نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

چاپ روی پیکسل(سوزنی / دسته کلیدی / آهنربایی ) برای ثبت سفارش 09904534705 تماس بگیرید.

چاپ پیکسل

از میان چاپ پیکسل های عشق به سبک پیکسل آهنربایی را انتخاب کنید و بگذارید عشق شما روی یخچال و ... بدرخشد.چاپ روی پیکسل راهی عالی برای جلب توجه پیام و شروع مکالمات هستند. چه دکمه هایی به لباس و یا یخچال وصل کنید ، این موارد چشم نواز می توانند به تبلیغات تبلیغاتی شما کمک کرده و باعث ایجاد تأثیرات زیادی در نمایشگاه ها و کنفرانس ها شوند.کارهای خود را با این مدل پین مدور دایره ای با کیفیت بالا به نمایش بگذارید.

از چاپ روی پیکسل می توانیدبه عنوان برچسب ، سنجاق زدن به لباس ها ، کیف ها و بندهای خود ، هدایای تولد و سایر مناسبت ها و موارد دیگر استفاده کنید. طرح های شگفت انگیزی ایجاد کنید. همچنین می توانید تصاویر هنرمندان و شخصیت های مورد علاقه خود را ارسال کنید. همچنین می توانید برند خود را به نمایش بگذارید. یا افکار خود را در مورد هر چیزی مانند فریاد زدن بیان کنید.

بسیاری از روش های خلاقانه برای استفاده از پیکسل برای کسب و کار ، رویداد یا سازمان شما وجود دارد. دکمه های مقاوم و ضد خش ما در هر اندازه ای هستند و دارای روکش براق  هستند.

نوین گرافیک محصولات با کیفیت را به شما تضمین می کنید برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ یا تلگرام پیام بگذارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.