نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

چاپ پیکسل تبلیغاتی

چاپ پیکسل سوزنی:

چاپ پیکسل در واقع نوعی بج سینه است . درایران به پیکسل  مشهور است و در خارج از ایران ، به نام button یا همان دکمه آن را می شناسند .حتی دستگاهی که پیکسل به وسیله آن تولید می شود را تحت عنوان دستگاه پیکسل زن می شناسیم ؛ این در حالی است که خارجی ها از آن تحت عنوان دگمه ساز یا button maker یاد می کنند .پیکسل ها عموماً به شکل پیکسل گرد یا پیکسل دایره ای شناخته شده هستند اما پیکسل های مربعی و مستطیلی هم وجود دارند . پیکسل مستطیل و پیکسل مربع ، هرگز به محبوبیت شکل رایج پیکسل دایره نیست .


چاپ پیکسل دسته کلیدی:

چاپ روی پیکسل دسته کلیدی بدلیل سادگی و سرعت فوق العاده و ارزانی جایگاه ویژه ای در چاپ هدایا دارد. مزیت دیگر آن، امکان چاپ در تیراژ پایین و حتی یک عدد است.

چاپ روی پیکسل مگنتی:

با چاپ روی پیکسل آهنربایی میتونین عکس های خاطره انگیز خودتون رو بر روی این پیکس های کوچک چاپ کنید و بر روی درب یخچال و ... نصب کنید و یادآور خاطرات شیرینتون باشه .یا به عنوان گیفت دندونی , تولد , عروسی و... ثبت سفارش کنید.

چاپ پیکسل تبلیغتی:

چاپ پیکسل تبلیغاتی  راحت ترین و ارزان ترین روش تبلیغاتی است.این روش در انتقال یک پیام تبلیغاتی که جنبه تجاری داشته باشد بسیار موثر و عامه پسند تر بوده که به سرعت نظر مخاطب مورد نظر را جلب خود می نماید. پیشنهاد ما برای تبلیغ کسب و کارتان چاپ روی پیکسل است!

چاپ پیکسل با عکس دلخواه  یکی از پرکاربردترین نوع هدایای تبلیغاتی موجود در بازار هستش که کاربردهای بسیار گسترده ای در تبلیغات شرکت ها و استارتاپ ها و مدارس و فروشگاه ها دارد. طراحی وچاپ نوین گرافیک با بالاترین کیفیت ممکن و با کمترین قیمت با طرح دلخواه شما انجام میدهد.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید.

وارد کننده اصلی موادخام

پیکسل خام سوزنی:

پیکسل سوزنی خام درجه 1 سایز 44 و 58و ... با قیمتهای باورنکردنی  با خرید از وارد کننده اصلی مواد خام هزینه ی کمتری برای مواد خام بپردازید و سود بیشتری از فروش پیکسل های چاپی خود داشته باشید. برای خریدهای تیراژ بالا و کارتنی حتما 09904534705 تماس بگیرید.


پیکسل خام جاکلیدی:

 جاکلیدی خام موجود در مجموعه نوین گرافیک  تماما از ورق های نو هست. یعنی هر دوطرف زیره ها و رویه های پیکسل براق و فاقد هر گونه رنگ و نوشته میباشند. و جنس مرغوب آن از هر گونه فرورفتگی در هنگام فشار جلوگیری میکنه.

قیمت پیکسل خام جاکلیدی:
محتوی بسته ها رویه ، زنجیر و حلقه و قاب پلاستیکی می باشد.
پیکسل خام مگنتی :
پیکسل خام مگنتی از دیگر انواع چاپ پیکسل بوده که برای نصب روی سطوج فلزی کاربرد دارد . پیکسل خام مگنتی یا آهنربایی نیز دارای رویه و پشتی فلز بوده که آهن ربا در بخش پشتی متصل می گردد. 
قیمت پیکسل خام مگنتی:
محتوی بسته مگنت خام شامل رویه ، بخش پشتی و دارای مگنت واشری یا پیکسل خام مگنت پنهان می باشد و طلق مخصوص پرس می باشد.

قیمت دستگاه پیکسل زن :

فروش انواع پیکسل خام ایرانی و چینی , سفارش پیکسل خام عمده سوزنی ، پیکسل خام آهن ربایی ، پیکسل خام جا کلیدی دو طرفه ,پیکسل سوزنی خام , پیکسل خام چینی , پیکسل خام ایرانی | پیکسل خام سوزنی سایز 44 , ملزومات چاپ پیکسل با بهترین کیفیت ,قیمت و خرید دستگاه پکسل زن ,واشر دستگاه پیکسل زن ,دستگاه پیکسل زن اتومات ,نحوه کار با دستگاه پیکسل زن ,زن ,ارزانترین دستگاه پیکسل ,ساخت دستگاه پیکسل زن ,دستگاه پیکسل زن دست دوم
,قالب دستگاه پیکسل زن,قیمت دستگاه برش پیکسل , کاتر دستگاه پیکسل زن و...برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید.

چاپ روی اشیاء , چاپ روی کلاه سفید ,چاپ روی پازل چوبی

چاپ روی کلاه سفید :
چاپ کلاه تبلیغاتی از محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات تبلیغاتی میباشد کلاه دارای تسمه قابل تظیم است . جنس پارچه ی کلاه کتان درجه یک بوده و قابل شستشو میباشد.چاپ کلاه با دستگاه سابلیمیشن انجام میشود که باعث ماندگاری بیشتر طرح چاپ عکس روی کلاه میشودزیرا چاپ به خورد تارو پود پارچه میرود .از دیگر مزیتهای چاپ روی کلاه سابلیمیشن  امکان چاپ با تیراژ پایین یعنی حتی یک عدد می باشد.

چاپ روی پازل:
چاپ روی پازل مغناطیسی ,چاپ روی پازل چوبی ,چاپ روی پازل مستطیلی ,چاپ پازل قلبی ,چاپ عکس روی پازل 1000 تکه و ...در چاپ تبلیغات نوین گرافیک انجام میشود اگر بدنبال یک هدیه فوق العاده هستین چاپ روی پازل را به شما پیشنهاد میکنیم.


چاپ روی اجسام نوین گرافیک مانند:چاپ ساعت /چاپ پازل / چاپ  کلاه /چاپ لیوان  /چاپ تیشرت /چاپ هودی /چاپ فندک و...با بهترین کیفیت و سریع ترین زمان در هر تیراژی حتی یک عدد انجام میشود برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید.


یلدا مبارک

چاپ روی تیشرت اسپان

چاپ روی  تیشرت اسپان:

چاپ سابلیمیشن محبوب ترین و پرکاربردترین فرآیند چاپ برای چاپ روی تیشرت اسپان و چاپ روی لباس است بخصوص زمانی که میخواهید چاپ تیشرت عمده سفارش دهید.چاپ لوگو روی تیشرت,چاپ نوشته روی تیشرت, چاپ تصویر روی تیشرت و...از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و می تواند برای مدت طولانی دوام بیاورد.این کیفیت به دلیل نوع چاپ و جنس تیشرت اسپان است که رنگ به خورد تار وپود پارچه میرود.کاملا قابل شستشو و مقرون بصرفه است.


جزئیات چاپ روی تیشرت اسپان:
جنس:۴۰% نخ پنبه و ۶۰% پلی استر 
سایز : S-M-L-XL-XXL-XXXL(چاپ روی تیشرت بچه گانه موجود است)
رنگ تیشرت: سفید
نوع یقه: گرد

چاپ سویشرت هودی :
یکی از شیکترین و پرفروشترین محصولات نوین گرافیک چاپ سویشرت هودی است.
رنگ هودی طوسی و داخل کرک میباشد که در زمستان شما را گرم نگه میدارد.دارای دو جیب در جلو و کلاه دار است .که باعث زیبایی هودی میشود.کاملا قابل شستشو و سایز آن بعد از شستشو تغییری نمیکند.

آژانس تبلیغاتی نوین گرافیک دارای انواع بسیار گسترده ای از چاپ روی تیشرت مردانه و چاپ تیشرت ولباس زنانه  در سایزها ، جنس ها و رنگ های متنوع می باشد که شما می توانید با سلیقه خودتان طرح های مختلفی را بر روی لباس چاپ کنید.برای شروع کار کافی است متن یا عکسها خودتان را از طریق واتساپ ارسال کنید و تیشرت و لباس دلخواه خودتان را انتخاب نمایید، و سپس منتظر چاپ طرح خود برروی لباس باشید.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیریدیا در واتساپ پیام بگذارید.

چاپ روی لیوان تهران

چاپ لیوان تبلیغاتی:
چاپ روی انواع لیوان یکی از پرکاربرد ترین موارد در چاپ برای ظروف است زیرا در هر محیطی قابل استفاده و برای هدیه دادن بسیار مناسب است البته در نظر داشته باشید به هنکام هدیه دادن امضا و لگو شما خیلی کوچک در گوشه طرح باشد تا در هنگام استفاده فقط گاهی به چشم بخورد و طرح اصلی مدنظر باشد .مجتمع چاپ نوین گرافیک شرایطی را فراهم اورده تا شما بتوانید سفارش خود را از یک عدد محصول تا تعداد بالا انجام دهید .

چاپ لیوان دسته و داخل رنگی:
اگر تمایل به چاپ لوگو یا طرح تبلیغاتی خود بر روی لیوان را دارید این پیشنهاد قابل توجهی است زیرا رنگ بدنه لیوان کاملا سفید بوده و به طرح ان جلوه خاص و نمایانی هرچه بیشتر می دهد همچنین می توانید انتخاب رنگ را با توجه به طرح سفارشی برعهده مشاورین با تجربه ما بگذارید. چاپ روی لیوان دسته رنگی بیشتر برای استفاده کارکنان یک شرکت بزرگ از جلوه و زیبایی قابل توجهی برخوردار است .
چاپ و ماگ حرارتی:
چاپ روی لیوان حرارتی و یا  لیوان جادویی از دیگر سری محصولات ماگ پرطرفدار نوین گرافیک می باشد که دارای یک ویژگی منحصر به فرد و خاص می باشد. ویژگی این لیوان این است که بدنه و دسته خارجی این لیوان در حالت طبیعی مشکی است و هیچ طرحی از روی آن مشخص نیست ولی بعد از ریختن آب جوش ، چای و یا هر مایع داغی بدنه لیوان تغییر رنگ پیدا می کند و سفید می شود و باعث می شود که طرحی که زیر آن چاپ شده نمایان شود.


نوین گرافیک با گسترش و تنوع در هدایای تبلیغاتی و بهره‌گیری از دستگاه های بروز و پرسنلی مجرب و متعهد و متخصص،برای تحقق اهداف مشتریان خدمات خود را با بهترین ایده ها ارایه می دهد .09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید.