نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

چاپ پیکسل

پیکسل یک صفحه فلزی دایره ای شکل است که طرح چاپ شده بر روی کاغذ و یک لایه طلق شفاف پلاستیکی بر روی آن پرس می گردد . این طلق براق علاوه بر زیبایی، مقاومت آن را در برابر پاره شدن ، گرد وخاک ,آب و … افزایش میدهد . طرح و نشان های مختلف بر روی کاغذ معمولی پرینت ، سپس برش داده میشود و بر روی یک صفحه فلزی با ابعاد مختلف قرار داده میشود و سپس با دستگاه پیکسل زن ، بر روی هم فیکس می گردد. پیکسل در ابعاد و اندازه های مختلف تولید می گردد همچنین از چاپ روی پیکسل برای سنجاق سینه ونمایش لوگو بکار میرود . بمنظور نصب پیکسل در محل های مختلف ، پشت آن دارای سنجاق یا آهنربا می باشد . سنجاق برای نصب بر روی پارچه (لباس،کوسن ،کیف،پرده و ..)و چاپ پیکسل مگنتی  بر روی سطوح آهنی (یخچال،پنجره،ویترین فلزی و …) بکار میرود.


پیکسل سوزنی دارای بیشترین استفاده در میان سایر انواع پیکسل است.چاپ پیکسل سنجاقی همچون دیگر انواع پیکسل بر روی سطح دوار جلوی آن چاپ و توسط یک طلق شیشه ای پرس میگردد.تفاوت آن در نوع اتصال پیکسل است که توسط یک سوزن که در پشت آن قرار دارد بر روی سطح پارچه مانند متصل می گردد.چاپ پیکسل سوزنی  جهت الصاق بر روی لباس و کیف و … است و مصارف آن برای تبلیغات برند شما و استفاده های شخصی است این مدل رایج ترین مدل پیکسل است.


چاپ پیکسل دسته کلیدی از انواع مناسب چاپ پیکسل برای مصارف تبلیغاتی است که به پیکسل حالت کاربردی را می بخشد.پیکسل جاکلیدی یا جاسوئیچی اغلب برای تبلیغات مورد استفاده قرار میگیرد ولی تمایل به استفاده از آن بعنوان یک هدیه خاص و یا یک مورد با کاربرد شخصی نیز وجود دارد. پیکسل سرکلیدی را میتوانید به عنوان یک هدیه به مشتریان خود بدهید . فرقی نمیکند چه کسب و کاری دارید مشتری شما از دریافت یک پیکسل سرکلیدی زیبا بسیار خوشحال خواهد شد . مخصوصا اگر از طرح های عامه پسند در کنار تبلیغات خود در آن استفاده کنید .


می خواهید طرح دلخواه خود را بر روی پیکسل چاپ کنید؟ همین الان با چاپ روی پیکسل نوین گرافیک 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید وبا کارشناسان مجرب ما در زمینه طراحی و چاپ مشاوره رایگان بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.