نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

چاپ ماگ

چاپ ماگ :

چاپ روی لیوان یک استراتژی بازاریابی کارآمد است. چاپ ماگ  شامل نام تجاری، نام شرکت، برند، لوگو و اطلاعات تماس شما می‌باشند و می‌توانند به عنوان یک ابزار خوب به مشتریان شما کمک کنند.


 چاپ عکس روی ماگ حرارتی:

ماگ حرارتی با بدنه پوشیده شده به رنگ مشکی مات یا مشکی براق یا سرمه ای براق تا زمانی که نوشیدنی داغ به داخلشان ریخته نشود کاملا مشکی یا سرمه ای هستند و تنها زمانی که نوشیدنی داغ به داخل آنها ریخته شود به آرامی تصویر ظاهر خواهد شد.

چاپ روی لیوان ماگ سفید سرامیکی:

چاپ روی لیوان سفید سرامیکی از معمول ترین و پرفروش ترین مدل چاپ لیوان می باشد.این لیوان ها با هر طرحی زیبا می شوند.همچنین این لیوان ها پر استفاده ترین انواع ماگ مورد استفاده در ایران می باشد.

چاپ عکس روی لیوان دسته داخل رنگی:

چاپ عکس روی لیوان رنگی بعد از لیوان سفید پر طرفدارترین و پر فروش ترین نوع لیوان ویژه چاپ می باشد که در رنگ های متنوعی موجود می باشد.


 ماگ تبلیغاتی یک هدیه تبلیغاتی بسیار عالی است که میتوان با چاپ لوگو روی لیوان تبلیغاتی یا چاپ عکس روی ماگ تبلیغاتی ، آن لیوان تبلیغاتی را برای مشتریان و دوستان خود منحصر به فرد کنید برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید.

پیکسل خام چینی

برای تولید پیکسل شما نیاز به پیکسل خام دارید،پیکسل خام دارای اندازه های مختلف و طرح های متفاوت است . نوین گرافیک متخصص در زمینه تولید انواع پیکسل خام  و  می باشد که فعالیت خود در طراحی و چاپ و تولید انواع پیکسل سالهاست شروع کرده و بهترین کیفیت و کمترین هزینه را برای شما در انواع پیکسل از قبیل پیکسل خام سوزنی،  پیکسل خام مگنتی، پیکسل خام جا کلیدی،دستگاه پیکسل زن,کاتر پیکسل ,قالب پیکسل  و غیره  به ارغمان آورده است برای ثبت سفارش باشماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید.


پیکسل

چاپ پیکسل تبلیغاتی نوین گرافیک، نمونه ای از محصولات تبلیغاتی هستند که کسب وکار های می توانند برای معرفی برند خود، آنرا تهیه کنند و به عنوان هدایای تبلیغاتی به مشتریان خود ارائه کنند. این محصول امکان چاپ و درج طرح دلخواه را برای مشتریان دارد. یک برند تجاری می تواند نام، لوگو و راه های ارتباطی خود را بر روی آن درج کند تا دریافت کنندگان با دیدن محصول، برند شما را به یاد آورند. برای خرید با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارد.


چاپ روی لیوان تهران

لیوان سفید سرامیکی:

کیفیت بالای چاپ روی ماگ سفید ، سفیدی و شفافیت بی نظیر آن و قیمت مناسب تر آن نسبت به محصولات مشابه باعث گردیده این محصول در زمره یکی از پر فروش ترین و پر طرفدارترین محصولات شرکت نوین گرافیک قرار گیرد .

چاپ روی لیوان دسته و داخل رنگی:

چاپ روی ماگ دسته و داخل رنگی, رنگهای زیبایی دارد و مناسب برای همه سلیقه‌هاست. با بدنه‌ای براق که شما میتوانید عکس و متن دلخواه تون رو دور تا دور لیوان چاپ کنید و هیچ محدودیتی برای چاپ ندارید.

چاپ لیوان حرارتی: سطح خارجی لیوان حرارتی (لیوان جادویی) به گونه ای ساخته شده است که به حرارت واکنش نشان داده و تغییر رنگ میدهد و همین دلیل، سبب وجه تمایز آن با سایر لیوان ها می باشد.رنگ سطح خارجی این لیوان مشکی می باشد به این دلیل که تصویر چاپ شده بر روی آن هنگامی که لیوان سرد است پیدا نباشد.انواع لیوان حرارتی:لیوان حرارتی دسته ساده ,لیوان حرارتی دسته قلبی,لیوان حرارتی دسته قلبی اکلیلی در نوین گرافیک موجود میباشد.

چاپ روی لیوان تبلبغاتی:

یکی از بهترین تبلیغاتی که می توانید انجام دهید، چاپ بر روی لیوان است. تصویری از مشخصات کار، همراه با لوگو و نام تجاری خود طراحی کنید و بر روی ماگ تبلیغاتی چاپ کنید.


لیوان دسته قلبی رنگی: فرق این این در دسته قلبی آن میباشد که این لیوان را خاص میکند.جز جداب ترین نوع لیوان جهت هدیه دادن به بهترین دوستانتان یابه دلیل رنگی بودن رنگی بودن میتواند با رنگ لوگوی شرکت یا کسب وکار شما ست شود .

چاپ عکس روی لیوان رنگی قاشق دار:

ما در واحد چاپ روی ماگ مجموعه نوین گرافیک این امکان و شرایط را برای مشتریان فراهم آورده ایم تا با ارائه متنوع ترین پکیج چاپ روی انواع لیوان در کشور با کمترین قیمت، به راحت ترین صورت ممکن، چاپ روی لیوان را انجام دهند. همچنین این امکان را فراهم کرده ایم که در کنار لیوان خود بتوانید زیر لیوانی نیز با طرح دلخواه و قیمتی بسیار مناسب و پایین، سفارش دهید.


چاپ لیوان تبلیغاتی , فروش عمده لیوان های تبلیغاتی در تهران , پخش و تولید لیوان تبلیغاتی , خدمات چاپ روی لیوان تبلیغاتی , چاپ لوگو و برند ارزان روی لیوان 

چاپ عکس روی لیوان,پیج چاپ عکس روی لیوان , چاپ لیوان ارزان برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید.

قیمت پیکسل خام

نوین گرافیک عرضه کننده مستقیم و بی واسطه پیکسل خام ، پیکسل خام سوزنی 25 میلی متر ، پیکسل خام سوزنی 32 میلی متر ، پیکسل خام سوزنی 37 میلی متر ، پیکسل خام سوزنی 44 میلی متر ، پیکسل خام سوزنی 58 میلی متر ، دستگاه پیکسل زن سه پایه ، دستگاه پیکسل زن چرخشی ، دستگاه پیکسل زن تلنت ، دستگاه پیکسل زن کینگ ، دستگاه کاتر پیکسل سایز 44 ,جاکلیدی خام, برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید.