نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

چاپ لیوان حرارتی

چاپ ماگ(لیوان سرامیکی):
لیوان از آن دسته کالاهایی هستند که در زندگی روزمره بسیار کاربرد دارد چاپ روی لیوان می تواند ارزش و جذابیت آن را تا حد زیادی بالا ببرد.پرفروشترین تبلیغاتی که در دنیا مورد توجه ویژه قرار گرفته است چاپ روی لیوان سرامیکی می باشد این لیوان‌ها کیفیت بسیار بالایی دارند و رنگ ها را به بهترین شکل نمایش می‌دهند و همچنین به علت ساختار و نحوه تولید چاپ این لیوان ها با شستشو از بین نمی رود و دوام بسیار زیادی دارد .


چاپ روی لیوان سفید:
 یکی از پرکاربرد ترین و ساده ترین انواع لیوان ها، لیوان های سرامیکی یک دست سفید رنگ است که امکان چاپ بر روی دور تا دور لیوان از دو طرف دسته وجود دارد. این مدل لیوان مناسب هر نوع چاپ و هر مشتری می باشد .


چاپ روی لیوان دسته وداخل رنگی: یکی دیگر از انواع لیوان، لیوان های رنگی است به این شکل که سطح بیرونی لیوان مانند ماگ های ساده سفید رنگ است ولی داخل لیوان و دسته ی آن رنگی است که چاپ بر روی سطح سفید بیرونی انجام میشود .که مناسب با عکس/لوگو یا نوشته خود میتوانید رنگ لیوان را انتخاب کنید.


چاپ لیوان حرارتی(جادویی): یک نوع دیگر از انواع لیوان ها، لیوان جادویی می باشد که نام تجاری این لیوان است و نام فنی آن لیوان حرارتی است که این لیوان سطح بیرونی کاملا مشکی دارد و حساس به دما است و وقتی چاپ بر روی این سطح انجام میشود هنگامی که لیوان سرد است هیچ تصویری دیده نمیشود و زمانی که آب یا چایی گرم داخل لیوان میریزیم کم کم سطح ظاهر شده و تصویر مشخص می شود. این لیوان بسیار جذاب و برای مناسبت ها و سوپرایز بسیار مناسب است .


چاپ لیوان تبلیغاتی:از چاپ لیوان می توان لوگو و برند تولیدی خود را روی این محصول چاپ کرد و به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده کرد. هدایای تبلیغاتی در دیده شدن برند شما بسیار تاثیر گذار هستند .به این ترتیب مشتریان در هنگام صرف چای و انواع نوشیدنی در ماگ سرامیکی متوجه چاپ موجود روی آن می‌شوند و نام برند شما در ذهن آنها حک خواهد شد.


شما عزیزان می توانید برای ثبت سفارش و کسب مشاوره رایگان از کارشناسان نوین گرافیک با شماره 09904534705  تماس بگیرید یا در واتساپ به همین شماره پیام بگذارید. 

چاپ پیکسل مگنتی 09904534705 تماس بگیرید.

کاربری پیکسل ها متنوع و متفاوت است . پیکسل ها می توانند روی کیف ، روی کفش و در عادی ترین و مرسوم ترین حالت ، روی سینه لباس قرار گیرند.بج سینه یا نشان سینه نمادی است برای معرفی سازمان ، گروه ، و یا گرایش که از فلز یا غیر فلز به صورت ریخته گری یا برش تهیه می شود.
بج سینه با اسامی دیگری همچون نشان سینه , پلاک سینه , مدالیون , اتیکت سینه , سنجاق سینه , نیز نام برده میشود.
طرفداران چاپ پیکسل یکدست نیستند  عده ای چاپ پیکسل ۴۴ میلیمتری و عده ای هم چاپ پیکسل58 میلیمتری را می پسندند.


چاپ پیکسل تبلیغاتی:
چاپ پیکسل یکی از راحت ترین و ارزان ترین روش های تبلیغاتی است . امروزه برای بازاریابی و شناخت خود و کسب و کارتان میتوانید از راه های بیشماری استفاده کنید. یکی از این راه ها میتواند دادن هدایای تبلیغاتی مانند چاپ لیوان تبلیغاتی ، خودکار تبلیغاتی ، پازل تبلیغاتی و…. باشد. پیکسل های تبلیغاتی نیز یکی دیگر از وسایلی که شما میتوانید آن را ارائه دهید.
شما میتوانید عکس برند ، لوگو ، آدرس ، شماره تلفن و یا هر چیز دیگری را بر روی پیکسل های تبلیغاتی طراحی و چاپ کنید. چاپ روی پیکسل یکی از روش های ماندگار برای تبلغات کسب و کار شما است.
چاپ عکس روی پیکسل:
عده ای دیگر هستند که برای مناسبت های مختلف مانند ، محرم ، شب یلدا ، تولد,عروسی و … اقدام به چاپ پیکسل میکنند. از دیگر کاربردهای آن برای چاپ شخصیت های موجود در انیمیشن ها و کارتون ها که برای کودکان و نوجوانان می تواند خاطره انگیز و جالب باشد، به عنوان هدیه مورد استفاده قرار گیرد. روکش تمامی پیکسل های ما از جنس طلق شفاف و درجه یک است که در برابر آب و… مقاومت دارند.
انواع پیکسل :
چاپ پیکسل سوزنی
چاپ پیکسل دسته کلیدی
چاپ پیکسل مگنتی
قیمت دستگاه پیکسل زن/ پیکسل خام/قیمت پیکسل خام /قالب پیکسل /کاتر پیکسل و دیگر ملزومات چاپ پیکسل در سایت نوین گرافیک موجود است برای مشاوره با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید.


کلاه تبلیغاتی 09904534705 تماس بگیرید.

کلاه چیست؟

 بشر در طول تاریخ برای محافظت از خود در آفتاب از کلاه استفاده میکردند که بسته به شرایط اقلیمی محیط زندگی، جنس کلاه ها فرق میکنند. به عنوان مثال اگر در مناطقی سرد زندگی میکنند کلاهی از جنس پارچه ضخیم تر یا اگر در مناطق گرمسیری بسر میبرند از کلاه های افتابی استفاده میکنند.

کلاه تبلیغاتی | چاپ کلاه تبلیغاتی کلاه تبلیغاتی ارزان:
با فرارسیدن تابستان صاحبان کسب و کارها، اگر گزینه ارائه محصولات تبلیغاتی برای کمپین تبلیغاتی خود را انتخاب نموده اند، محصولاتی نظیر کلاه تبلیغاتی ، سایبان تبلیغاتی، آفتابگیر تبلیغاتی مانع تابش نور خورشید به صورت مستقیم به پوست مشتریان و همکاران و مخاطبین میشوند و بهترین و کاربردی ترین انتخاب برای استراتژی تبلیغات شما بوده و باعث رونق کسب و کارتان و بیشتر دیده شدن نام برند شما میشود.
 کلاه تبلیغاتی چیست و چگونه تولید میشود؟
تولید این کلاه ها فرآیند چندان سختی ندارد و مهمترین بخش آن را چاپ کالای مورد نظر تبلیغاتی شامل میشود. شرکت های تبلیغاتی بسته به درخواست مشتری و سلایق و بودجه ای که تعیین کرده اند اقدام به تولید یا خرید کلاه کرده که نوین گرافیک نحوه چاپ روی محصولات را با وارد شدن به این صفحه به شما نشان میدهد.
 کلاه تبلیغاتی یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی میباشد که مصارف زیادی دارد. در محیط رستوران های فست فود و یا پمپ بنزین ها، همچنین کارخانجات و کارگاه ها، خدمات نصب، تعمیر، گارانتی و… از آن استفاده می شود.
برای یک خرید مطمئن از متنوع ترین محصولات تبلیغاتی با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت با شرکت هدایای تبلیغاتی نوین گرافیک 09904534705 تماس باشید.

چاپ روی تیشرت تبلیغاتی 09904534705 تماس بگیرید.

چاپ تیشرت یکی از تکنولوژی های روز دنیا است که طرفداران زیادی دارد. امروزه کمتر لباسی پیدا میشود که تماما تک رنگ و یک دست ساده باشد.هنگام خرید لباس طرح و رنگ های بسیار متنوعی برای انتخاب می باشد که هرکس با سلیقه خود یکی را انتخاب می کند. از همین رو کمتر جایی دیده می شود که لباس با عکس و طرح های خاص یا مناسبی موجود باشد.

چاپ روی لباس:بدین صورت چاپ اختصاصی بر روی لباس در تعداد و تیراژ پایین نیز شکل گرفت. در این مدل چاپ با صرف هزینه بسیار پایین میتوان اقدام به چاپ بر روی لباس کرد.
از دیگر مزایای این مدل از چاپ ماندگاری و دوام بسیار بالای طرح چاپ شده می باشد، به صورتی که چاپ تیشرت با عکس دلخواه  بدون حتی ذره ای افت کیفیت قابل شستشو بوده و از دوام و پایداری بالایی برخوردار می باشد.
چاپ روی تیشرت در نوین گرافیک از جنس پارچه اسپان می باشد. که بسیار مناسب برای چاپ می باشد و هنگام پوشیدن دچار حساسیت نمی شوید.
چاپ تیشرت زنانه با طرح دلخواه :از دیگر خدمات چاپ و تبلیغات نوین گرافیک که می تونید هر طرح و یا عکسی رو که دوست دارید روی تیشرت چاپ کنید. مثلا یک طرح فانتری و خاص که تیشرت با اون طرح رو در بازار نمی تونین پیدا کنید و یا عکس بازیگر مورد علاقه خودتون و هر عکس و یا طرح دیگه ای که دوست داشته باشید.
رایج‌ترین و شاید آشناترین نمونه استفاده از تکنولوژی چاپ تیشرت، آماده سازی لباس‌های تیم‌های ورزشی مانند تیم فوتبال و تیم والیبال است که تبلیغات اسپانسری آنها بر روی لباس‌ها چاپ می‌شود. حضور نشان می‌دهد که این صنعت بسیار فراگیرتر از تصور ماست.
چاپ روی تیشرت تبلیغاتی: سفارش دهنده اصلی تیشرت تبلیغاتی شرکت‌ها و برندهایی هستند که معمولاً در طول سال کمپین یا گردهمایی‌های مخصوص برای مشتریان و مخاطبان خود تشکیل می‌دهند. این تیشرت ها دارای برند و لوگو شرکت مورد نظر هستند و ممکن است شعارهای تبلیغاتی آنها نیز بر روی آن چاپ شده باشد. تیشرت تبلیغاتی به عنوان یکی از اصلی‌ترین ابزارهای تبلیغی در انتخابات شوراها و انتخابات مجلس استفاده می‌شود و معمولاً تصویر نماینده یا شعار تبلیغاتی آنها بر روی تیشرت چاپ می‌شود.
برای ثبت سفارش در شرکت تبلیغاتی نوین گرافیک با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید.

چاپ لیوان دسته قلبی 09904534705 تماس بگیرید.

چاپ عکس روی لیوان سفید سرامیکی:
چاپ لیوان سرامیکی با عکس شخصی یکی از هدایای ویژه و مورد استقبال عموم می باشد که بسیار مورد توجه قرار گرفته است. از آنجا که لیوان های سرامیکی بسیار مقرون به صرفه هستند بسیار مناسب هدایای تولد، سالگرد ازدواج، ولنتاین، روز پدر، مادر و معلم و… می باشند. میتوانید به مناسبت های مختلف عکس عزیزانتان را روی لیوان چاپ نمایید و آن ها را به یک هدیه بی نظیر میهمان کنید.


چاپ لیوان دسته قلبی:
یکی از عاشقانه ترین چاپ های روی لیوان، چاپ روی لیوان دسته قلبی می باشد.ین لیوان ها به خاطر قلبی بودن دسته بسیار مورد علاقه زوجین می باشد.چاپ روی لیوان سرامیکی دسته قلبی هم محدودیت رنگی نداشته باشد و کلیه رنگ های بسیار شفاف امکان چاپ دارند.
چاپ روی لیوان دسته رنگی و داخل رنگی:
این لیوان ها همانند لیوان های سرامیکی سفید هستند با این تفاوت که دسته و داخل آن ها رنگی می باشد و شما می  توانید تم آن را متناسب با عکس تان انتخاب کنید.چاپ لوگو در دو طرف لیوان و چاپ عکس دورتا دور لیوان انجام می شود.  چاپ روی لیوان سفید دسته رنگی همانند لیوان های سفید می باشد و هیچگونه محدودیت رنگی ندارد. کلیه رنگ ها بسیار شفاف خواهند شد.
 چاپ فنجان سفید:این نوع فنجان هم میتوانید به راحتی عکس دلخواه یا لوگو شرکت و هتل ها و... را روی آن چاپ کرد .چاپ روی فنجان بسیار برای تبلغ برند شما جذاب است .


 چاپ لیوان سرامیکی قاشق دار رنگی:
ویژگی خاص و منحصر بفرد این نوع ماگ، قاشق سرامیکی همرنگ در کنار لیوان می باشد که بصورت هنرمندانه ای بر روی دسته ماگ تعبیه شده و جلوه زیبایی به آن بخشیده است. این ماگ ها همانند لیوان های سرامیکی قابلیت چاپ انواع طرح ها و عکس ها بصورت تمام رنگی را داراست.


چاپ ماگ حرارتی یا جادویی:چاپ ماگ های جادوئی یا حرارتی یکی از هدایای ویژه برای سورپرایز می باشد. این ماگ زیبا در حالت عادی سیاه می باشد و وقتی مایعات داغ داخل آن ریخته می شود عکس روی آن ظاهر می گردد. به خاطر خاصیت حرارتی آن به ماگ های جادویی معروف هستند. 
مجموعه چاپ و تبلیغات نوین گرافیک، متشکل از تیمی حرفه ای و متعهد با بیش از10 سال سابقه فعالیت، مفتخر است در زمینه انجام کلیه خدمات چاپ و تبلیغات به هم وطنان عزیز ارائه خدمت نماید.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید.