نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

طراحی کارت ویزیت

طراحی و چاپ کارت ویزیت:

در سراسر جهان مردم سالانه میلیاردها کارت ویزیت چاپ می‌کنند به دلیل اینکه این روش بهترین گزینه برای ارتباط شخص با مشتریان و مخاطبان و تبلیغ برند خود می‌باشد..همه کسب و کارها، نیاز به کارت ویزیت دارند. چاپ کارت ویزیت فوری ، باعث جلب توجه و اعتماد مشتری می‌شود.کارت ویزیت خوب، کارت ویزیتی است که در نگاه اول، ذهن مشتری را درگیر کند؛ و به این ترتیب موجب افزایش فروش خدمات شما می‌شود. کارت ویزیت با کمک به دیده شدن شما، فروش پایدار خدمات و محصولات شما را تضمین می‌کند. شرکت تبلیغاتی نوین گرافیک با حضور طراحان با تجربه، حرفه‌ای و خوش‌ذوق، با طراحی و چاپ کارت ویزیت مناسب کسب‌وکار شما، در دیده شدن خدمات و محصولات شما کمک بسزایی می‌کند.

چاپ لیوان فوری:

 بسیاری از صاحبان کسب و کار از چاپ لیوان (ماگ) برای پیمودن بخشی از روند تبلیغاتی خود استفاده می کنند. این برندها با چاپ نام تجاری و لوگو خود روی لیوان و ارائه آن به عنوان هدایای تبلیغاتی، نام خود را در معرض دید افراد بسیاری قرار می دهند. با هر بار استفاده ی مخاطبان از این لیوان چاپ شده، نام تجاری شما در معرض دید افراد جدیدی قرار می گیرد. همچنین خود فرد نیز با استفاده از آن، احساس خوشایندی نسبت به برند و کسب و کار شما تجربه می کند.اگر قصد خرید ماگ تبلیغاتی برای تبلیغ کسب و کار خود دارید، چاپ و تبلیغات نوین گرافیک با سابقه ای درخشان خدمات تبلیغاتی نوین می‌تواند محصولاتی با هزینه مقرون به صرفه و بالاترین کیفیت برای شما فراهم کند. کیفیت ماگ تبلیغاتی نوین گرافیک تضمین می‌شود.

چاپ پازل

چاپ روی پازل مقوایی، مغناطیسی، قلبی و پازل تبلیغاتی :

یکی از محصولات مجموعه چاپ و تبلیغات نوین گرافیک  چاپ پازل میباشد که میتوان از آن به عنوان هدیه ارزان و ماندگار یاد کرد.کیفیت، درخشندگی و براقی چاپ پازل با طرح دلخواه بسیار عالی می باشد.انواع چاپ پازل:چاپ پازل قلبی -چاپ پازل چوبی-چاپ پازل مقوایی -چاپ پازل مغناطیسی و... در اندازه های مختلف در نوین گرافیک کوجود میباشد.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید.

چاپ روی فندک - خرید و قیمت فندک با طرح دلخواه:

چاپ فندک یک کار پر طرفدار که یک هدیه کاربردی و خاص که میتوان از آن استفاده کرد و چاپ عکس روی فندک و متن روی فندک که آن عکس یا طرح دلخواه همیشه همراه شما باشد.انواع چاپ روی فندک در مجموعه نوین گرافیک :فندک شارژی - فندک زیپو - فندک سه کاره است.

چاپ روی تیشرت | چاپ عکس روی تی شرت فوری

چاپ تیشرت تبلیغاتی به علت استفاده زیاد در منظر عموم می تواند یکی از هدایای تبلیغاتی مناسب و بسیار تاثیرگذار برای موسسات، شرکت و رستوران ها و … باشد.با توجه به اینکه چاپ تیشرت فوری روز به‌روز در دسترس‌تر و مقرون به‌صرفه‌تر می‌شود، اکنون زمان مناسبی است که آنها را به برنامه بازاریابی کسب و کار خود در کنار دیگر هدایای تبلیغاتی مانند چاپ پیکسل ,چاپ لیوان-چاپ پازل و...اضافه کنید.تی‌شرت سابلیمیشن عموما به رنگ سفید یا روشن است که با استفاده از تکنیک چاپ سابلیمیشن (sublimation) طراحی و انجاک می‌شود.  با این روش، می‌توان تصاویر با کیفیت بالا و رنگ‌های شاد و زنده را روی تی‌شرت چاپ کرد. این تکنیک از انواع روش های چاپ تیشرت ارزان است که اغلب برای مصارف تبلیغاتی، هدیه‌ای، لباس‌های تیمی و همچنین برای طراحی هایی که با تصاویر گرافیکی پیچیده و جذاب استفاده می‌شود کاربرد دارد.شرکت هدایای تبلیغاتی نوین گرافیک پیشرو در تولید و چاپ تیشرت تبلیغاتی در تیراژ بالا و عمده در کوتاه ترین زمان ممکن یرای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ - تلگرام-ایتا پیام بگذارید.

چاپ تابلو موزیکال:

یه سری از تاریخا و اتفاقات برامون خیلی مهم‌تر از بقیه وقتاست، مثلا زمانی که با یه دوست خوب آشنا میشیم، سالگرد ازدواجمون، روز تولد عزیزانمون ، روزی که بچه‌مون به دنیا میاد و … .

و دوست داریم برای به یاد موندن این زمان‌ها، یه یادگاری ویژه داشته باشیم که با نگاه کردن به آن، یاد اون اتفاق ویژه بیفتیم. شما می توانید جمله - اسم دلخواهتون-عکس-پیام صوتی شما به صورت QRcode رو هم به این طرح ها اضافه کنین و یه هدیه کاملا اختصاصی برای خودتون یا عزیزانتون سفارش بدید.

لیوان تبلیغاتی با چاپ لوگو+ تحویل فوری سراسر کشور

چاپ لیوان فوری - ارازانترین قیمت چاپ روی لیوان:

چاپ لیوان با تصاویر دلخواه بخش بزرگی از خدمات چاپ و تبلیغات نوین گرافیک را تشکیل می دهد. قیمت بسیار مناسب، ارزان و مقرون به صرفه و کیفیت عالی و تضمین شده ی چاپ لیوان فوری از مزیت های لیوان تبلیغاتی نوین گرافیک و همچنین هدیه ای بسیار ارزنده ای در مناسبتهای مختلف برای دوستانتان میباشد.

چاپ ماگ دسته وداخل رنگی:

امروزه اکثر برند ها و مجموعه ها دنبال یه روش کم هزینه و مفید برای تبلیغ هستندچاپ لیوان دسته و داخل رنگی جزو محصولاتی است که شما عزیزان انتخاب می کنید چه طرحی روی آن قرار گیرد.این محصول میتواند کمک زیادی به کسب و کار شما کند و در جنبه تبلیغاتی بسیار مفید است.

 چاپ عکس روی لیوان حرارتی، اکلیلی، ساده، رنگی:

چاپ عکس روی لیوان سرامیکی یا ماگ این روزها یکی از ماندگارترین و شیک‌ ترین هدایای تبلیغاتی به شمار می‌رود. ماگ جادویی ارزان یکی از انواع جذاب ماگ سرامیکی است که هنگام پر شدن با مایع داغ تغییر رنگ می دهد. و عکس چاپ شده ظاهر میشود.