نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

قیمت چاپ عکس روی لیوان حرارتی

چاپ لیوان سفید :

کیفیت چاپ روی لیوان سفید سرامیکی بسیار عالی می باشد و هیچ گونه محدودیت رنگی برای چاپ روی ماگ وجود ندارد،ونوع چاپ به گونه ای انجام می شود که به هیچ عنوان به مرور زمان رنگ آن کم و پاک نخواهد شد.

چاپ لیوان دسته و داخل رنگی:

لیوان سرامیکی دسته رنگی و داخل رنگی که امکان چاپ هر نوع طرحی بر روی آن وجود دارد. این لیوان یکی دیگر از سری محصولات تبلیغاتی چاپ نوین گرافیک است که در رنگ‌های مختلف عرضه می‌شود. رنگ دسته این لیوان با رنگ داخل آن یکی بوده و همین امر این لیوان را بسیار جذاب کرده است. چاپ لیوان دسته و داخل رنگی بصورت دسته قلبی نیز در تمام رنگها موجود میباشد.

چاپ (ماگ)لیوان حرارتی :

اگر تجربه خرید هدایای تبلیغاتی را به صورت مکرر و سالیانه داشته باشید، بدون شک در کمپین تبلیغاتی خود حتماً یک بار از  لیوان حرارتی تبلیغاتی استفاده کرده‌اید.  مشتری یا همکاران شما هر بار پس از استفاده از این هدیه با مشاهده لوگوی لیوان به یاد تجارت و کسب و کارتان خواهند بود.چاپ لیوان حرارتی بسیار جذاب است این لیوان با ریختن مایع داغ طرح چاپ شده روی لیوان نمایان میشود .چاپ لیوان حرارتی دسته قلبی-چاپ لیوان حرارتی اکلیلی و چاپ لیوان حرارتی داخل رنگی نیز همه موجود میباشد.

چاپ و تبلیغات نوین گرافیک  آمادگی قبول سفارشات چه بصورت خام و عمده و چه به‌ صورت چاپ لیوان را دارد.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ -تلگرام-ایتا پیام بگذارید.

پیکسل فوری اربعین

چاپ پیکسل فوری با کیفیت تضمینی:

پیکسل سوزنی در واقع نوعی بج سینه است که در ایران به این نام مشهور شده است. چاپ پیکسل سوزنی  در اشکال مختلف وجود دارد ولی رایج‌ترین و محبوب‌ترین شکل آن دایره‌ای می‌باشد. از چاپ پیکسل می‌توان برای تبلیغات شرکت‌ها، برند ها و یا هواداری از شخصیت، تیم یا برند محبوب خود استفاده کرد.


چاپ پیکسل دسته کلیدی:

چاپ پیکسل دسته کلیدی هدایای بسیار زیبایی برای تبلیغات محصولات شما هستند.این روش چاپ بدلیل سادگی و سرعت فوق العاده و ارزانی جایگاه ویژه ای در چاپ هدایا دارد

چاپ پیکسل مگنتی:

 طیف وسیعی از انواع پیکسل در چاپ و تبلیغات نوین گرافیک وجود دارد یکی از آنها چاپ پیکسل مگنتی است که برای نصب روی سطوح فلزی مناسب است .

قیمت چاپ پیکسل به تعداد سفارش شما نیز بستگی دارد و در تعداد سفارشات بالاتر مرکز چاپ وتبلیغات نوین گرافیک  قیمت را تا سر حد قابل توجهی کاهش می دهد، به طور کلی برای چاپ پیکسل به هیچ عنوان نگران قیمت نباشید، چون هزینه چاپ این محصول به هیچ عنوان گران قیمت نیست و به راحتی با هر میزان بودجه ای قابل انجام می باشد.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ-تلگرام- ایتا پیام بگذارید.

خرید پیکسل خام در تهران

پیکسل خام سوزنی :

پیکسل خام سوزنی یا پیکسل سوزنی خام در سایزهای مختلف  سایز ۴۴ و  سایز ۵۵ تولید و چاپ میشود سوزن این پیکسلها بصورت یک تکه و با کیفیت و بصورت پیکسل سوزنی خام چینی و پیکسل سوزنی خام ایرانی موجو میباشد.


پیکسل خام جاکلیدی:

پیکسل خام جاکلیدی دارای حلقه و زنجیر درجه 1,طلق براق و مات درجه -زیره و رویه که همه در یک بسته موجود میباشد و در نوین گرافیک بصورت بسته های 100-200 و... موجود میباشد.

پیکسل خام مگنتی:

در این نوع از پیکسل اتصال از طریق مگنت ( آهن ربا ) روی سطوح فلزی انجام می گیرد. جنس رویه و زیره از فلز مقاوم بوده که یک آهن ربا در پشت آن قرار میگیرد. آهنربایی موجود در آن بصورت پیکسل مگنتی خام پنهان -پیکسل خام مگنتی واشری در نوین گرافیک موجود میباشد .


قیمت پیکسل ارزان است . ارزان بودن پیکسل سبب شده است تا به عنوان پیکسل تبلیغاتی مورد استفاده قرار بگیرید برای ثبت سفارش پیکسل خام -چاپ پیکسل از 10 عدد تا 10000عدد در نوین گرافیک با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ -تلگرام -ایتا پیام بگذارید.

چاپ پرچم فوری + ارزان + بهترین قیمت در مرکز چاپ و تبلیغات نوین گرافیک

 تولید و چاپ پرچم تبلیغاتی ارزان فوری 2 ساعته:

چاپ پرچم رومیزی با طرح دلخواه خدمتی از چاپ و تبلیغات نوین گرافیک که می توانید هر طرحی و لوگو که دوست دارید روی پرچم های رومیزی چاپ کنید. پرچم رومیزی یکی از روش های کاربردی برای نمایش لوگو و برند هر کسب و کاری محسوب می شود. چاپ پرچم رومیزی با ارم یا لگوی اختصاصی یک تبلیغات چشمگیر و هوشمند است. چاپ پرچم در واقع می تواند نمادی از نوع کسب کار شما باشد که در نتیجه باعث می شود تا نظر بیننده را به خود جلب کند.

انواع پرچم در چاپ و تبلیغات نوین گرافیک:چاپ پرچم رومیزی ,چاپ پرچم تشریفات,چاپ پرچم اهتزاز,چاپ پرچم ساحلی,پرچم رومیزی تی شکل,پرچم رومیزی چندشاخه ای,پرچم رومیزی دورو جیر,پرچم رومیزی دور لیزری,پرچم یادبودو...برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ -تلگرام ایتا پیام بگذارید.

چاپ لوگو روی لیوان

چاپ لیوان تبلیغاتی:
چاپ و تبلیغات نوین گرافیک هدایای تبلیغاتی و خرید هدیه تبلیغاتی ارزان مانند چاپ روی لیوان  دارای انواع و تنوع زیادی در نوع ، جنس ، اندازه و قابلیت چاپ و رنگ آمیزی بر روی لیوان را دارند که تأثیر زیادی در معرفی و فروش محصولات و برند شما میگذارند.


چاپ لیوان سفید:

چاپ روی لیوان سفید یک ابزار تبلیغاتی عالی هستند. هر محصول و خدمتی می‌تواند از این طریق تبلیغ شود. چاپ ماگ سفید بدلیل کم هزینه بودن نسبت به سایر لیوانها در تبلیغات ویا حتی چاپ عکس شخصی کاربرد بیشتری دارد.


چاپ لیوان حرارتی یا جادویی :

چاپ لیوان حرارتی در حالت عادی و هنگامی که سرد هستند هیچ طرحی مشاهده نمی شود.اما زمانی که نوشیدنی گرم درون لیوان ریخته می شود رنگ لیوان تغییر کرده چاپ عکس دلخواه روی لیوان و بصورت کاملا واضح و شفاف با کیفیت بالا نمایان می گردد.


انواع لیوان‌های مختلف از قبیل لیوان سفید ساده سرامیکی، لیوان حرارتی یا جادویی، لیوان دسته قلبی، لیوان رنگی، لیوان شب نما، لیوان متالیک، لیوان اکلیلی و...در چاپ وتبلیغات نوین گرافیک قابل سفارش می‌باشد.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ -تلگرام -ایتا پیام بگذارید.