نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

چاپ انواع کارت ویزیت در جنس های متنوع

قیمت و خرید پیکسل خام

پخش عمده پیکسل خام جاکلیدی- پیکسل خام مگنتی- پیکسل خام سوزنی-پیکسل خام پلاستیکی -دستگاه پیکسل زن و...با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت شما از تولید کننده خرید میکنید.برای خرید پیکسل خام با ما تماس 09904534705 بگیرید.

تابلو موزیکال - تابلو آسمان شب :

تابلو آسمان شب موقعیت صورتهای فلکی و ستارگان را بر اساس تاریخ و مکان موردنظر نشان می دهد. برای تابلو موزیکال شما میتوانید عکس های مورد علاقه خود -متن دلخواه -آهنگ یا هرصدای دلخواهی برای درج در تابلو را برای ما ارسال کنید.نوین گرافیک در اینجا سعی داریم که تمام لحظات ناب و خوش زندگیتان را در یک قاب گرد هم آوریم تا هر لحظه آن لحظات زیبا کنارتان باشد.

طراحی لوگو وکارت ویزیت :

کارت ویزیت یک روش تبلیغاتی ارزان و قابل حمل است،شما می‌توانید به راحتی آن را به دیگران ارائه دهید.ارائه کارت ویزیت حرفه ای بودن و اهمیت شما به کسب و کارتان را اثبات می کند.طراحی یک کارت ویزیت خوب یعنی به تصویر کشیدن نوع تجارت و به گونه‌ای باید طراحی گردد که توجه بیننده را به خود جلب کند.برای ثبت سفارش در شرکت تبلیغاتی نوین گرافیک با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ - تلگرام-ایتا پیام بگذارید.

چاپ روی فندک تهران

چاپ تیشرت ارزان:

از فرایند چاپ بر روی تیشرت برای کارهای تبلیغاتی و معرفی برند ها و یکسان سازی لباس کارکنان یک مجموعه استفاده می شود.بهترین چاپ روی تیشرت, چاپ روی تیشرت سفید اسپان محصولی بی نظیر  است.که سایز چاپ تیشرت بچگانه (از سایز 22تا 36) تا چاپ تیشرت بزگسال یعنی(36تا 3ایکس لارج) موجود است. تیشرت های اسپان سفید رنگ از ۶۰ درصد نخ پلی استر و ۴۰ درصد نخ پنبه تشکیل شده اند این ویژگی باعث می شود چاپ روی تیشرت فوری به خورد پارچه برود که سبب دوام بیشتر آن می شود و همچنین کیفیت چاپ روی تیشرت پنبه نیز کیفیت بالایی دارد. شما می توانید با سفارش این تیشرت با طرح دلخواه و سفارشی خود، هدیه ای زیبا و تک به دو ستان خود هدیه کنید.چاپ عکس روی تیشرت تبلیغاتی با طرح دلخواه متفاوت ترین مرکز چاپ روی تیشرت رو تجربه میکنید.انواع چاپ تیشرت و چاپ لباس با کمترین قیمت و بالاترین برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ -تلگرام -ایتا پیام بگذارید.


چاپ فندک :

چاپ عکس روی فندک زیپو بنزینی ,چاپ فندک شارژی ,چاپ فندک سه کاره  یک هدیه جدید و بسیار جذاب است که با چاپ عکس خودتان روی فندک میتوانید فندک شیک و اختصاصی خودتان را داشته باشید.

چاپ پازل

چاپ پرچم فوری:

همان طور که می دانید پرچم استفاده های بسیار متنوع و زیادی دارد از کاربرد پرچم در مدارس گرفته تا کاربرد آن در شرکت های مختلف است.  اما پرچم یک کارکرد مهم دیگر دارد که مهم ترین مورد استفاده آن کارکردچاپ پرچم تبلیغاتی است .چاپ پرچم و بخصوص پرچم رومیزی برای شرکت های معتبر کاربرد مهمی دارد . شرکت های معتبر برای این که اقتدار آرم و لوگوی خود را در معرض نمایش همه قرار دهند روی میز کارمندان خود پرچم رومیزی قرار می دهند.مجموعه نوین گرافیک با داشتن سالها تجربه در زمینه چاپ پرچم از جدیدترین و بروزترین تجهیزات موجود در بازار استفاده می کند و محصولات آن دارای بالاترین سطح کیفیت هستند که با اقتدار کیفیت محصولات را قابل تضمین می سازد.

چاپ پازل:

یکی از جذاب‌ترین محصولات نوین گرافیک، چاپ روی پازل است؛ چاپ عکس روی انواع پازل مقوایی، پازل مغناطیسی (پازل آهن ربایی یا مگنتی) و... با ابعاد مختلف است با چاپ سابلیمیشن عکس مستقیم روی پازل چاپ میشود و به همین دلیل پازل چاپ شده کمترین تفاوت رنگ را با طرح یا عکس اصلی نخواهد داشت. چاپ عکس روی پازل بعنوان یک محصول تبلیغاتی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

چاپ پازل چوبی :

پازل چوبی یکی از جدیدترین محصولاتبلیغاتی مجموعه نوین گرافیک می باشد .این محصول از چوب MDF ساخته شده و کنار زیبایی و حس فوق العاده ای که چوب به این محصول بخشیده دارای ماندگاری بسیار بالایی نیز می باشد. 

برای ثبت سفارش هدایای تبلیغاتی نوین گرافیک با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ -تلگرام -ایتا پیام بگذارید.

پیج چاپ عکس روی لیوان

چاپ لیوان با تصاویر دلخواه علاوه بر کیفیت و عمر طولانی، ظاهر شیک و جذابی دارند.که می توانند جاذب باشند و تبلیغات صورت گرفته بر روی آنها بهتر دیده شود..همچنین چاپ لیوان تبلیغاتی بسیار متنوع هستند.مانند:چاپ لیوان سفید,چاپ لیوان حرارتی ,چاپ لیوان دسته و داخلی رنگی,چاپ لیوان فول رنگ,لیوان دسته قلبی و...


چاپ لیوان سفید:چاپ لیوان با تصاویر دلخواه نوعی از محصولاتی هستند که برای بازاریابی و معرفی بهتر یک کسب و کار مورد استفاده قرار می گیرند اما با ارائه هدایای تبلیغاتی جذاب و محصولاتی که برای کاربران استفاده داشته و کاربردی باشدآنان با هر بار استفاده از آن محصول و دیدن لوگو و نام کسب و کار شما، برند تجاری شما را به یاد آورده و ممکن است به استفاده از خدمات شما ترغیب شوند.

چاپ لیوان دسته وداخل رنگی:

امروزه بسیاری از شرکت‌ها برای جذب مشتری و قدردانی از کارمندان در مناسبت‌های خاص، به آن‌ها هدایای تبلیغاتی می‌دهند. میتوانید رنگ لیوان را با لوگو کسب وکار خود انتخاب کنید .

چاپ لیوان حرارتی:

لیوان حرارتی نیز در دسته پرمصرف‌ترین و پرکاربردترین هدایای تبلیغاتی قرار می‌گیرند. مشتری یا همکاران شما هر بار پس از استفاده از مایعات داغ و ظاهر شدن تصویر روی لیوان به یاد تجارت و کسب و کارتان خواهند بود.

تمامی محصولات چاپ لیوان را می توانید ازنوین گرافیک بخواهید. شرکت تبلیغاتی نوین گرافیک با سالها فعالیت  وسابقه در تولید هدیه تبلیغاتی -چاپ لیوان با تصاویر دلخواه -چاپ لیوان فوری در تمامی مسیر در کنارشماست. و محصولات ما خاص و باکیفیت ، در چاپخانه نوین گرافیک از تولید کننده بدون واسطه به دست مصرف کننده می رسد.

قیمت و سفارش چاپ پیکسل ارزان و فوری

چاپ پیکسل یکی از راحت ترین و ارزان ترین روش های تبلیغاتی است .چاپ پیکسل طرح دلخواه از محصولات پرطرفدار شرکت تبلغاتی نوین گرافیک است.شما میتوانید عکس برند ، لوگو ، آدرس ، شماره تلفن و یا هر چیز دیگری را بر روی پیکسل های تبلیغاتی طراحی و چاپ کنید.

انواع چاپ پیکسل

چاپ پیکسل سوزنی:

 پیکسل سوزنی از محبوب ترین نوع پیکسل ها بوده و به خاطر سنجاق و سوزنی که در پشت آن تعبیه شده است، به راحتی به لباس، کیف، پارچه و … متصل می¬شود.در چاپ پیکسل سورنی از بهترین سنجاق ها استفاده میشود و سورن آن انقدر تیز است که مانع نخ کش شدن لباس و… میشود.

چاپ پیکسل جاکلیدی یکطرفه وچاپ جاکلیدی دوطرف چاپ:

قیمت چاپ پیکسل جاکلیدی  بسیار ارزان بوده و می تواند به عنوان یک هدیه دوست داشتنی یا چاپ پیکسل تبلیغاتی ارزان محسوب شود.کیفیت چاپ پیکسل بسیار بالا بوده و ما از بهترین و جدیدترین تجهیزات چاپ روی پیکسل برای انجام سفارش ها استفاده می کنیم.

پیکسل مگنتی :  پیکسل های مگنتی که بخاطر وجود آهنربا برای چسباندن روی محیط های فلزی مانند درب یخچال و یا کمد فلزی استفاده می شوند.چاپ پیکسل مگنتی با طرح دلخواه در سایزهای مختلف وحتی بصورت چاپ مگنت مربع ,چاپ مگنت مستطیل ,چاپ مگنت قلبی و... موجود است .

شرکت تبلیغاتی نوین گرافیک به عنوان یکی از بهترین ارائه دهنده های خدمات متنوع چاپ پیکسل در ایران طیف وسیعی از محصولات مرتبط با این دسته را دارد. برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ-تلگرام-ایتا پیام بگذارید.