نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

چاپ تیشرت یکی از تکنولوژی های روز دنیا است که طرفداران زیادی دارد. امروزه کمتر لباسی پیدا میشود که تماما تک رنگ و یک دست ساده باشد.بدین صورت چاپ اختصاصی بر روی لباس در تعداد و تیراژ پایین نیزنوین گرافیک انجام میشود. در این مدل چاپ با صرف هزینه بسیار پایین میتوان اقدام به چاپ بر روی لباس کرد.


تیشرت خام سابلیمیشن:

تیشرت خام سابلیمیشن  قابل چاپ به طور کلی به سه دسته تقسیم میشوند :

  • پارچه های پنبه ای
  • پارچه های دارای مواد
  • پارچه های نخی

بهترین جنس برای چاپ سابلیمیشن تیشرت ،تیشرت های با درصد مواد پلاستیک بیشتر هستند.این تیشرت ها به علت وجود مواد پلی استر رنگ را به خوبی جذب کرده و باعث میشود کیفیت چاپ فوق العاده افزایش پیدا کند. یکی از مزیت های چاپ روی تیشرت های دارای مواد این است که رنگ به خوبی جذب این تیشرت ها شده و چاپ مستقیما روی پارچه صورت میگیرد. همچنین چاپ روی این تیشرت ها میتواند تا ۶ رنگ باشد و به وسیله پرس حرارتی و یا همان چاپ سابلیمیشن انجام میشود.

چاپ تیشرت با امکان تغییر و اضافه کردن متن – طراحی طرح مد نظر و دلخواه شما توسط تیم طراحی نوین گرافیک –ارتباط مستقیم با تیم طراحی از طریق واتساب برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید .


دستگاه چاپ لباس,چاپ لباس زنانه ,چاپ تیشرت ,چاپ لباس اصفهان ,چاپ لباس ورزشی ,کانال چاپ عکس روی لباس,طرح چاپ روی لباس بچه گانه ,متن انگلیسی برای چاپ لباس ,قیمت چاپ روی تیشرت ,دستگاه چاپ تیشرت ,چاپ تیشرت لاهیجان ,بهترین چاپ روی تیشرت ,چاپ تیشرت کرمانشاه,چاپ تیشرت نوین گرافیک ,چاپ روی تیشرت رنگی,چاپ تیشرت مشکی

قیمت چاپ عکس روی لیوان سرامیکی و ماگ حرارتی

لیوان حرارتی چیست ؟

لیوان حرارتی یا با نام دیگر که لیوان جادویی لیوانهایی هستند که در ساخت آنها از تکنلوژی ویژه ای استفاده شده و  باعث می شود این لیوانها در حالت عادی به رنگ سیاه باشند و بعد از ریختم مایعات گرم مثل چای یا نسکافه  طرح یا عکسی که  روی آن چاپ  شده به آرامی نمایان وهمه را شگفت زده خواهد کرد . جذابیت خاص لیوانهای حرارتی باعث پرطرفدار شدن این محصول شده و در حال حاضر یکی از پرفروشترین محصولات در خانواده انواع لیوان بشمار می آید .


 چاپ روی لیوان سرامیکی دسته و داخل رنگی :

رنگ دسته ها و همچنین داخل این نوع لیوان ها در رنگهای متنوعی موجود است. تفاوت این لیوان ها با لیوان های ساده در رنگی بودن دسته و داخل آن می باشد. هیچ نگرانی نیز در مورد رنگ این لیوان ها وجود ندارد چون کاملا استاندارد بوده و رنگ هائی که در آن استفاده شده از بدنه قابل جدا شدن نیست و هیچ گونه خطری نیز برای سلامتی ندارد. امکان چاپ عکس روی لیوان فراهم است و برای چاپ لوگو نیز بی نظیر خواهد بود.
رنگی بودن این ماگ باعث می شود تا انتخاب برای هماهنگی با عکس مورد نظر با راحتی بیشتری صورت گیرد و البته شیک بودن و زیبائی بیشتری را نیز در بر داشته باشد.


چاپ روی لیوان سرامیکی :

 پایین‌تر بودن هزینه چاپ روی لیوان سفید و شیک بودن آن، بعلاوه کیفیت بالای چاپ نوین گرافیک : چاپ روی ماگ سفید سرامیکی را برای هدیه دادن , چاپ لیوان تبلیغاتی ,  استفاده روزمره و... پرکاربرد کرده است.

چاپ ماگ تبلیغاتی :

لیوان یا ماگ تبلیغاتی یکی از محصولات پر کاربرد در بین محصولات تبلیغاتی و هدایای تبلیغاتی می باشد. این محصول با توجه به نوع طرح درخواست مشتری قابل چاپ را دارد. لیوان تبلیغاتی یا ماگ در مدل ها و نمونه های مختلف تولید می گردد. شما برای شفارش و خرید لیوان یا ماگ تبلیغاتی می توانید از شرکت نوین گرافیک  نسبت به خرید لیوان خود اقدام کنید. برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید.


چاپ عکس روی لیوان تهران,چاپ لیوان ارزان ,چاپ عکس روی لیوان کرمانشاه ,چاپ لیوان اصفهان ,چاپ عکس روی لیوان برای تولد ,قیمت چاپ عکس روی لیوان ,قیمت چاپ عکس روی لیوان تبلیغاتی  ,چاپ لیوان کاغذی , چاپ روی ماگ با بهترین کیفیت ,چاپ لیوان فوری

پیکسل خام پلاستیکی

قیمت پیکسل خام عمده:

مواد خام سایز ۴۴ پیکسل سوزنی طرفداران زیادی دارد و این روزها بیشتر از همه سایز ها مورد استفاده قرار میگیرد نوین گرافیک وارد کننده مستقیم مواد خام تولید پیکسل اینبار هم با موادخام های جنس درجه یک همراه شماست.

مواد خام جاکلیدی:

موادخام جاکلیدی طرفدار زیائی دارد و در دومدل جاکلیدی خام دوطرفه وجاکلیدی خام  که دارای ضمانت میباشند.

مواد خام آهنربایی :

موادخام آهنربایی پشت نقره ای /مواد خام آهنربایی واشری که هر دو مدل داری ضمانت میباشد.

قیمت دستگاه پیکسل زن:

دستگاه پیکسل زن ریلی یکی از دستگاه های محبوب برای تولید پیکسل هست و طرفداران زیادی دارد. این دستگاه به دلیل قیمت پایین تر و کیفیت مناسب بیشتر مورد استقبال قرار میگیرد.در این دستگاه قالب ها به صورت ریلی جا به جا میشوند. دستگاه پیکسل زن پنوماتیک , دستگاه پیکسل زن تلنت و... در نوین گرافیک موجود است.

پیکسل خام برای مصرف شما عزیزان به صورت عمده به فروش میرسد تمامی همکاران میتوانند به قیمت بسیار مناسب با ضمانت از نوین گرافیک مواد خام تهیه کنند. برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید.


پیکسل خام پلاستیکییکسل خام سوزنی,دستگاه تولید پیکسل خام,پیکسل خام جاکلیدی,پیکسل خام چوبی,مواد خام پیکسل,تولید کننده پیکسل خام,

قیمت دستگاه پیکسل زن پنوماتیک ,قیمت دستگاه پیکسل زن ریلی ,نمایندگی فروش دستگاه پیکسل زن

پیکسل

چاپ پیکسل تبلیغاتی :

چاپ پیکسل سنجاقی 44 میلیمتر  و58 میلیمتر یا همان پیکسل سوزنی  یکی از پرکاربردترین و پرفروش‌ترین انوع پیکسل موجود در بازار بوده که کاربردهای بسیار گسترده‌ای در تبلیغات شرکت‌ها، استارتاپ‌ها، مدارس و فروشگاه‌ها دارد.

چاپ روی پیکسل با برند و لوگوی خود و استفاده از آن در نمایشگاه‌ها، کمپین‌های تبلیغاتی، و … . ضمنا می‌توان پیکسل سوزنی با برند خود را به مشتریان نمایشگاهی خود هدیه داد که مطمئنا ماندگاری زیادی خواهد داشت.

طرفداری از برند، تیم و یا شخصیت محبوب خود با استفاده از چاپ عکس و یا لوگوی آن‌ها روی پیکسل.

چاپ پیکسل تکی به عنوان هدیه‌های مناسبتی. مثل هدیه تولد، هدیه‌ مناسبت‌های ملی و مذهبی، بزرگداشت افراد برجسته و مشاهیر و … .

چاپ پیکسل فوری به عنوان جایزه به کودکان مثلا با لوگوی یا شخصیت‌های کارتونی محبوب.


چاپ پیکسل مگنتی :

چاپ روی پیکسل آهنربایی برای چسباندن روی یخچال . کابینت فلزی و هر چیز آهنی و فلزی که قابلیت نصب آهنربا را دارند.


انواع پیکسل جاکلیدی :

پیکسل جاکلیدی در دو نوع یک طرفه و دوطرفه تولید میشود.در پیکسل جاکلیدی یک طرفه فقط میتوانید یک عکس روی آن چاپ کنید یعنی فقط یک طرف پیکسل جاکلیدی تصویر چاپ میشود و طرف پشت آن قطعه پلاستیکی چفت شده است.اما در پیکسل جاکلیدی دوطرفه شما میتوانید هر دو سمت جاکلیدی تصویر چاپ کنید.یکی از مزیت های دیگر پیکسل جاکلیدی دوطرفه رنگی بودن حلقه وسطی آن است که در چندین رنگ تولید میشود و شما میتوانید براساس طرح و عکس خودتان رنگ بدنه جاکلیدی را هم رنگ آن سفارش دهید.


نوین گرافیک در انجام و طراحی کارهای گرافیکی برای بیشتر و بهتر دیده شدن کسب و کارهای شما و همچنین تهیه هدایای تبلیغاتی و شخصی آماده سفارش و فروش پیکسل،قیمت چاپ پیکسل و ملزومات چاپ پیکسل برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید.