نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

خدمات چاپ لباس و طراحی نوین گرافیک

خدمات چاپ لباس و طراحی نوین گرافیک :

چاپ تیشرت یکی از اصلی‌ترین پوشیدنی‌های افراد است و به خاطر تنوع و زیبایی، در سالهای اخیر مورد علاقه هم مردان و هم زنان قرار گرفته است. 


قیمت چاپ لباس بچه گانه:

 شما می تونید هر طرح و یا عکسی رو که دوست دارید روی لباس چاپ کنید مثلا زمان و تاریخ متولد شدن نوزاد ، یه طرح فانتری و خاص که اون طرح رو توی بازار نمی تونید پیدا کنید و یا هر عکس و یا طرح دیگه ای که دوست داشته باشید.

چاپ عکس روی تی شرت فوری :

چاپ روی تیشرت قابلیت چاپ عکس ، نوشته ، اسم ، تاریخ و هر چیزی دیگری را دارد جنس تیشرت اسپان : جنس تیشرت هایی که چاپ تمام رنگی روی آنها انجام می شود ، اسپان می باشد و چاپ با رنگ کره ای درجه یک روی آن بصورت کاملا شفاف و زیبا انجام می شود.جنس اسپان دارای مقدار کمی پلاستیک در داخل خود می باشد و همه می توانند براحتی از آن استفاده کنند.


چاپ لباس زنانه

انواع چاپ لباس

دستگاه چاپ لباس

چاپ دیجیتال تیشرت

چاپ لباس سابلیمیشن

برچسب چاپ روی تیشرت

کانال چاپ عکس روی لباس

چاپ تیشرت

چاپ روی لباس و چاپ روی تیشرت و انواع لباس در چاپخانه نوین گرافیک برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ ثبت سفارش کنید.

چاپ لیوان فوری

قیمت لیوان سرامیکی ماگ:چاپ لیوان که تصاویر زیبا و خاطره انگیزی روی آن چاپ شده باشد می تواند هدیه خاصی برای دوستان و آدم های مهم زندگیمان باشد. 

چاپ روی لیوان سفید سرامیکی:

چاپ روی لیوان سفید سرامیکی پرفروش ترین و پر استفاده ترین انواع ماگ مورد استفاده در ایران می باشد. کیفیت چاپ روی لیوان سفید سرامیکی بسیار عالی می باشد و هیچ گونه محدودیت رنگی برای چاپ روی این لیوان وجود ندارد .

چاپ لیوان دسته و داخل رنگی:

چاپ لیوان به سبب سفارشی و دلخواه بودن یک گزینه هنری محسوب می شود و هر طرح یا تصویر مشتری پس از سفارش با کیفیت بسیار بالایی بر روی این مورد چاپ می شود . 

چاپ روی ماگ تبلیغاتی:

لیوان تبلیغاتی ماگ یکی از انواع هدایای تبلیغاتی بسیار پرمصرف و کاربردی به شمار می رود.امروزه اغلب کسب و کار ها با چاپ برند خود بر روی بدنه لیوان و استفاده از آن بعنوان هدیه تبلیغاتی کسب کار خود را بطور گسترده ای معرفی می کنند.

چاپ لیوان حرارتی:

چاپ روی لیوان حرارتی یا جادوئی به دلیل جذابیت ذاتی، یکی از لیوان های پرطرفدار در بین عموم مردم می باشد. لیوان جادویی در ابتدا مشکی رنگ بوده با ریختن مایع داغ عکس چاپ شده روی لیوان ظاهر میشود.


چاپ روی انواع لیوان و ماگ با بهترین قیمت و کیفیت,چاپ عکس و طرح دلخواه شما روی بهترین لیوان ها با بهترین کیفیت،خرید ,،خرید انواع ماگ طرح دلخواه از نوین گرافیک 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید.

مواد خام پیکسل | پیکسل خام ایرانی | پیکسل خام چینی|

تولید پیکسل خام :


پیکسل از 4 جزء تشکیل می شود:

صفحه ی رویه که تصویر روی آن قرار می گیرد.
طرح چاپ شده که به اندازه ابعاد صفحه ی رویه است و به صورت دایره ای برش خورده است.
سلفون شفاف که بر روی تصویر قرار می گیرد.
قسمت پشتی دستگاه که مدل های مختلفی دارد: 
زیره پیکسل سوزنی خام در واقع ممکن است دارای سوزن باشد. که در آن صورت به پیکسل مورد نظر، پیکسل خام سوزنی میگوییم. اگر آهربا در آن قرار بگیرد به آن پیکسل خام مگنتی میگوییم اگه آویز زنجیری داشته باشد به آن پیکسل جاکلیدی میگوییم و...

قیمت دستگاه پیکسل زن :

 با استفاده از دستگاه پیکسل زن  تصاویر مورد نظر مشتریان با بهترین کیفیت و در اندازه های دلخواه بروی پیکس ها چاپ و به دست مشتریان می رسد. در جهت رفاه مشتریان و همکاران عزیز، فیلم های آموزش کار با دستگاه پیکسل زن  توسط چاپ و تبلیغات نوین گرافیک  ساخته و به طور رایگان در اختیار بازدید کنندگان سایت قرار می گیرد.

دستگاه چاپ روی اجسام نوین گرافیک شامل فروش پیکسل خام عمده, دستگاه پیکسل زن ,قالب دستگاه پیکسل زن ,کاتر دستگاه پیکسل زن ,دستگاه سابلیمیشن ,دستگاه چاپ روی لیوان و…. برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید.

چاپ پیکسل

چاپ پیکسل :

از راحت ترین و کم هزینه ترین روش ها جهت تبریک مناسبت ها و رویداد ها، تصویر شخص یا مکان‌های زیبا وخاطره انگیز، درج برند شرکت، و بسیاری از این موارد، می توان ازچاپ روی پیکسل استفاده کرد. پیکسل ها صرفا جهت تبلیغات استفاده نمی شوند، بلکه می توانند انتقال دهنده نماد و یا پیام مهم و موثری باشند.

چاپ پیکسل مگنتی آهنربایی:

از پیکسل آهنربایی  برای چسباندن روی یخچال . کابینت فلزی و هر چیز آهنی و فلزی که قابلیت نصب آهنربا را دارند.

چاپ پیکسل جاکلیدی :

از  پیکسل های جاکلیدی می توانید طرح های تبلیغاتی خاص خودتون و طرح های مناسبتی را به ما سفارش دهید تا با بهترین کیفیت براتون چاپ کنیم. و به افرادی هدیه بدید تا به صورت سرکلیدی از آنها استفاده کنند .

چاپ پیکسل سوزنی:

از چاپ پیکسل سوزنی برای لباس روسری کیف و مواردی از این قبیل که هر کدام حاوی یک حس و یا یک پیامبرای معرفی روحیه و یا مسئولیت یک شخص و یا اعضای یک مجموعه است استفاده میشود.


چاپ پیکسل تبلیغاتی

شرکت ها و مؤسسات و سازمان هایی که می خواهند شرکت خود و یا محصولات خود را تبلیغ کنند دیگر از روش های قدیمی استفاده نمی کنند. چاپ پیکسل تبلیغاتی از بهترین روش های تبلیغاتی می باشد هم چنین این روش تبلیغاتی ارزان و کار راحت و آسانی است؛طرفداران بسیاری را در مدت کوتاهی جذب خود کرده است.

 مجموعه چاپ و طراحی نوین گرافیک  تمامی سفارشات شما به هر مقداری که باشد ( از یک عدد تا چندهزار عدد) با بهترین کیفیت و در سریع ترین زمان ممکن و با مناسب ترین قیمت انجام خواهد داد برای چاپ پیکسل عمده  با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید.

چاپ لیوان سرامیکی

چاپ لیوان سفید:

چاپ روی ماگ سفید (لیوان سفید) از پرطرفدارترین چاپ روی لیوان‌هاست پایین‌تر بودن هزینه چاپ روی لیوان سفید و شیک بودن آن، بعلاوه کیفیت بالای چاپ  روی ماگ سفید سرامیکی هم میتوان به عنوان هدیه یا چاپ ماگ تبلیغاتی استفاده کرد.چاپ روی لیوان یکی از روش های متداول برندسازی است که می تواند در محیط های اداری آن را در نظر گرفت

 

چاپ لیوان‌های تبلیغاتی:

امروز اکثر مجموعه‌ها به دنبال راهی برای تبلیغات کم هزینه هستند. چاپ تبلیغات شما روی لیوان، یکی از کم هزینه‌ترین روش‌های تبلیغات است.

چاپ لیوان حرارتی جادویی :

چاپ روی لیوان حرارتی یکی از جذاب ترین و چشم نواز ترین چاپ ها روی لیوان است مخصوصا برای سوپرایز کردن دیگران زیرا بدنه این لیوان از جنس خاصی ساخته شده که در تمام مدتی که لیوان خالی و سرد است کاملا مشکی بوده و از طرح چاپ شده روی ان چیزی مشخص نیست اما به محض ریختن اب جوش و یا هر مایع گمی در ان طرح از قسمت پایین که با گرما در تماس می شود شروع به ظاهر شدن می کند یکی از استفاده های زیاد این لیوان برای طرح هایی که تبریک تولد و غیره دارند است که حرف های شما  از زیبایی و جذابیت خاصی برخوردار میگردند .

چاپ روی لیوان در مدل های مختلف مانند :چاپ لیوان سفید,چاپ روی لیوان دسته و داخل رنگی ,چاپ روی لیوان حرارتی,چاپ لیوان حرارتی دسته قلبی,چاپ روی ماگ دسته و داخل رنگی دسته قلبی,چاپ روی لیوان رنگی ,چاپ نیم لیوان,چاپ روی فنجان و... در نوین گرافیک موجود است.

چاپ روی لیوان از جمله خدمات چاپ و تبلیغات نوین گرافیک می باشد . ما تصویر و متن شما عزیزان را بر روی لیوان های سرامیکی چاپ می کنیم و شما می توانید به عنوان هدیه + دکور + هدایای تبلیغاتی و یا به معرفی کسب کارتان استفاده نمایید .برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید.