نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

چاپ روی لیوان نوین گرافیک 09904534705 تماس بگیرید.

چاپ لیوان:

برای سالهای متمادی در نوین گرافیک به هزاران شرکت کمک کرده ایم تا از طریق طیف وسیعی از لیوانهای تبلیغاتی ، مارک تجاری خود را ارتقا دهند و پیام شرکت شما را روی میز و ذهن صدها مشتری جدید و موجود نگه داریم.

کالاهای تبلیغاتی ، مانندچاپ روی لیوان ، یک وسیله بازاریابی عالی هستند که می توانید از آنها برای تشکر از مشتریان خود استفاده کنید.  آنها یک روش عالی برای ابراز قدردانی از مشتری شما هستند در حالی که شرکت شما را تبلیغ می کنند و همزمان وفاداری به برند را تشویق می کنند. 

چه محصولی برای شما مناسب است و چرا بایدچاپ روی لیوان را برای تبلیغ برند خود انتخاب کنید؟

 اولا ، آنها مقرون به صرفه هستند. بسته به حجم ، لیوان های ما را می توان با آرم و پیام تبلیغاتی شما با کمترین هزینه چاپ کرد.همچنین ، کاربردی هستند: بهترین هدایای تبلیغاتی هدایایی است که بارها و بارها توسط گیرنده استفاده می شود.

اگر می خواهید درباره اینکه چگونه شرکت شما می تواند از مزایای کالاهای تبلیغاتی بهره مند شود بیشتر بیاموزید یا چاپ لیوان قهوه شخصی بصورت آنلاین با عکس ، متن ، هنر ، آرم و قیمت با بهترین قیمت. ایده آل برای هدیه دادن برای عزیزان شما و بهترین برای هدیه دادن به مشتری.دریغ نکنید با ما تماس09904534705 بگیرید.


چاپ پیکسل نوین گرافیک 09904534705 تماس بگیرید.

چاپ پیکسل :

چاپ روی پیکسل می تواند به عنوان یک هدیه برتر و همچنین یک یادبود خدمت کند.چاپ پیکسل نوین گرافیک  که اغلب نشانگر سبک و سرگرم کننده نشان هستند ، راهی عالی برای تقویت پیام شرکت شما ، برقراری ارتباط با یک ابتکار جدید یا جشن گرفتن یک مناسبت خاص هستند.از پیکسلهای نوین گرافیک می توان برای تبلیغ هر نوع رویدادی استفاده کرد.اگر در حال اجرای یک تبلیغ ،یا یک پک  هدایا هستید ، یک مناسبت را جشن می گیرید یا می خواهید یک پیام ساده و واضح را برای مشتریان خود تبلیغ کنید ، چاپ پیکسل سفارشی ما می توانند بهترین گزینه برای رویداد شما باشند.با استفاده از چاپ پیکسل  می توانید لباس های خود را همانطور که دوست دارید با آن آرم ها یا شعارهایی که مناسب ترجیحات شما هستند تزئین کنید.

پیکسل چیست؟

ساخت پیکسل هنر ایجاد پیکسل سوزنی  پوشیده از دیسک های فلزی ، ورق های پلاستیکی و طرح های دلخواه شماست.پیکسل ها  از دوران قرون وسطی وجود داشته اند اما پیکسلها (رایج ترین نوع امروزی) در سال 1893 توسط بنیامین اس وایتهد ایجاد شده اند. از آنجا که پیکسلهای  ایجاد وی در سراسر جهان برای تبلیغ رویدادها ، جمع آوری کمک مالی ، انتشار پیام های مهم و توسط افرادی که می خواهند خلاق باشند ، مورد استفاده قرار گرفته است!


همیشه برای هر گونه درخواست باچاپ وتبلیغات نوین گرافیک 09904534705 تماس بگیرید ، سفارشات عمده نیز موجود است (قیمت بسته به مقدار سفارش شما متفاوت است ، ما متعهد به کیفیت ، تحویل به موقع و بهترین قیمت هستیم).

چاپ پازل و چاپ کلاه نوین گرافیک برای ثبت سفارش ومشاوره با شماره 09904534705 تماس بگیرید.

چاپ پازل :

چاپ روی پازل جدید تازه وارد بازار شدند! این بار ، اندازه های بیشتری برای انتخاب و چاپ دارید!

اگر می خواهید میز شب یا قفسه خود را با چند عکس دوست داشتنی به روشی دیگر تزئین کنید ، پازل های اندازه کوچک راه درستی است. اگر می خواهید تزیینات ویژه عکس دیواری و عکس درست کنید ، پازل های بزرگ را امتحان کنید! برای نمایش بهترین عکس ها و آثار هنری خود ، پازل ها را چاپ کنید! دیگه چی! این پازل ها می توانند یک بازی سرگرم کننده برای به اشتراک گذاشتن وقت با خانواده باشند ، گزینه ای عالی برای هدایای شخصی ، یادگاری ها و سوغاتی ها!

جنس پازل : کاغذی / چوبی / مگنتی 

مراحل چاپ پازل سابلیمیشن :

1- از جوهر برای چاپ الگو روی کاغذ جوهر افشان رنگی استفاده کرده و آن را در تصویر آینه چاپ کنید.

2- پازل و کاغذ چاپ شده را روی دستگاه پرس گرم قرار دهید و تمام.

چاپ کلاه :

چاپ سابلیمیشن یکی از پرطرفدارترین تکنیک هایی است که باعث شده خلاقیت محصولات قابل چاپ مانند کلاه و انواع دیگر محصولات قابل چاپ به سطح جدیدی برسد.چاپ عکس دلخواه روی کلاه به شما این آزادی را می دهد که طرح های عالی ایجاد کنید که تخیل خلاقانه شما را نشان دهد که می تواند به ارتقا to تجارت یا شرکت شما کمک کند. این کلاه ها برای استفاده در هر رویداد ورزشی و استفاده تماشاگران از آنها با یک آرم چاپ شده برای نشان دادن حمایت از ورزشکاران بسیار مناسب است.به عنوان ماده ای برای استراتژی تبلیغات استفاده می شود. با چاپ تصعید ، می توانید هر تصویر ، متن دیجیتالی بگیرید و آن را مستقیماً روی محصول خود اعمال کنید.

شرکت چاپ تبلیغات نوین گرافیک  یکی از تأمین کنندگان عمده نیازهای چاپ دیجیتال در ایران است. ما محصولاتی مانند چاپگرها ، دستگاه های سابلیمیشن  ، مواد خام سابلیمیشن  و موارد دیگر را ارائه می دهیم. هدف ما پشتیبانی نهایی برای تبدیل شدن به یک شریک ضروری در تجارت چاپ شما است. ما بیش از هر چیز رضایت مشتری را ارزیابی می کنیم. برای ثبت سفارش ومشاوره با شماره 09904534705 تماس بگیرید.

آموزش چاپ روی لیوان و خرید وسایل چاپ روی لیوان از نوین گرافیک 09904534705 تماس بگیرید.

نحوه چاپ روی لیوان :

اگر تازه وارد دنیای چاپ روی اجسام  شده اید ، احتمالاً متوجه شده اید که لیوان ، بیش از هر چیز ، پرفروش ترین مورد است.

چگونه لیوان ها را از طریق چاپ سابلیمیشن چاپ کنیم :

من مطمئن هستم که شما در کمدتان لیوانهای شخصی را که به عنوان هدیه دریافت کرده اید ، با نقوش زیبا یا عکس ها یا طرح های ابرقهرمانان مورد علاقه خود ، فیلم ها ، نمایش های تلویزیونی یا شخصیت ها ست که این مورد را مورد پسند شما در همه زمان ها قرار می دهد. اگر همیشه فکر کرده اید که چگونه یک لیوان چاپ می شود ، به شما خواهیم گفت که بیشتر آنها با تجهیزات سابلیمیشن چاپ شده اند.ما نمی خواهیم شما فکر کنید که این چرخ دنده خیلی کلاسه یا گران است. این در واقع دقیقاً برعکس است و به همین دلیل این تکنیک در دسترس هر کارآفرین یا شغلی است.

چاپگرجوهر افشان 

جوهر 

چسب زد حرارت

دستگاه پرس لیوان

لیوان قابل چاپ

اکنون که همه چیزهایی را که برای چاپ لیوان ها لازم دارید دانستید ، ما نحوه چاپ صحیح آنها را توضیح خواهیم داد.

1-ابتدا باید آنچه را که قرار است روی لیوان چاپ کنیم ، طراحی کنیم. 

2-اگر می خواهید از ورق های سابلیمیشن A4 به طور کامل استفاده کنید ، می توانید حداکثر 3 طرح را در هر برگ قرار دهید. به یاد داشته باشید که تصویر آینه باید در گزینه های چاپگر شما فعال شودپس از چاپ ، طرح را با قیچی یا گیوتین برش دهید.

3-کاغذ را در اطراف لیوان قرار دهید ، آن را در وسط قرار دهید و آن را با نوار مقاوم در برابر حرارت ثابت کنید تا هنگام فشار دادن از هر حرکتی جلوگیری کنید.

4-فشار حرارت را با دمای 200 درجه سانتیگراد گرم کرده و روی 180 ثانیه تنظیم کنید. مهم است که لیوان را در دمای اتاق نگه دارید ، بنابراین خیلی سرد نیست. در غیر این صورت ، می تواند پارامترهای فشار را تحت تأثیر قرار دهد. به عنوان مثال ، اگر مواد در یک مکان بسیار سرد نگهداری شود ، ممکن است مجبور شوید کمی زمان را افزایش دهید.لیوان را درون فشار لیوان قرار دهید و آن را با فشار متوسط ​​تنظیم کنید.

5-پس از اتمام زمان پرس ، کاغذ را به سرعت بردارید ، اما مراقب باشید خود را نسوزانید. لیوان خنک کنید.

اکنون می دانید که چاپ روی لیوان با استفاده از چاپ سابلیمیشن چقدر آسان است لطفاً بخاطر داشته باشید که پارامترهای چاپی که به شما دادیم به مواد استفاده شده و شرایط محیطی بستگی دارد.

برای ثبت سفارش چاپ روی لیوان /لیوان خام /دستگاه سابلیمیشن لیوان زن یا تمامی مواد برای تولید لیوان با شرکت نوین گرافیک با شماره 09904534705 تماس بگیرید.

چاپ روی لباس با عکس و لوگو دلخواه 09904534705 تماس بگیرید.

چاپ روی لباس :

روند پوشیدن لباس های چاپی در حال افزایش است زیرا افراد می توانند چاپ مورد علاقه خود را انتخاب کنند.  امروزه ، محبوبیت چاپ تی شرت بسیار رایج شده است ، به همین دلیل اکثر شرکت ها تی شرت های سفارشی مارک خود را دریافت می کنند.

 بهترین قسمت در موردچاپ روی لباس این است که آنها همچنین می توانند کلمات خود را روی لباسهایشان چاپ کنند.

چندین نکته که مزایای استفاده از تی شرت های سفارشی در محل کار را برجسته می کند:

وقتی کارمندان از تی شرت شرکت استفاده می کنند ، مشتری به راحتی می تواند آنها را تشخیص دهد زیرا چاپ تی شرت آنها را منحصر به فرد می کند. بعضی اوقات مشتری ها بین کارفرمایان سردرگم می شوند ، بنابراین داشتن تی شرت یک شرکت بهتر است. 

چاپ روی لباس سابلیمیشن :

 چاپ تصاویر تمام رنگی روی لباس با استفاده از دستگاه های سابلیمیشن با کیفیت بالا است. از این روش می توانید برای هر نوع لباسی ، چه رنگ روشن و چه تیره استفاده کنید. این همچنین یک انتخاب بسیار سریع است که می تواند لباس های چاپی با کیفیت بالا را در عرض چند ساعت و بدون هزینه تنظیم تولید کند.چاپ سابلیمیشن فرآیندی است که می توانید طرح های خود را بر روی یک کاغذ مخصوص انتقال حرارت انتقال دهید که سپس از بالای لباس پوشانده می شود و طرح بر روی محصول منتقل می شود.


 ما در مورد مزایای استفاده ازچاپ تی شرت بحث کرده ایم. علاوه بر این ، می توان گفت که بیشتر شرکت ها سیستم چاپ تی شرت را در روزهای آینده ترجیح می دهند. هر زمان که به خرید می رویم ، همیشه خرید هرچه بیشتر تی شرت را ترجیح می دهیم زیرا امروزه آنها در سبک ها و الگوهای مختلف موجود هستند.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید.