نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

چاپ روی پیکسل برای عید نوروز 1400 بهترین هدیه 09904534705 تماس بگیرید.

چاپ روی پیکسل:

نوین گرافیک نیاز شما به منحصر به فرد بودن شما را درک می کنیم .بنابراین پیکسل های گرد خود را در چهار اندازه  ارائه می دهیم. آنها را سفارشی کنید تا شامل نام ، تاریخ تولد و سن باشد! اکثر این دکمه ها می توانند شامل یک عکس باشند ،

از چاپ روی پیکسل میتواند به عنوان برچسب ، سنجاق به لباس ها ، کیف ها و بندهایتان ، هدایای تولد و سایر مناسبت ها و موارد دیگر استفاده کنید. طرح های شگفت انگیزی ایجاد کنید. همچنین می توانید تصاویر هنرمندان و شخصیت های مورد علاقه خود را ارسال کنید. همچنین می توانید برند خود را به نمایش بگذارید. یا افکار خود را در مورد هر چیزی مانند فریاد زدن بیان کنید.چاپ روی پیکسل اقلام تبلیغاتی مقرون به صرفه و چشم نوازی دارند که می توانند به شما در جلب توجه پیام شما کمک کرده و مورد توجه افراد در هر سنی قرار بگیرند. 

چاپ روی پیکسل  سازگار با محیط زیست است ، این نسخه کاملاً کاشت پذیر پیام سبز شما را در رویداد بعدی تکمیل می کند. فقط طرح خود را ارسال کنید و ما آنها را مستقیماً روی کاغذ پیکسل چاپ خواهیم کرد.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساب یا تلگرام پیام بگذارید.

چاپ روی لیوان با عکس دلخواه 09904534705 تماس بگیریدیا در واتساپ یا تلگرام پیام بگذارید.

چاپ روی لیوان حرارتی (جادویی) : 

چاپ روی لیوان حرارتی ، عکس شما را نشان می دهد وقتی آب داغ ، چای یا قهوه به آن اضافه می کنید. اگر به دنبال هدیه ای جذاب هستید ، ممکن است این لیوان دقیقاً همان چیزی باشد که شما به دنبال آن هستید. این لیوان سیاه حساس به حرارت و ظاهری ساده است که با پر شدن از مایع داغ ، عکس شما را مانند جادو نشان می دهد.  یک هدیه متفکرانه برای شما این است که به عزیزانتان یادآوری کنید که آنها خاص و دوست داشتنی هستند. 

از چاپ لیوان سفیدنوین گرافیک استفاده کنید. مردم هر روز از لیوان و فنجان استفاده می کنند. بیشتر ما قهوه داغ ، چای یا شکلات را دوست داریم. افرادی که لیوان چاپی زیبایی دارند احتمالاً بیشتر اوقات از آن استفاده می کنند.از این گذشته لیوان فقط لیوان است. اما اگر طرح های شگفت انگیز و دلپذیری چاپ کنید ، این لیوان ها تفاوت ایجاد می کنند.


 هدیه دادن ایده ای متفکرانه است ، اما انتخاب اینکه چه چیزی بدهد می تواند یک مبارزه باشد. اگر می خواهید خود را از استرس انتخاب هدیه مناسب نجات دهید ، لیوان قهوه سفارشی ما را بدهید. این ایده هدیه نه تنها مقرون به صرفه است بلکه می تواند بی نظیر و به یاد ماندنی باشد.

همچنین می تواند به عنوان یک هدایای شرکتی مورد استفاده قرار گیرد. شما فقط باید لیوان های قهوه را با نام تجاری و آرم سفارشی کنید.

 اگر شما نیز به دنبال راه اندازی مشاغل آنلاین برای ایجاد خلاقیت خود هستید ، تجارت چاپ لیوان می تواند بهترین ایده برای شما باشد.

 لیوان های چاپی سفارشی را به عنوان هدیه برای هر مناسبت خاص مبادله کنید. اگر کمی خلاقیت بیشتری دارید می توانید با استفاده از آرم ، جزئیات کسب و کار و غیره تجارت خود را ارتقا دهید.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیریدیا در واتساپ وتلگرام پیام بگذارید.

چاپ روی پیکسل(سوزنی / دسته کلیدی / آهنربایی ) برای ثبت سفارش 09904534705 تماس بگیرید.

چاپ پیکسل

از میان چاپ پیکسل های عشق به سبک پیکسل آهنربایی را انتخاب کنید و بگذارید عشق شما روی یخچال و ... بدرخشد.چاپ روی پیکسل راهی عالی برای جلب توجه پیام و شروع مکالمات هستند. چه دکمه هایی به لباس و یا یخچال وصل کنید ، این موارد چشم نواز می توانند به تبلیغات تبلیغاتی شما کمک کرده و باعث ایجاد تأثیرات زیادی در نمایشگاه ها و کنفرانس ها شوند.کارهای خود را با این مدل پین مدور دایره ای با کیفیت بالا به نمایش بگذارید.

از چاپ روی پیکسل می توانیدبه عنوان برچسب ، سنجاق زدن به لباس ها ، کیف ها و بندهای خود ، هدایای تولد و سایر مناسبت ها و موارد دیگر استفاده کنید. طرح های شگفت انگیزی ایجاد کنید. همچنین می توانید تصاویر هنرمندان و شخصیت های مورد علاقه خود را ارسال کنید. همچنین می توانید برند خود را به نمایش بگذارید. یا افکار خود را در مورد هر چیزی مانند فریاد زدن بیان کنید.

بسیاری از روش های خلاقانه برای استفاده از پیکسل برای کسب و کار ، رویداد یا سازمان شما وجود دارد. دکمه های مقاوم و ضد خش ما در هر اندازه ای هستند و دارای روکش براق  هستند.

نوین گرافیک محصولات با کیفیت را به شما تضمین می کنید برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ یا تلگرام پیام بگذارید.