نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

دستگاه پیکسل زن و پیکسل خام

دستگاه پیکسل زن و پیکسل خام:

پیکسل خام :

پیکسل  در واقع نوعی بج سینه است . پیکسل در ایران به این نام مشهور است و در خارج از ایران ، به نام button یا همان دکمه آن را می شناسند .برای تولید پیکسل  شما نیاز به پیکسل خام دارید،پیکسل خام دارای اندازه های مختلف و طرح های متفاوت است .برای تولید پیکسل نیاز به چاپ طرح مورد نظر خود دارید.برای تولید کافیست ورق های را گرد ببرید وبا طلق  با دستگاه پرس کنید.دستگاهی که پیکسل به وسیله آن تولید می شود را تحت عنوان پیکسل زن می شناسیم ؛ این در حالی است که خارجی ها از آن تحت عنوان دگمه ساز یا button maker یاد می کنند .

انواع پیکسل خام :پیکسل خام سوزنی ,پیکسل خام مگنتی ,پیکسل خام جاکلیدی,پیکسل خام جاکلیدی دوطرفه 

ملزومات چاپ پیکسل :

دستگاه پیکسل زن 

پرینتر

کاتر دستگاه پیکسل زن

قالب دستگاه پیکسل زن

خرید آنلاین پیکسل خام عمده ودستگاه پیکسل زن -نوین گرافیک برای اطلاع از قیمت انواع پیکسل خام با شماره 09904534705 تماس بگیریدیا در واتساپ -تلگرام-ایتا پیام بگذارید.

سفارش چاپ برند و لوگو روی ساعت

چاپ روی پازل :

چاپ پازل  نوین گرافیک از جنس MDF ساخته می‌شوند و چاپ بصورت کاملاً مستقیم بر روی چوب انجام می‌پذیرد. پازل در سایزهای مختلف پازل 15*20 -چاپ پازل 20*30 - چاپ پازل چوبی 30*40 و... برای تبدیل عکس به پازل با کیفیت بالا فقط کافیست عکس دلخواه خود را برای ما ارسال کنید.

چاپ روی پرچم:

چاپ پرچم نوین گرافیک, تولید و چاپ فوری پرچم تشریفات و اداری در کوتاهترین زمان با تضمین قیمت و کیفیت چاپ پرچم شما است .تمامی چاپ روی پرچم ها با استفاده از چاپ مستقیم روی پرچم انجام میشود .خرید پرچم تبلیغاتی باعث زیبایی به محل کار ونظم دهی به ان میشود.

چاپ ساعت :در چاپ ساعت تبلیغاتی می توان از تنوع متریال و رنگ برای جلب مخاطب استفاده نمود. قیمت چاپ ساعت تبلیغاتی بسیار مناسب بوده و یک ابزار تبلیغاتی موثر است.چاپ ساعت نوین گرافیک بصورت ساعت فانتزی ,سعت 7تکه ,ساعت 8 تکه دایره و... انجام میشود .

چاپ فرش :چاپ عکس روی تابلو فرش یکی از جذابترین و زیباترین هدایایی است که می‌توانید به دوستان و اقوام خود کادو بدهید.و همچنین میتوان به عنوان تقدیر از کارمندان عکس آنها را روی فرش چاپ کرد.سایز چاپ روی فرش : چاپ فرش 20*30 , چاپ فرش 30*40 ,چاپ فرش  50*70 و.... برای دیدن نمونه کارای های بیشتر به نوین گرافیک پیام دهید.

برای چاپ عکس بر روی مجصولات نوین گرافیک با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ -تلگرام - ایتا پیام بگذارید.

تابلو آسمان شب

چاپ فندک :

چاپ فندک زیپو یکی از بهترین برندهای فندک است که با چاپ طرح دلخواه خود بر روی فندک میتوانید یک هدیه خاص برای خود یا دیگران باشد.

چاپ فندک شارژی:فندک شارژی یک فندک لوکس است . سفارش فندک با طرح دلخواه با قابلیت دوطرف چاپ است شما میتوانید دوتا عکس ,نوشته ,لوگو  روی فندک شارژی چاپ کنید .

فندک سه کاره: سفارش فندک سه کاره با طرح دلخواه این نوع فندک سایز بزرگتری نسبت بقیه فندکها دارد و جای سیگار کنار فندک وجود دارد که این فندک را منحصربفرد میکند.


تابلو موزیکال :

قاب موزیکال یک هدیه بسیار ارزشمند می باشد.این قاب موزیکال می باشد و این امکان وجود دارد تا صدای خودتان یا آهنگ دلخواه  را برای همیشه ماندگار و هدیه بدهید.هر چندتا عکس به دلخواه میتوانید چاپ کنید .

تابلو آسمان شب :

تابلو آسمان شب نیز مانند تابلو موزیکال میتوانید صدا , آهنگ ,یا حتی ویدیو از طرق بارکد روی تابلو قرار دهید تفاوت تابلو آسمان شب با تابلو موزیکال این است که تابلو آسمان شب با چینش ستاره ها در یک روز خاص چاپ میشود که بسیار زیباست .


برای ثبت سفارش چاپ فندک و تابلو آسمان شب و تابلو موزیکال با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ یا ایتا پیام بگذارید.

چاپ روی لیوان دسته رنگی

چاپ روی لیوان سرامیکی:

یکی از پرکاربردترین قدیمی ترین هدایای تبلیغاتی است که دارای تنوع در طرح و رنگ می باشدچاپ روی ماگ تبلیغاتی است.چاپ روی لیوان سفید سرامیکی قیمت پایین دارد و بدون محدودیت رنگی با کیفیت بالا و ماندگاری , قابل شست و شو است .


چاپ روی ماگ حرارتی :

چاپ روی لیوان حرارتی به دلیل جذابیتی که دارند یکی از پرفروش ترین محصولات میباشند.هنگام ریختن نوشیدنی داغ درون آنها چاپ روی بدنه ظاهر می گردد و نمایی جذاب و زیبا ارائه می دهد.

چاپ روی لیوان دسته رنگی:

لیوان تبلیغاتی ماگ یکی از ابزارهای تبلیغاتی است که در طولانی مدت بر تبلیغ برند تاثیر دارد. شما میتوانید مناسب با رنگ لوگو خود لیوان دسته وداخل رنگی را سفارش دهید که که باعث زیباتر نشان دادن لوگو یا عکس و ...میشود.

چاپ لیوان تبلیغاتی:

لیوان‌های تبلیغاتی از آن دست هدایای تبلیغاتی محسوب می شوند که به حوزه‌های کاری خاصی محدود نشده و برای همه کسب‌وکارها امکان پباده سازی و اجرا هستند .

چاپ لیوان قاسق دار رنگی :

این محصول بهمراه قاشق سرامیکی رنگی  با دارا بودن قابلیت رنگی بودن انتخاب تصویر و هماهنگی آن با تصویر بسیار کاربردی است . البته زیبایی بیشتری را نیز در برداشته شما نیز می توانید هر یک از لیوانها را با سلیقه و متناسب با طرحی که قصد دارید روی آن چاپ شود انتخاب نمایید.

چاپ لیوان دسته قلبی رنگی :

این لیوان های سرامیکی دارای دسته به شکل قلب بوده و داخل لیوان با رنگ دسته آن ست شده است.جنس این لیوان نیز مانند سایر لیوان ها سرمیکی است.


شما می توانید این مدل ماگ ها را با متن یا شعر یا عکس شخصی یا لوگو  مورد نظر خود سفارش دهید چاپ روی لیوان نوین گرافیک هیچگونه محدودیت چاپی ندارد شما میتوانید از یک تا 1000عدد لیوان را سفارش دهید برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید.

چاپ پیکسل تبلیغاتی

پیکسل ها نوعی بج سینه چاپی هستند که در چندسال اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده اند. نحوه ی تبلیغات و هدایای تبلیغاتی راز ماندگاری برند،نماد، مفهوم و یک اثر خواهد بود. همواره روش های تبلیغ بصورت روز افزون درحال تغییر و تحول بوده است.به افرادی که بدنبال متفاوت بودن در تبلیغ و تبریک به دوستان و عزیزان خود هستند، پیشنهاد می کنیم. می توانید سفارش،چاپ طرح ها و تصاویر در خواستی خود بر روی این محصول چاپی را در اختیار ما قرار دهید تا با قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالا و مد نظر شما در اسرع وقت تحویل دهیم.قیمت پیکسل مستقیماً بر اساس تعداد پیکسل های سفارش تعیین می شود 

در یک دسته بندی کلی پیکسل را براساس مکان مورد استفاده و نوع کاربرد، می توانیم به سه دسته ی سنجاقی ، مگنتی و جاکلیدی تقسیم بندی کرد.

چاپ پیکسل سوزنی:

می توانند روی کیف ، روی کفش و در عادی ترین و مرسوم ترین حالت ، روی سینه لباس قرار گیرند.

چاپ پیکسل جاکلیدی :

چاپ انواع پیکسل و جاکلیدی را با بالاترین کیفیت ممکن و با کمترین قیمت با طرح دلخواه شما انجام میدهد. تمامی این محصولات دارای روکش سلفون میباشند که تا حدود زیادی از نفوذ آب درون ان جلوگیری میکند. همچنین باعث جلوگیری از هرگونه خط و خش روی طرح چاپ شده میشود و ماندگاری آن را بسیار بالا میبرد.

چاپ پیکسل مگنتی:

از پیکسل مگنتی برای سطوح فلزی مانند یخچال و پنجره و کمد فلزی و... استفاده میشود درشکهای مختلف مربع و مسطیل و... موجود میباشد



سفارش پیکسل با طرح دلخواه یکی از محصولات تبلیغاتی نوین و اثرگذار در چاپ نوین گرافیک است .چاپ پیکسل تبلیغاتی در مدلهای :چاپ پیکسل سوزنی-چاپ پیکسل دسته کلیدی - چاپ پیکسل مگنتی در سایزهای مختلف موجود است.ما می توانیم سفارشات شما با هر تعداد را در اسرع وقت و با کیفیت آماده کنیم.برای ثبت سفارش 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ یا ایتا پیام بگذارید.