نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

چاپ رنگی روی تیشرت

 چاپ تیشرت فوری:

تبلیغات عنصر مهمی در پیشرفت شرکت‌های کوچک و بزرگ است. اهمیت این موضوع به قدری است که این صنعت در تمام حوزه‌ها نقش دارد.یکی از مواردی که افراد برای تبلیغ خود استفاده می‌کنند، چاپ روی تی‌شرت است. چاپ عکس دلخواه روی تیشرت در چاپ وتبلیغات نوین گرافیک به روش سابلیمیشن انجام می شود. در این روش ما طرح موردنظر شما را به روش حرارتی روی پارچه چاپ می کنیم. با این روش رنگ به الیاف نفوذ می کند و به هیچ وجه پاک نمی شود.چاپ سابلیمشن دارای کیفیت بالاتر و هزینه تمام شده بسیار پایین‌تر نسبت به چاپهای دیگر میباشد.برای ثبت سفارش چاپ تیشرت ارزان با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ-ایتا-تلگرام پیام بگذارید.


چاپ لیوان با تصاویر دلخواه

چاپ لیوان با تصاویر دلخواه:

چاپ روی لیوان بخش بزرگی از خدمات چاپ و تبلیغات نوین گرافیک را تشکیل می دهد. قیمت لیوان ارزان و مقرون به صرفه و کیفیت عالی چاپ ماگ از مزیت های چاپ لیوان تبلیغاتی است.

چاپ لیوان سفید سرامیکی:

کیفیت چاپ روی لیوان سفید سرامیکی بسیار عالی می باشد و هیچ گونه محدودیت رنگی برای چاپ روی ماگ وجود ندارد،ونوع چاپ به گونه ای انجام می شود که به هیچ عنوان به مرور زمان رنگ آن کم و پاک نخواهد شد.قیمت چاپ روی لیوان سرامیکی پایین است وبه عنوان چاپ لیوان تبلیغاتی بسیار مناسب است.

چاپ لیوان حرارتی:

چاپ لیوان حرارتی و یا جادویی از دیگر سری محصولات ماگ پرطرفدار چاپ و تبلیغات نوین گرافیک میباشد.هنگام پر شدن با مایع داغ عکس روی لیوان ظاهر میشود که یک هدیه سوپرایز کننده نیز میباشد.چاپ لیوان حرارتی دسته قلبی ,چاپ لیوان حرارتی اکلیلی,چاپ لیوان داخل رنگی و...موجود میباشد.

چاپ لیوان دسته و داخل رنگی:

چاپ لیوان دسته وداخل رنگی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین انواع لیوان‌ است. جنس این لیوان‌ها از سرامیک است و  علاوه بر شفافیت و زیبایی، دوام و طول عمر بالایی دارند. کیفیت طرح‌ها و نوشته‌های چاپ شده روی لیوان‌های سرامیکی بسیار بالا است و محدودیتی در انتخاب رنگ ندارند.این مدل لیوان بصورت لیوان دسته قلبی نیز موجود است.

شرکت چاپ و تبلیغات نوین گرافیک مجهز به پیشرفته‌ترین دستگاه های چاپ است و با هزینه مقرون به صرفه در خدمت شما عزیزان می باشد. برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ -تلگرام و ایتا پیام بگذارید.

قیمت چاپ پیکسل/ چاپ پیکسل فوری

چاپ پیکسل فوری:

قیمت پیکسل ارزان است ,ارزان بودن پیکسل سبب شده است به عنوان پیکسل تبلیغاتی مورد استفاده قرار بگیرد.


چاپ پیکسل سوزنی:

تولید و چاپ پیکسل سوزنی برای دیزاین کیف و کفش و همچنین انواع مدل لباس ها قابل تولید می باشند که طرح های سفارشی نیز قابل چاپ برروی آن خواهند بود.

چاپ پیکسل جاکلیدی:

پیکسل جاکلیدی در سه نوع یک طرفه و دوطرفه و پشت آینه ای تولید میشود.در پیکسل جاکلیدی یک طرفه فقط میتوانید یک عکس روی آن چاپ کنید.اما در پیکسل جاکلیدی دوطرفه شما میتوانید هر دو سمت جاکلیدی تصویر چاپ کنید.یکی از مزیت های دیگر پیکسل جاکلیدی دوطرفه رنگی بودن حلقه وسطی آن است که در چندین رنگ تولید میشود و شما میتوانید براساس طرح و عکس خودتان رنگ بدنه جاکلیدی را هم رنگ آن سفارش دهید.چاپ پیکسل پشت آینه ای از انواع مناسب چاپ پیکسل برای مصارف تبلیغاتی است که به پیکسل حالت کاربردی را می بخشد.

چاپ روی پیکسل مگنتی:

چاپ پیکسل مگنتی یکی از بهترین محصولات چاپ و تبلیغاتن نوین گرافیک برای تبلیغات کسب و کار ، برند ، محصولات شما و … است که میتوانید به همراه محصولتان بعنوان هدیه به آنها بدهید و مشتریان خودتان را سورپرایز کنید.که بروی سطوح فلزی قابل نصب میباشد.

چاپ و تبلیغات نوین گرافیک در جهت ارائه خدمات متنوع تبلیغاتی آماده است تا سفارشات شما در زمینه پیکسل تبلیغاتی با قیمت ارزان و بهترین کیفیت ارائه دهد.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ -تلگرام -ایتا پیام بگذارید.

قیمت کاتر پیکسل

در چاپ و تبلیغات نوین گرافیک  بهترین کیفیت مواد خام پیکسل را برای چاپ پیکسل تولید میکنیم . پیکسل خام در فرم های پیکسل خام سوزنی، پیکسل خام جاکلیدی و مگنت خام با بهترین کیفیت  در دو سایز ۴۴ میلی متری و ۵۸ میلی متری با طلق و سوزن یک تکه چینی و ایرانی و همچینین دستگاه پیکسل زن ,کاتر پیکسل و قالب پیکسل قابل عرضه به تهران و سایر شهرها می باشد.برای ثبت سفارش با شماه 09904534705 تماس بگیرید .



چاپ سویشرت هودی ، مشکی به صورت فوری و ارزان

چاپ روی لباس :

تولید و چاپ تیشرت تبلیغاتی از محبوب‌ترین، هدایای تبلیغاتی امروزی می‌باشد. با توجه به اینکه چاپ تیشرت تبلیغاتی روز به‌روز در دسترس‌تر و مقرون به‌صرفه‌تر می‌شود، اکنون زمان مناسبی است که آنها را به برنامه بازاریابی کسب و کار خود در کنار دیگر هدایای تبلیغاتی اضافه کنید. سفارش چاپ و تولید لباس تبلیغاتی از 1 عدد تا 1000 میتوانید سفارش دهید محدودیت نداریم.امکان چاپ تیشرت تبلیغاتی 1 روزه نیز توسط نوین گرافیک انجام‌می‌شود.تیشرت تبلیغاتی کسب و کار شما را در حال حرکت تبلیغ می‌کند برای ثبت سفارش چاپ لباس با شماره 09904534705 تماس بگیرید.