نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

قیمت چاپ پیکسل/ چاپ پیکسل فوری

چاپ پیکسل فوری:

قیمت پیکسل ارزان است ,ارزان بودن پیکسل سبب شده است به عنوان پیکسل تبلیغاتی مورد استفاده قرار بگیرد.


چاپ پیکسل سوزنی:

تولید و چاپ پیکسل سوزنی برای دیزاین کیف و کفش و همچنین انواع مدل لباس ها قابل تولید می باشند که طرح های سفارشی نیز قابل چاپ برروی آن خواهند بود.

چاپ پیکسل جاکلیدی:

پیکسل جاکلیدی در سه نوع یک طرفه و دوطرفه و پشت آینه ای تولید میشود.در پیکسل جاکلیدی یک طرفه فقط میتوانید یک عکس روی آن چاپ کنید.اما در پیکسل جاکلیدی دوطرفه شما میتوانید هر دو سمت جاکلیدی تصویر چاپ کنید.یکی از مزیت های دیگر پیکسل جاکلیدی دوطرفه رنگی بودن حلقه وسطی آن است که در چندین رنگ تولید میشود و شما میتوانید براساس طرح و عکس خودتان رنگ بدنه جاکلیدی را هم رنگ آن سفارش دهید.چاپ پیکسل پشت آینه ای از انواع مناسب چاپ پیکسل برای مصارف تبلیغاتی است که به پیکسل حالت کاربردی را می بخشد.

چاپ روی پیکسل مگنتی:

چاپ پیکسل مگنتی یکی از بهترین محصولات چاپ و تبلیغاتن نوین گرافیک برای تبلیغات کسب و کار ، برند ، محصولات شما و … است که میتوانید به همراه محصولتان بعنوان هدیه به آنها بدهید و مشتریان خودتان را سورپرایز کنید.که بروی سطوح فلزی قابل نصب میباشد.

چاپ و تبلیغات نوین گرافیک در جهت ارائه خدمات متنوع تبلیغاتی آماده است تا سفارشات شما در زمینه پیکسل تبلیغاتی با قیمت ارزان و بهترین کیفیت ارائه دهد.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ -تلگرام -ایتا پیام بگذارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.