چاپ سابلیمیشن چیست؟

چاپ لیوان با کیفیت بالا با استفاده از تکنیک چاپ سابلیمیشن به دست می‌آید.کم هزینه بودن وتنوع محصول قابل چاپ ,عدم نیاز به استفاده از قالب



چاپ لیوان سرامیکی |تحویل سه ساعته | چاپ ماگ برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید.

موادخام پیکسل

 موادخام پیکسل از ساده‌ترین و ارزانترین محصولاتی است که می‌توان طرح اختصاصی بر روی آن چاپ کرد. این پیکسل‌ها در سایزها و انواع مختلف تولید می‌شود و چاپ بر روی آن به صورت مات یا براق صورت می‌گیرد. با درج برند و لوگو شرکت شما بر روی این محصول می‌توانید برای تبلیغات کسب و کار خود از آن استفاده کنید. علاوه بر این برای تبریک و هدیه به عزیزان خود می‌توانید از آن استفاده کنید.استفاده از پیکسل ها امروزه کاملا فراگیر شده و شاید بتوان ادعا کرد که هر کسی با کمی جستجو در اطراف خودش می تواند یک پیسکل را مشاهده کند؛در مترو، دانشگاه، مدرسه، کنسرت، موسسات و شرکتها، استارتاپ ها و … هرجای دیگر را که کمی جستجو کنید چشمتان به دایره های دوست داشتنی میخورد.

 جهت سفارش پیکسل خام  در نوین گرافیک و ارتباط با بخش محصولات خام شما می‌توانید با شماره 09904534705  تماس حاصل فرمایید.

چاپ پیکسل نوین گرافیک

سفارش چاپ پیکسل با طرح دلخواه با برند شما میتواند هدیه تبلیغاتی مقرون بصرفه و مناسب برای مشتریان شما باشد.با استفاده از خریدپیکسل می توان موجب انتقال پیامی گردید که حتی جنبه تبلیغاتی ندارد. چاپ پیکسل در انواع مختلفی موجود می باشدمانند:چاپ پیکسل تبلیغاتی چاپ پیکسل فانتزی/ چاپ پیکسل ورزشی/چاپ پیکسل اجتماعی/چاپ لوگو روی پیکسل/ چاپ پیکسل مذهبی و... که شرکت ها و افراد می توانند با توجه به نیاز خود به منظور تهیه آن اقدام نمایند .


خرید وقیمت چاپ پیکسل دسته کلیدی: 

چاپ پیکسل دسته کلیدی در چند سال اخیر محبوبیت خاصی پیدا کرده و نه تنها به عنوان یک محصول تبلیغاتی توسط شرکت های بزرگ برای همایش ها ، نمایشگاه ها و دیگر مراسمات و تجمعات استفاده میشود بلکه به عنوان یک هدیه در قالب گیف های تبلیغاتی نیز استفاده میشود.


خرید و قیمت پیکسل مگنتی :

پیکسل آهنربایی با توجه به قسمت آهنربایی یا مگنتی که در قسمت پشت آن قرار دارد کاربردهای بسیار زیاد و جذابی دارد و شما می‌توانید در قسمت‌ها و مکان‌های مختلف از آن استفاده نمایید.


مجموعه تبلیغاتی نوین گرافیک در زمینه طراحی،‌ چاپ، واردات و توزیع هدایای تبلیغاتی و با اتکا بر مفاهیم بنیادی هنر و مدیریت کارآمد و فعال، پیوسته کوشیده است، با نظم، دقت و سرعت متفاوت باشد تا استحقاق و نمایندگی ذوق و سلیقه ی شما مشتریان عزیز را داشته باشدبرای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید.

چاپ روی لیوان سفید

چاپ روی لیوان تبلیغاتی 1401 :

چاپ روی لیوان سفید می تواند یک هدیه مناسب برای شما باشد که بخواهید عزیزانتان را سوپرایز و یا غافلگیر کنید.از این محصول می توانید برای موارد هدیه دونفره، ولنتاین، هدیه جشن عروسی، جشن تولد، هدیه یادبود، هدیه مسافرت، هدیه تبلیغاتی و معرفی برند و تجارت خود به مشتریان و بسیاری از موارد دیگر استفاده کنید.


چاپ روی لیوان سرامیکی دسته و داخل رنگی:

رنگ دسته ها و همچنین داخل این نوع لیوان ها در رنگهای متنوعی موجود است. تفاوت این لیوان ها با لیوان های ساده در رنگی بودن دسته و داخل آن می باشد. رنگی بودن این ماگ باعث می شود تا انتخاب برای هماهنگی با عکس مورد نظر با راحتی بیشتری صورت گیرد و البته شیک بودن و زیبائی بیشتری را نیز در بر داشته باشد.

چاپ لیوان حرارتی و یا جادویی از سری محصولات ماگ پرطرفدار چاپخانه نوین گرافیک می‌باشد که دارای یک ویژگی منحصر به فرد و خاص می باشد. ویژگی این لیوان این است که بدنه و دسته خارجی این لیوان در حالت طبیعی مشکی است و هیچ طرحی از روی آن مشخص نیست ولی بعد از ریختن آب جوش، چای و یا هر مایع داغی بدنه لیوان تغییر رنگ پیدا می کند و سفید می شود و باعث می شود که طرحی که زیر آن چاپ شده نمایان شود.


نوین گرافیک  تصویر و متن شما عزیزان را بر روی لیوان های سرامیکی چاپ می کنیم و شما می توانید به عنوان هدیه + دکور + هدایای تبلیغاتی و یا به معرفی کسب کارتان استفاده نمایید . برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید.