نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

چاپ پیکسل تبلیغاتی

چاپ پیکسل سوزنی:

چاپ پیکسل در واقع نوعی بج سینه است . درایران به پیکسل  مشهور است و در خارج از ایران ، به نام button یا همان دکمه آن را می شناسند .حتی دستگاهی که پیکسل به وسیله آن تولید می شود را تحت عنوان دستگاه پیکسل زن می شناسیم ؛ این در حالی است که خارجی ها از آن تحت عنوان دگمه ساز یا button maker یاد می کنند .پیکسل ها عموماً به شکل پیکسل گرد یا پیکسل دایره ای شناخته شده هستند اما پیکسل های مربعی و مستطیلی هم وجود دارند . پیکسل مستطیل و پیکسل مربع ، هرگز به محبوبیت شکل رایج پیکسل دایره نیست .


چاپ پیکسل دسته کلیدی:

چاپ روی پیکسل دسته کلیدی بدلیل سادگی و سرعت فوق العاده و ارزانی جایگاه ویژه ای در چاپ هدایا دارد. مزیت دیگر آن، امکان چاپ در تیراژ پایین و حتی یک عدد است.

چاپ روی پیکسل مگنتی:

با چاپ روی پیکسل آهنربایی میتونین عکس های خاطره انگیز خودتون رو بر روی این پیکس های کوچک چاپ کنید و بر روی درب یخچال و ... نصب کنید و یادآور خاطرات شیرینتون باشه .یا به عنوان گیفت دندونی , تولد , عروسی و... ثبت سفارش کنید.

چاپ پیکسل تبلیغتی:

چاپ پیکسل تبلیغاتی  راحت ترین و ارزان ترین روش تبلیغاتی است.این روش در انتقال یک پیام تبلیغاتی که جنبه تجاری داشته باشد بسیار موثر و عامه پسند تر بوده که به سرعت نظر مخاطب مورد نظر را جلب خود می نماید. پیشنهاد ما برای تبلیغ کسب و کارتان چاپ روی پیکسل است!

چاپ پیکسل با عکس دلخواه  یکی از پرکاربردترین نوع هدایای تبلیغاتی موجود در بازار هستش که کاربردهای بسیار گسترده ای در تبلیغات شرکت ها و استارتاپ ها و مدارس و فروشگاه ها دارد. طراحی وچاپ نوین گرافیک با بالاترین کیفیت ممکن و با کمترین قیمت با طرح دلخواه شما انجام میدهد.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.