نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

چاپ تیشرت یکی از تکنولوژی های روز دنیا است که طرفداران زیادی دارد. امروزه کمتر لباسی پیدا میشود که تماما تک رنگ و یک دست ساده باشد.بدین صورت چاپ اختصاصی بر روی لباس در تعداد و تیراژ پایین نیزنوین گرافیک انجام میشود. در این مدل چاپ با صرف هزینه بسیار پایین میتوان اقدام به چاپ بر روی لباس کرد.


تیشرت خام سابلیمیشن:

تیشرت خام سابلیمیشن  قابل چاپ به طور کلی به سه دسته تقسیم میشوند :

  • پارچه های پنبه ای
  • پارچه های دارای مواد
  • پارچه های نخی

بهترین جنس برای چاپ سابلیمیشن تیشرت ،تیشرت های با درصد مواد پلاستیک بیشتر هستند.این تیشرت ها به علت وجود مواد پلی استر رنگ را به خوبی جذب کرده و باعث میشود کیفیت چاپ فوق العاده افزایش پیدا کند. یکی از مزیت های چاپ روی تیشرت های دارای مواد این است که رنگ به خوبی جذب این تیشرت ها شده و چاپ مستقیما روی پارچه صورت میگیرد. همچنین چاپ روی این تیشرت ها میتواند تا ۶ رنگ باشد و به وسیله پرس حرارتی و یا همان چاپ سابلیمیشن انجام میشود.

چاپ تیشرت با امکان تغییر و اضافه کردن متن – طراحی طرح مد نظر و دلخواه شما توسط تیم طراحی نوین گرافیک –ارتباط مستقیم با تیم طراحی از طریق واتساب برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید .


دستگاه چاپ لباس,چاپ لباس زنانه ,چاپ تیشرت ,چاپ لباس اصفهان ,چاپ لباس ورزشی ,کانال چاپ عکس روی لباس,طرح چاپ روی لباس بچه گانه ,متن انگلیسی برای چاپ لباس ,قیمت چاپ روی تیشرت ,دستگاه چاپ تیشرت ,چاپ تیشرت لاهیجان ,بهترین چاپ روی تیشرت ,چاپ تیشرت کرمانشاه,چاپ تیشرت نوین گرافیک ,چاپ روی تیشرت رنگی,چاپ تیشرت مشکی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.