نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

پیکسل خام

یکی از ساده ترین و ارزانترین و کوچک ترین دستگاه های خانواده سابلیمیشن مدل دستگاه پیکسل زن می باشد که وظیفه ی آن همان طور که از نامش پیداست چاپ بر روی پیکسل و یا بچ سینه می باشد.
اقتصادی ترین روش ایجاد درآمد از طریق چاپ  در منزل و در اوقات بیکاری خود با کمترین هزینه درامد زایی داشته باشید و یا شغلی ندارید و با سرمایه اندک می خواهید کاری شروع کنید شدیدا اینخرید دستگاه پیکسل زن  را به شما پیشنهاد می کنیم چون تمام مزیت های مدنظر شما را دارد. کارکرد با دستگاه پیکسل زن برای هر سن و تخصصی ممکن است و کاملا بی خطر می باشد.
اگر تازه می خواید کسب و کار پیکسلی خودتون رو راه بندازید بهترین گزینه پیکسل زن دستی هست که با قیمت مناسبی که داره می تونه شما را در ابتدای این راه کمک کند کافی است فقط مواد خام را همراه با کاغذ برش خورده در داخل دستگاه قرار دهید و با فشار دست آن ها را به هم منتاژ کنید و پیکسل هاتونو بسازید.

وسایل مورد نیاز برای چاپ پیکسل:
دستگاه پیکسل زن
کاتر پیکسل
قالب پیکسل
پرینتر جوهرافشان
کاغذ

پیکسل خام(پیکسل خام سوزنی/پیکسل خام مگنتی/پیکسل خام دسته کلیدی)

کاتر پیکسل: کاتر پیکسل برای برش راحتر کاغذ می باشد که سرعت بریدن کاغذ شما را تا ۱۰ برابر بیشتر می کند هم چنین کیفیت کار خود را بالاتر ببرید و لبه های حاصل از کار با قیچی را از بین ببرید شما کافی است تا برگه را در این کاتر قرار دهید تا کاغذ گرد شده مناسب برای قرار گرفتن در دستگاه پیکسل زن را  با یک حرکت دست به شما بدهددونوع کاتر داریم کاتر ایرانی و چینی که کاتر ایرانی در نوین گرافیک استفاده میشود و سرعت بالایی دارد.
قالب پیکسل: جنس قالب پیکسل فلزی بوده و برای تمامی دستگاههای پیکسل زن انواع قالب برای تولید سایز های مختلف پیکسل وجود دارد که با خرید دستگاه پیکسل زن قالب سایز 44که بسیار پرطرفدار است روی آن نصب است.


در صورتی که به آگاهی بیشتری برای خرید احتیاج دارید اینجا را کلیک کنید.


نوین گرافیک  smileyمتخصص در زمینه تولیدوفروش انواع پیکسل و مواد اولیه پیکسل /دستگله پیکسل زن می باشدو بهترین کیفیت و کمترین هزینه را برای شما در انواع پیکسل از قبیل پیکسل سوزنی،  پیکسل مگنت، پیکسل جا کلیدی، پیکسل هولوگرامی و غیره  به ارغمان آورده است.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیریدیا در واتساپ پیام بگذارید.

چاپ روی کلاه تبلیغاتی پارچه ای و مخمل

چاپ روی کلاه ازهدایای تبلیغاتی محبوب در شرکت نوین گرافیک که با توجه به کاربردهایی که امروزه در صنعت مد و زیبایی و ورزش و حتی سلامتی دارد، چاپ کلاه تبلیغاتی می باشد.همانند سایر هدایای تبلیغاتی کلاه تبلیغاتی نیز دارای انواع مختلف بوده و از مواد مختلف برای تولید آن استفاده می شود. این نوع کلاه ها معمولاه همراه با تیشرت تبلیغاتی ارائه می شوند.  فروش بیش از 50 مدل کلاه تبلیغاتی در شرکت تبلیغاتی نوین گرافیک چاپ کلاه پارچه ای ، چاپ کلاه پلاستیکی ،چاپ کلاه فوم ،چاپ کلاه های کتان و کاغذی با بهترین قیمت به شما ارائه میشود.


چاپ کلاه تبلیغاتی کتان:
 از کاربردی ترین و با کیفیت ترین کلاه های تبلیغاتی، کلاه تبلیغاتی کتان می باشد. این کلاه به دلیل اینکه طول عمر بالایی دارد و در رده ی کلاه های مرغوب حساب می شود,بند پشتی این کلاه دارای سوراخ هایی می باشد تا با توجه به سایز سر، بستن کلاه انجام شود.تا گردش هوا را راحت تر نموده و راحتی افراد را به همراه داشته باشد.


چاپ روی کلاه تبلیغاتی پارچه ای و مخمل:کلاه تبلیغاتی مخمل نیز از انواع کلاه های پارچه ای می باشد. شما می توانید نام برند خود را روی این کلاه  ها چاپ کنید .


چاپ کلاه تبلیغاتی پلاستیکی: این کلاه ها جزو کلاههای ارزان قیمت موجود در بازار به حساب می آیند .  معمولا ازاین کلاه ها برای رویداد هایی که در نمایشگاه ها و همایش ها برگزار می شود استفاده می شود.


از کلاه ها می توان در زمینه تبلیغات نیز استفاده کرد , از جمله هدایای تبلیغاتی که پر طرفدار نیز می باشند کلاه های تبلیغاتی هستند که علاوه بر زیبایی به عنوان یک محافظ در برابر نور خورشید و نیزبرای پوشاندن طاسی مو به عنوان یک عمل می کنند از کلاه های تبلیغاتی در پمپ بنزین ها , فست فود ها و…مورد استفاده قرار میگیرد ,کلاه های تبلیغاتی از نوع جنس و رنگ انواع مختلفی دارند  از لحاظ سنی نیز محدود نمی باشند و جزء وسایل پر طرفدار در بین اقشار جامعه می باشند ,  می توان روی کلاه طرح و لوگوی مخصوص برند خود را چاپ کرد و در زمینه تبلیغات از آن استفاده کرد برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید.

چاپ پیکسل

پیکسل یک صفحه فلزی دایره ای شکل است که طرح چاپ شده بر روی کاغذ و یک لایه طلق شفاف پلاستیکی بر روی آن پرس می گردد . این طلق براق علاوه بر زیبایی، مقاومت آن را در برابر پاره شدن ، گرد وخاک ,آب و … افزایش میدهد . طرح و نشان های مختلف بر روی کاغذ معمولی پرینت ، سپس برش داده میشود و بر روی یک صفحه فلزی با ابعاد مختلف قرار داده میشود و سپس با دستگاه پیکسل زن ، بر روی هم فیکس می گردد. پیکسل در ابعاد و اندازه های مختلف تولید می گردد همچنین از چاپ روی پیکسل برای سنجاق سینه ونمایش لوگو بکار میرود . بمنظور نصب پیکسل در محل های مختلف ، پشت آن دارای سنجاق یا آهنربا می باشد . سنجاق برای نصب بر روی پارچه (لباس،کوسن ،کیف،پرده و ..)و چاپ پیکسل مگنتی  بر روی سطوح آهنی (یخچال،پنجره،ویترین فلزی و …) بکار میرود.


پیکسل سوزنی دارای بیشترین استفاده در میان سایر انواع پیکسل است.چاپ پیکسل سنجاقی همچون دیگر انواع پیکسل بر روی سطح دوار جلوی آن چاپ و توسط یک طلق شیشه ای پرس میگردد.تفاوت آن در نوع اتصال پیکسل است که توسط یک سوزن که در پشت آن قرار دارد بر روی سطح پارچه مانند متصل می گردد.چاپ پیکسل سوزنی  جهت الصاق بر روی لباس و کیف و … است و مصارف آن برای تبلیغات برند شما و استفاده های شخصی است این مدل رایج ترین مدل پیکسل است.


چاپ پیکسل دسته کلیدی از انواع مناسب چاپ پیکسل برای مصارف تبلیغاتی است که به پیکسل حالت کاربردی را می بخشد.پیکسل جاکلیدی یا جاسوئیچی اغلب برای تبلیغات مورد استفاده قرار میگیرد ولی تمایل به استفاده از آن بعنوان یک هدیه خاص و یا یک مورد با کاربرد شخصی نیز وجود دارد. پیکسل سرکلیدی را میتوانید به عنوان یک هدیه به مشتریان خود بدهید . فرقی نمیکند چه کسب و کاری دارید مشتری شما از دریافت یک پیکسل سرکلیدی زیبا بسیار خوشحال خواهد شد . مخصوصا اگر از طرح های عامه پسند در کنار تبلیغات خود در آن استفاده کنید .


می خواهید طرح دلخواه خود را بر روی پیکسل چاپ کنید؟ همین الان با چاپ روی پیکسل نوین گرافیک 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید وبا کارشناسان مجرب ما در زمینه طراحی و چاپ مشاوره رایگان بگیرید.