نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

چاپ پیکسل ارزان | خرید پیکسل | چاپ پیکسل تبلیغاتی

چاپ روی پیکسل :


پیکسل مگنتی  یکی از پرکاربردترین و پرفروش‌ترین انوع پیکسل موجود در بازار بوده که کاربردهای بسیار گسترده‌ای در تبلیغات شرکت‌ها، استارتاپ‌ها، مدارس و فروشگاه‌ها دارد.

پیکسل سوزنی ،بخاطر کاربردهای زیادش در صنعت تبلیغات ، جز یکی از پر طرفدارترین نوع پیکسل ها قرار گرفته است .پیکسل سوزنی از نمونه روش های معرفی کسب و کار و تبلیغات می باشدضمن اینکه گاهی می تواند نشان ارادت به سازمان، گروه، تیم ورزشی یا یک هنرمند باشد

ر کشور ما دستگاه هایی که با آن پیکسل تولید می گردد با نام پیکسل زن یا دستگاه چاپ پیکسل شناخته می شود. این دستگاه در خارج از مرزهای ایران با کلمه button maker  هم معنی می باشد.

پیکسل جاکلیدی: این نوع پیکسل بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد.  این کار با پیکسل تصویر دلخواه سرمایه گذار انجام می شود و می تواند معرف شرکت یا کسب و کار شما باشد. در واقع پیکسل جاکلیدی با لوگوی شرکت و احتمالاً اطلاعات مربوط به شرکت شما معرفی می گردد.


اگر به دنبال یک سایت چاپ پیکسل خوب با ارزانترین قیمت و با کیفیت ترین کار هستید قطعا شرکت طراحی و چاپ نوین گرافیک میتواند به شما کمک کند پیکسل سوزنی , پیکسل مگنتی,پیکسل دسته کلیدی  میتوانند راهکار خوبی برای دیده شدن باشد برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید.

قیمت چاپ روی لیوان

بدنبال هدیه های باارزش و شیک و ماندگار هستید! چه هدیه ای جذاب تر از اینکه با سلیقه خودتان ساخته بشه و فقط وفقط مختص به شما باشه و توی هیچ کجای دنیا نشه مثل اونو پیدا کرد.چاپ عکس روی لیوان تخصص ماست - چاپ عکس روی لیوان حرارتی یا جادویی -چاپ لیوان دسته و داخل رنگی -چاپ لیوان دسته قلبی - با طرح تولد - روز مادر-روز پدر -چاپ لیوان ولنتاین و...

چاپ لیوان حرارتی:

چاپ لیوان  (لیوان حرارتی – لیوان جادویی ) با عکس و طرح دلخواه شما میتواند گزینه بسیار عالی برای هدیه دادن به دوستانتان باشد .  چنین هدیه ای یاد و  خاطره شما را مدت ها در ذهن افراد باقی خواهد گذاشت  . 

چاپ ماگ سفید:

چاپ ماگ سرامیکی سفید به دلیل استفاده تبلیغاتی و قیمت مناسب و مهمتر از همه ایجاد رنگ فوق العاده برای طرح شما ، یکی از پرفروش ترین چاپ لیوان می باشد .

 چاپ لیوان دسته قلبی با داخل رنگی:

بهترین هدیه برای روز مادر و روزپدر و ولنتاین  چاپ روی این لیوان به دلیل شکل قلب داشتن ، به زیبایی آن می افزاید.


چاپ لیوان تبلیغاتی :

در چاپ لیوان تبلیغاتی معمولا لوگو اختصاصی به همراه یک عبارت که بعنوان شعار کسب و کار شما به حساب می آید. استفاده میشود.


جهت سفارش چاپ روی لیوان نوین گرافیک با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید.

قیمت پیکسل خام سوزنی

نوین گرافیک مرکز اصلی فروش دستگاه پیکسل|دستگاه پیکسل زن|فروش انواع دستگاه پیکسل بدون واسطه و  فروش پیکسل خام|قیمت مناسب و تحویل فوری|گارانتی کیفیت و قیمت ...است .

قیمت پیکسل خام سوزنی /قیمت پیکسل خام آهن ربایی /قیمت پیکسل خام جاکلیدی اینجا را کلیک کنید :



ارزانترین و باکیفیت ترین انواع پیکسل خام  و دستگاه پیکسل زن در مجموعه نوین گرافیک (پیکسل خام سوزنی /پیکسل خام جاکلیدی / پیکسل خام مگنتی ) پیکسل خام عمده برای مصرف شما عزیزان به فروش میرسه-تمامی همکاران میتوانند به قیمت بسیار مناسب با ضمانت برگشت کالا در صورت خرابی حتی یک عدد از نوین گرافیک خرید کنند برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید. 

چاپ پیکسل ارزان و با کیفیت

چاپ پیکسل در طرح و رنگ های مختلف. انواع چاپ پیکسل تبلیغاتی - سوزنی - جا کلیدی -مگنتی از جمله روش های نوین و اثرگذار تبلیغات می توانیم به چاپ پیکسل اشاره کنیم.

چاپ روی پیکسل سوزنی :

پیکسل سوزنی دارای بیشترین استفاده در میان سایر انواع پیکسل است.چاپ پیکسل سنجاقی همچون دیگر انواع پیکسل بر روی سطح دوار جلوی آن چاپ و توسط یک طلق شیشه ای پرس میگردد.تفاوت آن در نوع اتصال پیکسل است که توسط یک سوزن که در پشت آن قرار دارد بر روی سطح پارچه مانند کیف ,لباس ,کفش و...متصل شود.


پیکسل مگنت دار یا آهن ربایی :

پیکسل آهنربایی به دلیل قرارگیری بر روی سطوح فلزی جهت مصارف تزئینی مناسب می باشد. نام دیگر پیکسل مگنت دار ، پیکسل مغناطیسی بوده که دارای سایزبندی مشابه به پیکسل سنجاقی یا سوزنی است. پیکسل های مگنتی مغناطیسی را میتوانید جهت الصاق بر روی محصولاتی که از جنس فلز هستند استفاده کنید کسانی که فروشگاه لوازم خانگی دارند میتوانند این مدل را با طرح فروشگاه یا ب سایت ، آی دی اینستاگرام یا … بر روی محصولات خود نصب کنند . یا میتوانید عکسهای شخصی خود را روی پیکسل آهنربایی چاپ کنید و روی یخچال نصب کنید که امروزه بسیار پرطرفدار است.


پیکسل سر کلیدی:سفارش چاپ طرح دلخواه روی پیکسل جاکلیدی نیز بر روی سطح دوار جلو انجام میگیرد و تفاوت در اتصال زنجیر و حلقه که حالت جاکلیدی را به آن می دهد است. پیکسل جاکلیدی یا جاسوئیچی اغلب برای تبلیغات مورد استفاده قرار میگیرد ولی تمایل به استفاده از آن بعنوان یک هدیه خاص و یا یک مورد با کاربرد شخصی نیز وجود دارد. پیکسل سرکلیدی را میتوانید به عنوان یک هدیه به مشتریان خود بدهید . فرقی نمیکند چه کسب و کاری دارید مشتری شما از دریافت یک پیکسل سرکلیدی زیبا بسیار خوشحال خواهد شد . مخصوصا اگر از طرح های عامه پسند در کنار تبلیغات خود در آن استفاده کنید .

آموزش چاپ روی پیکسل :

برای  آموزش تولید پیکسل اینجا را کلیک کنید :


چاپ پیکسل ارزان و با کیفیت , تحویل فوری در تهران و کرمانشاه  و ارسال به سراسر کشور- قیمت ودستگاه چاپ پیکسل,سفارش انواع پیکسل سوزنی ,مگنتی ,دسته کلیدی در نوین گرافیک برای ثبت سفارش یا شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید.