نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

چاپ پیکسل مگنتی 09904534705 تماس بگیرید.

کاربری پیکسل ها متنوع و متفاوت است . پیکسل ها می توانند روی کیف ، روی کفش و در عادی ترین و مرسوم ترین حالت ، روی سینه لباس قرار گیرند.بج سینه یا نشان سینه نمادی است برای معرفی سازمان ، گروه ، و یا گرایش که از فلز یا غیر فلز به صورت ریخته گری یا برش تهیه می شود.
بج سینه با اسامی دیگری همچون نشان سینه , پلاک سینه , مدالیون , اتیکت سینه , سنجاق سینه , نیز نام برده میشود.
طرفداران چاپ پیکسل یکدست نیستند  عده ای چاپ پیکسل ۴۴ میلیمتری و عده ای هم چاپ پیکسل58 میلیمتری را می پسندند.


چاپ پیکسل تبلیغاتی:
چاپ پیکسل یکی از راحت ترین و ارزان ترین روش های تبلیغاتی است . امروزه برای بازاریابی و شناخت خود و کسب و کارتان میتوانید از راه های بیشماری استفاده کنید. یکی از این راه ها میتواند دادن هدایای تبلیغاتی مانند چاپ لیوان تبلیغاتی ، خودکار تبلیغاتی ، پازل تبلیغاتی و…. باشد. پیکسل های تبلیغاتی نیز یکی دیگر از وسایلی که شما میتوانید آن را ارائه دهید.
شما میتوانید عکس برند ، لوگو ، آدرس ، شماره تلفن و یا هر چیز دیگری را بر روی پیکسل های تبلیغاتی طراحی و چاپ کنید. چاپ روی پیکسل یکی از روش های ماندگار برای تبلغات کسب و کار شما است.
چاپ عکس روی پیکسل:
عده ای دیگر هستند که برای مناسبت های مختلف مانند ، محرم ، شب یلدا ، تولد,عروسی و … اقدام به چاپ پیکسل میکنند. از دیگر کاربردهای آن برای چاپ شخصیت های موجود در انیمیشن ها و کارتون ها که برای کودکان و نوجوانان می تواند خاطره انگیز و جالب باشد، به عنوان هدیه مورد استفاده قرار گیرد. روکش تمامی پیکسل های ما از جنس طلق شفاف و درجه یک است که در برابر آب و… مقاومت دارند.
انواع پیکسل :
چاپ پیکسل سوزنی
چاپ پیکسل دسته کلیدی
چاپ پیکسل مگنتی
قیمت دستگاه پیکسل زن/ پیکسل خام/قیمت پیکسل خام /قالب پیکسل /کاتر پیکسل و دیگر ملزومات چاپ پیکسل در سایت نوین گرافیک موجود است برای مشاوره با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.