نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

سفارش طراحی و چاپ عکس روی تیشرت و لباس با طرح دلخواه

چاپ روی تیشرت از جمله خدمات تخصصی مجموعه چاپ نوین گرافیک می باشد.چاپ تیشرت سفید با امکان چاپ با تنوع وسیع و با رنگ های مختلف از امکانات چاپ و تبلیغات نوین گرافیک است.اگر به دنبال تی‌شرت‌هایی با طرح‌های جذاب و شخصی‌سازی شده برای هدیه‌، تبلیغات یا کسب‌وکار خود هستید، ما بهترین انتخاب برای شما هستیم.برای دیدین نمونه چاپ روی تیشرت ,تیشرت ست طرح یلدا,چاپ تیشرت دانشجو  و دیگر محصولات چاپ روی اجسام مانند :چاپ لیوان - چاپ پیکسل -چاپ پازلچاپ فندک و... با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ -تلگرام ایتا پیام بگذارید.


چاپ ماگ مشکی

چاپ لیوان فوری :

لیوان تبلیغاتی جزئی از هدایای تبلغاتی به حساب می آید که یکی از محصولات پر طرفدار در بین هدایای تبلیغاتی محسوب میشود.


چاپ لیوان سرامیکی سفید:

یکی از پرفروش ترین لیوان های سرامیکی لیوان سفید می باشد .کیفیت چاپ روی لیوان سرامیکی سفید بسیار عالی می باشد و به هیچ عنوان به مرور زمان رنگ آن کم رنگ و یا پاک نمی شود.

چاپ لیوان حرارتی:

این لیوان ها به این صورت می باشد که در صورت ریختن آب داغ و یا چای داغ درون آن، طرح روی لیوان ظاهر می گردد. این ترفند گزینه بسیار مناسبی برای جلب توجه مشتری است. چاپ روی لیوان سرامیکی حرارتی در تهران را به ما بسپارید.

چاپ لیوان دسته وداخل رنگی:

چاپ لیوان دسته وداخل رنگی تبلیغاتی از جمله لیوان های بسیار پرطرفدار و محبوب حوزه تبلیغات است .چون به لحاظ چاپ محدودیت رنگ ندارد و امکان چاپ بی نظیر و با کیفیتی هم بر روی آن اعمال می شود

چاپ روی لیوان بخش بزرگی از خدمات نوین گرافیک را تشکیل می دهد. قیمت بسیار مناسب، ارزان و مقرون به صرفه و کیفیت عالی و تضمین شده ی چاپ ماگ از مزیت های لیوان تبلیغاتی است برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ - تلگرام -ایتا پیام بگذارید.

چاپ پیکسل فوری- سفارش چاپ پیکسل تبلیغاتی ارزان-قیمت چاپ روی پیکسل 1402

چاپ پیکسل تبلیغاتی به عنوان بج سینه است که در بسیاری از سازمان‌ها و تشریفات کاربرد دارد.برای تشریفات و مجالس، جلسات رسمی و اداری سازمان، همایش و کنفرانس‌های عمومی و خصوصی، نمایشگاه‌ها، رویدادهای تخصصی و ... می‌توان پیکسل را برای پرسنل چاپ کرد تا مراجعین به آسانی بتوانند آنها را شناسایی و در صورت نیاز با آنها ارتباط بگیرند.


 عواملی که بر قیمت چاپ روی پیکسل تأثیر می‌گذارندمانند:اندازه و ابعاد پیکسل , تصویر که چاپ شود,تعداد پیکسل‌,طراحی ,زمان تحویل .

چاپ پیکسل مگنت با طرح دلخواه:

چاپ پیکسل مگنتی یکی از دلنشین ترین اکسسوری ها برای استفاده شخصی و یا برای هدیه دادن است.که به علت مگنت پشت آن برای سطوح فلزی مانند یخچال و...استفاده میشود.

چاپ پیکسل دسته کلیدی:

چاپ پیکسل یکی از راحت ترین و ارزان ترین روش های تبلیغاتی است که طرافداران خاص خود را دارد.انواع پیکسل جاکلیدی مانند :پیکسل جاکلیدی یکطرف چاپ ,پیکسل جاکلیدی دوطرفه ,پیکسل جاکلیدی دور رنگی (طلایی-نقره-سفید-مشکی )-پیکسل جاکلیدی پشت آینه ای در شرکت چاپ تبلیغات نوین گرافیک حتی بصورت پیکسل خام هم موجود میباشد.

درصورتی‌که شما هم نیاز به چاپ روی پیکسل تبلیغاتی و یا خدمات مشاوره در مورد نحوه انجام آن دارید لازم به توضیح است که شرکت چاپ و تبلیغات نوین گرافیک به‌عنوان یکی از مراجع معتبر در این حوزه، از بهترین تکنولوژی‌ها و دستگاه‌ها برای اجرای طرح روی انواع  پیکسل فوری و بج سینه استفاده می‌کند.یرای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ -تلگرام -ایتا پیام بگذاریم .

قیمت پیکسل خام - پیکسل خام

 چاپ پیکسل از ساده‌ترین و ارزانترین محصولات تبلیغاتی است که می‌توان طرح اختصاصی بر روی آن چاپ کرد. با چاپ لوگو شرکت شما بر روی این محصول می‌توانید برای تبلیغات کسب و کار خود از آن استفاده کنید.پیکسل خام در انواع پیکسل خام سوزنی ,پیکسل خام جاکلیدی ,پیکسل خام دسته کلیدی دوطرفه ,پیکسل خام مگنتی و دیگر ملزومات چاپ پیکسل :دستگاه پیکسل زن -کاتر پیکسل -قالب پیکسل در چاپ و تبلیغات نوین گرافیک موجود میباشد. برای ثبت سفارش و قیمت پیکسل خام  با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ - تلگرام - ایتا پیام بگذارید.

چاپ لیوان - چاپ روی لیوان - چاپ لیوان سفید سرامیکی و جادوئی

چاپ لیوان فوری:

چاپ روی لیوان و ماگ یکی از قسمت های پرطرفدار مانند چاپ پیکسل است.چاپ عکس روی لیوان سرامیکی یا چاپ لیوان فوری  یکی از انواع تکنولوژی های نو در زمینه چاپ اجسام می باشد که امروزه به عنوان هدیه تبلیغاتی و هدیه شخصی کاربرد زیادی دارد.


چاپ لیوان سفید سرامیکی:

لیوان یا ماگ تبلیغاتی یکی از محصولات پر کاربرد در بین محصولات تبلیغاتی و هدایای تبلیغاتی می باشد. این محصول با توجه به نوع طرح درخواست مشتری قابلیت چاپ را دارداین لیوان ها و ماگ ها از جنس چینی سرامیکی با سطحی صاف و براق با قابلیت چاپ پذیری بسیار عالی و کاملا مناسب برای چاپ عکس بر روی لیوان سرامیکی میباشد. 

چاپ لیوان دسته و داخل رنگی:

چاپ ماگ دسته و داخل رنگی از محصولات چاپ و تبلیغات نوین گرافیک می باشد. جذابیت و تنوع رنگی این محصول باب طبع سلیقه های مختلف می باشد.همچنین به جهت تنوع رنگی بالا امکان چاپ لوگوی محصول یا کسب و کار شما متناسب با رنگ دسته وجود دارد.

چاپ لیوان حرارتی با عکس اختصاصی:

ویژگی منحصر به فرد لیوان حرارتی یا لیوان جادویی این است که در حالت عادی رنگ لیوان مشکی است و هیچ طرحی بر روی آن معلوم نیست . اما بلافاصله بعد از ریختن مایع گرم ، رنگ لیوان تغییر میکند و طرحی که بر روی آن چاپ شده است قابل رویت می باشد .

چاپ لیوان با تصاویر دلخواه درچاپ و تبلیغات نوین گرافیک با استفاده از مواد درجه یک صورت گرفته که باعث شده دوام و ماندگاری این محصول بسیار بالا باشد. برای ثبت سفارش چاپ لیوان فوری با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ-تلگرام-ایتا پیام بگذارید.