نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

یرای ثبت سفارش و اطلاع از قیمتها با شماره 09904534705 تماس بگیرید.

چاپ روی لباس با طرح دلخواه :

 

طی سالها ، چاپ روی لباس محبوبیت زیادی دارد. این نوع طراحی چاپ به طور گسترده ای در اهداف مختلفی مانند لباس تیمی ورزشی ، لباس کارمندان شرکت ها و سایر موارد یا جشن استفاده شده است. از این رو ، اگر به دنبال یک چاپ روی تیشرت برای لباس تبلیغاتی یا لباس کار خود هستید ، عوامل زیادی وجود دارد که باید آنها را به دقت بررسی کنید. با وجود بسیاری از ارائه دهندگان خدمات در بازار ، انتخاب مناسب می تواند بسیار دلهره آور باشد. بنابراین برای کمک به شما در اینجا برخی از عواملی وجود دارد که باید در نظر بگیرید:


تعداد چاپ روی لباس


یکی از مهمترین مواردی که باید به آن توجه کنید مقدار تی شرت مورد نیاز شماست. که آیا آنها قادر به تحمل مقدار یا بار پیراهن مورد نیاز شما هستند. برای شرکت های چاپی بسیار ضروری است که بتوانند پیراهن های سفارشی را به صورت فله انجام دهند.

به خاطر داشته باشید که شرکت های چاپی مخصوصاً شرکت های کوچکی وجود دارند که قادر به کار در طراحی های پیچیده نیستند. بنابراین ، اگر طراحی های پیراهن های سفارشی کاملاً پیچیده است ، همیشه به سراغ شرکتی بروید که بتواند نیازهای طراحی خاص شما را برطرف کند.مانند شرکت تبلیغاتی نوین گرافیک که از طراحهای حرفه ای استفاده میکند.

اگر پیراهن های سفارشی را برای یک رویداد یا جشن در شرکت انجام می دهید ، باید یک مهلت برای شرکت چاپی تعیین کنید. در حالت ایده آل ، برخی از شرکت های چاپی برای چرخاندن سفارش شما به حداقل روز نیاز دارند. اما در صورت نگرانی فوری ، شرکت نوین گرافیک  قادر به تأمین نیاز شما بصورت فوری است،  هزینه یا نرخ آن تغییری نخواهد کرد.

هزینه های چاپ روی لباس شرکت نوین گرافیک را با سایر شرکتهای چاپی مقایسه کنید و از قیمتهای ما شگفت زده شوید یرای ثبت سفارش و اطلاع از قیمتها با شماره 09904534705 تماس بگیرید.

چاپ روی لیوان با طرح دلخواه در هر تیرازی 09904534705 تماس بگیرید.

چاپ روی لیوان


برای ایجاد یک رابطه پایدار با مشتریان و سایر مشاغل ، باید به آنها هدایای تبلیغاتی بدهید. چاپ روی لیوان از موارد محبوب هستند که می توانید به جای سایر موارد موجود در نظر بگیرید. اکثر شرکت ها و سازمان ها چاپ روی لیوان را انتخاب می کنند زیرا این موارد به عنوان هدایای شرکتی و هدایای تبلیغاتی بسیار عالی در نظر گرفته می شوند. این لیوان ها در اندازه ها و شکل های مختلف موجود هستند. شما باید لیوان ها را به اندازه مناسب انتخاب کنید تا پاسخگوی نیازهای مشتریان خود باشید.

وقتی محصولات تبلیغاتی را در نظر می گیرید ، نیازی نیست هزینه زیادی را صرف تبلیغات برند خود کنید. خوب ، لیوان های سرامیکی تبلیغاتی ارزان هستند اما یک روش موثر برای بازاریابی نام تجاری شما هستند. و به همین دلیل است که می توانید به جای پرداخت پول برای تبلیغات تلویزیونی و روزنامه ای ، آن را انتخاب کنید.

با کمک لیوان سرامیکی تبلیغاتی می توانید توجه مشتریان بالقوه خود را جلب کنید. همچنین می توانید این روش را امتحان کنید تا اعتبار برند خود را افزایش دهید. این شرکت ها لیوان های سرامیکی را به عنوان هدیه به مشتریان خود توزیع می کنند. وقتی روزانه از لیوان استفاده می کنند ، به آنها کمک می کند نام تجاری شما را برای مدت طولانی به خاطر بسپارند. این لیوان ها همچنین به افراد دیگر کمک می کند تا در مورد مارک شما بدانند و به آن متصل شوند.


پس از جذب تعداد خوبی از مشتری ، می توانید فروش تجارت خود را افزایش داده و از مزایای بیشتری بهره مند شوید. لیوان های سرامیکی تبلیغاتی ارزش باورنکردنی برای پول دارند و همچنین به رشد سریع تجارت شما کمک می کنند.



چاپ عکس روی لیوان ، نقل قول یا پیام برای تولد و سالگرد یا هر مناسبت. ایده آل برای هدیه دادن یا استفاده شخصی. چاپ با کیفیت برتر برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید.

چاپ پیکسل با عکس دلخواه و چاپ عالی 09904534705 تماس بگیرید.

چاپ پیکسل :


 پیکسل یک مدور ساده و دایره ای شکل است که دارای یک گیره ​​برای اتصال ایمن به هر پارچه ای است. در اندازه های گوناگون و گزینه افزودن نام  شخصی موجود ، مطمئناً یکی از موارد مناسب برای نیازهای خود را پیدا خواهید کرد و آن را به عنوان یک لباس پوششی تبلیغاتی یا سایر رویدادهای شرکتی میتوان استفاده کرد.

چاپ پیکسل به دلایل مختلف در بین گروههای مختلف محبوب است. در حالی که استاندارد 2.25 اینچ در کل محبوب ترین اندازه است ، سایزهای دیگر طرفداران خاص خود را دارند. دکمه های 1 "و 1.25" در بین نوجوانان ، گروه های راک و هنرمندان محبوب هستند. آنها اندازه هایی هستند که بیشتر برای گردنبند ، گوشواره ، دستبند و سایر وسایل جانبی مورد استفاده قرار می گیرند. 1.5 ”اندازه اندازه آنهایی است که برای دکمه های پارچه ای و دوزی شده برای حلقه های نشان استفاده می کنند. اندازه 3 ”بیشترین ارزش را برای عکاسان دارد - دارای یک بوم بزرگ به اندازه کافی برای تصویر و همچنین هر متن اضافی است که شما می خواهید اضافه کنید. و همچنین دارای پاداش اضافه شده ای است که به اندازه کافی بزرگ است و می تواند همانطور که یک تصویر قاب دار نشان می دهد ، نمایش داده شود. دکمه های 2.25 اینچی را خواهید دید که از موارد بسیاری استفاده می کنند ، از جمله سوغاتی ، برچسب نام و تبلیغات. ما دیده ایم که از آنها در محیط مدرسه برای آگاهی بخشی ، جایزه دادن و شناسایی رهبران کلاس استفاده می شود. 




ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تاپیکسل ها را با وضوح بالا طراحی و چاپ کنیم کاری را که انجام می دهیم دوست داریم و مشتریانمان را نیز دوست داریم برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید.

چاپ روی پازل با عکس دلخواه برای ثبت سفارش به شماره 09904534705 تماس بگیرید.

چاپ روی پازل با عکس دلخواه : 


چاپ روی پازل با کیفیت بالادرشرکت نوین گرافیک در تمام سایزهای کوچک وخیلی بزرگ  ارائه می شود. شب بازی های خانوادگی با این پازل های عکس شخصی بسیار جذاب وسرگرم کننده است . چاپ روی پازل با عکس دلخواه ما از قطعات مقوایی کاملاً مهر شده ساخته شده است که هر کدام برای ارائه تصویری فوق العاده زنده چاپ شده اند. با ترکیب کیفیت بازی های رومیزی و تکه های دکور ، تصویری که به یک معمای عکس شخصی تبدیل شده است هدیه ای عالی برای بزرگ و کوچک است.


چاپ عکس شخصی روی پازل  یکی از بهترین هدیه هایی است که می تواند به کودک در حال رشد اهدا شود. آنها نه تنها با کنار هم قرار دادن آن یاد می گیرند و از آن لذت می برند ، بلکه بعد از اتمام صورت نیز چهره خود را می بینند! آنچه می تواند یک معمای تصویر را برای کودک خاص تر کند این است که اگر چیزهایی در تصویر گنجانده شده باشد که آنها می توانند با آن ارتباط داشته باشند. مشتریان شما اکنون می توانند از متن و تصاویر مناسب با استفاده از  استفاده کنند و یک معمای عکس شخصی از یک شخص ، حیوان خانگی یا اسباب بازی در زندگی خود ارائه دهند.

عکسهای مورد علاقه خانواده و دوستان خود ، یا خود و شریک زندگی خود ، عکسهای تعطیلات یا حتی عکسهای عروسی خود را بارگذاری کنید تا یک هدیه ویژه تهیه کنید.

چاپ روی پازل با عکس دلخواه را از شرکت نوین گرافیک تهیه کنید 09904534705 تماس بگیرید.

چاپ عکس دلخواه یلدا روی تیشرت 09904534705 تماس بگیرید.

چاپ لوگو روی تیشرت :

برای کارمندان شرکت خود تی شرت های چاپی سفارشی دهید.. یک ظاهر حرفه ای ثابت برای نام تجاری خود ایجاد کنید یا یک تی شرت شخصی برای باشگاه ، تیم ورزشی ، دیدار مجدد کارکنان ، مناسبت های خاص یا مدرسه طراحی کنید. انواع گزینه های اندازه ، آستین و رنگ را کاوش کنید تا به چیزی واقعاً بی نظیر برسید. 
ساخت هدایای تبلیغاتی ، برای هدیه آسان و سرگرم کننده است. پیراهن هایی با طراحی سفارشی متناسب با زندگی خود بسازید. شما برای ورزش ، مدرسه ، محل کار و همه فعالیت های خود لباس شخصی فوق العاده ای خواهید داشت. 

 در نوین گرافیک . ما می توانیم تیشرت هر رنگی را برای هر روز در هر سایز چاپ کنیم و همان روز تحویل  دهیم. ماچاپ روی لباس را انجام می دهیم و می توانیم از لوگو خود  برای تی شرت استفاده کنیم.


ما یک سرویس کامل چاپ تی شرت ارائه می دهیم. ما می توانیم تصویر و متن شما را روی یکی از تی شرت های 100٪ پنبه ای با کیفیت بالا  چاپ کنیم. تی شرت های سفارشی ما هدایای تبلیغاتی عالی را ارائه می دهندبرای بحث در مورد نیازهای خود به ما مراجعه کنید و ما در مورد خدماتی که می توانیم ارائه دهیم به شما مشاوره خواهیم داد09904534705 تماس بگیرید.