نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

چاپ تیشرت نوین گرافیک 09904534705 تماس بگیرید.

چاپ روی لباس:

در چاپ وتبلیغات نوین گرافیک برایتولید چاپ روی لباس از طراحی ماشین آلات با کیفیت بالا استفاده می کنیم. تولید سریع به ما کمک می کند تا به صورت عمده سفارشات را انجام دهیم. کیفیت لباس های ارائه شده توسط گروهی از تحلیلگران کیفیت به سختی بررسی می شود تا بهترین کیفیت به مشتری ارائه شود.
چاپ روی تیشرت سابلیمیشن:
قابل استفاده برای تمام رنگ ها: رنگ های موجود درکاغذ چاپ با رنگ لباس ادغام می شوند.
جنس لباس که قابلیت چاپ را داشته باشد:
 لباس های پلی استر محوری: درست است که چاپ لباس فقط در لباس های پلی استر امکان پذیر است اما لباس های پلی استر که امروز می گیرید به ضخامت پلی استر دهه 70 نیست. بیشتر پارچه هایی که می بینید معمولاً از نوع پلی استر هستند و لباس های پارچه ای مانند پنبه نیز در پلی استرهای خوش آب و هوا ترکیب می شوند.


قیمت های بالا در اجرای بزرگ: یک سفارش بزرگ چاپ لباس می تواند هزینه بیشتری نسبت به روش سنتی چاپ صفحه داشته باشد. با این حال ، حتی اگر تصعید در اجرای بزرگتر کمی گران تر باشد ، کاهش هزینه نصب باعث می شود که تصعید برای طرح های عکس واقعی یا تمام رنگی مقرون به صرفه تر باشد
چاپ روی تی شرت این روزها مرسوم و مد روز است و در طول سال توسط افرادی خریداری می شود همه گزینه های کافی برای انعکاس خلق و خوی از طریق تی شرت ها هستند زیرا آنها کاملاً سفارشی ساخته شده اند با چاپ پیام های سفارشی ، آرم ها ، تصاویر هر آنچه را که دوست دارید.
در چاپ و تبلیغات نوین گرافیک یک تی شرت سفارشی با کیفیت برتر با بهترین قیمت تهیه کنید برای ثبت سفارش طرح دلخواه خود را به واتساپ 09904534705 بفرستید و یا برای هر مشاوره ای تماس بگیرید.

چاپ لیوان نوین گرافیک 09904534705 تماس بگیرید.

از چاپ روی لیوان نوین گرافیک استفاده کنید و یک پیام خاص ، طراحی سرگرم کننده یا هر دو اضافه کنید. برای تعطیلات ، برای تولد یا مناسبت های خاص ، مانند عروسی و مهمانی های مجردی ، یک عکس خاص داشته باشید و عزیزان خود را با یک هدیه دلگرم کننده خوشحال کنید. لیوان عکس همچنین می تواند یادگاری عالی برای اهدا به کارمندان و مشتریان در مراسم و جشن ها باشد.


چاپ لیوان هنر ترکیب چاپ های با کیفیت بالا با استفاده از چاپگرهای فن آوری پیشرفته است که دقت بیشتری را ارائه می دهند. 
چاپ روی لیوان به عنوان هدیه به مشتریان خود یک استراتژی بازاریابی کارآمد است. لیوان های چاپی ، شامل نام تجاری ، نام شرکت ، نشان تجاری ، تصاویر ، آرم ها یا اطلاعات تماس ، می تواند به عنوان هدایای تبلیغاتی خوبی برای مشتریان فعلی و بالقوه شما باشد. 
 تمایل و اجرای  در سرمایه گذاری تیم ما و جدیدترین سیستم های چاپ لیوان با صلاحیت بالا و راه حل هایی است که باور مشتریان گرامی ما را جلب کرده است. برای ثبت سفارش و مشاوره کاری با شماره 09904534705 تماس بگیرید.

چاپ لیوان نوین گرافیک 09904534705 تماس بگیرید.

چاپ عکس/لوگو/نوشته روی لیوان:

چاپ روی اجسام موج جدیدی در دنیای هدیه دادن است.چاپ عکس روی لیوان به عنوان هدیه  یکی از ساده ترین راه ها برای نشان دادن اندیشیدگی به شخص است. اگر چاپ روی لیوان جادویی تغییر گرما را انتخاب کنید. این لیوان دارای پوشش ویژه واکنش گرما است. همانطور که مایع داغ به لیوان شما اضافه می شود ، تصویر به آرامی آشکار می شودچاپ روی لیوان تا حد زیادی در بازار شرکت های بزرگ محصولات تبلیغاتی نقش مهمی دارد. این مورد تبلیغاتی منحصر به فرد را می توان در هر رنگ ، متن ، تصویر قابل تصور و با دسته یا بدون آن شخصی سازی کرد.


از چاپ لیوان سفید نوین گرافیک  استفاده کنید. مردم هر روز از لیوان و فنجان استفاده می کنند. بیشتر ما عاشق قهوه داغ ، چای یا شکلات هستیم. افرادی که لیوان چاپ زیبایی دارند احتمالاً بیشتر اوقات از آن استفاده می کنند. از این گذشته لیوان فقط لیوان است. اما اگر طرح های شگفت انگیز و دلپذیری چاپ کنید ، این لیوان ها تفاوت ایجاد می کنند.چاپ و تبلیغات نوین گرافیک دارای جدیدترین تجهیزات ، جدیدترین تکنیک های چاپ و تیمی از طراحان حرفه ای هستیم که به ایجاد طرح های زیبا کمک می کنند.اگر می خواهید یک لیوان را به عنوان یک هدیه شخصی به شخصی هدیه دهید ، همچنین اگر می خواهید تجارت خود را ارتقا دهید و می خواهید از خدمات چاپ ماگ برای اهداف بازاریابی استفاده کنید. ما آنجا هستیم تا به شما کمک کنیم
چاپ لیوان سفارشی ما را می توان با عکس ، متن سفارشی کرد یا یک پیام سفارشی و متفکرانه روی لیوان سفارشی برای دوستان ، خانواده و مشتریان قرار داد تا آنها بتوانند هر وقت قهوه یا چای را با لیوان می نوشند ، شما را به یاد آورند. برای ثبت سفارش و مشاوره محصولات با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید.

چاپ کلاه و چاپ پرچم نوین گرافیک 09904534705 تماس بگیرید.

چاپ کلاه:

کلاه نوعی پوشش سر است که به طور معمول برای گرما و در صورت داشتن روبرو ، جلوی نور خورشید را از چشم می گیرد. چاپ کلاه به دلیل ظاهر زیبا و کاربردی ، به طور گسترده ای برای شخصی سازی و اهداف تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرند.
اگر به دنبال راهی برای حفظ نام تجاری خود در رأس مشتریان هستید ،چاپ روی کلاه ما ابزار تبلیغاتی خوبی برای تجارت شما هستند.شرکت چاپ و تبلیغات نوین گرافیک انواع مختلفی از سبک ها و رنگ ها را برای تأمین نیازهای شما در دسترس داریم.کلاه های چاپی سفارشی هدایای عالی برای مشتریان شما نیز به ارمغان می آورند و آنها هر جا که بخواهند از مارک تجاری شما استفاده خواهند کرد.


ایده خوبی برای یک کلاه سفارشی دارید؟
از متن شخصی گرفته تا لوگو شرکت و لوگو باشگاه ، تقریباً می توانید هر چیزی را روی آنها قرار دهید. علاوه بر این ، کلاه های سفارشی راهی عالی برای ایجاد ظاهری منحصر به فرد و متحد برای گروه ها ، هم تیمی ها و همکاران است.
چاپ پرچم:
چاپ روی پرچم ایده آل برای تبلیغات روی میز ، میز کار ، میزهای کنفرانس ، نمایشگاه ها ، میز پذیرایی ، دکوراسیون دفتر ، محل خرید. چاپ روی پرچم رو میزی می توانند یک طرفه یا دو طرفه چاپ باشند.نصب آنها آسان است و دارای پایه تمیز محکم هستند. آنها ب تقریباً در هر مکانی متناسب هستند. 
برای ثبت سفارش ومشاوره با شرکت نوین گرافیک 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ همین شماره پیام بگذارید .

چاپ لباس در رنگهای مختلف 09904534705 تماس بگیرید.

چاپ تیشرت:
شرکت چاپ و تبلیغات نوین گرافیک برای ارتقا تجارت مشاغل ، رویدادها ، لباس فرم ، کارکردهای کاری ، لباس مدارس ،  باشگاه های ورزشی و... هدایای شخصی چاپ می کنیم.
تی شرت چیزی فراتر از یک تکه لباس است. آنها می توانند یک قطعه هنری مورد علاقه ، افتخار شما در یک شرکت ، عشق به یک تیم ورزشی ، علاقه به یک گروه راک و موارد دیگر باشند.

نحوه چاپ تیشرت:
چاپ سابلیمیشن نوعی فرآیند چاپ است که از گرما برای انتقال رنگ به پارچه استفاده می کند. رنگها و تصاویر بر روی کاغذ انتقال می شوند. کاغذ و پارچه انتقال با گرما و فشار برای رنگ آمیزی پارچه پردازش می شود. با چاپ روی صفحه متفاوت است به این دلیل که پارچه پیراهن را رنگ می کنید ، به جای اینکه روی آن را چاپ کنید. به همیم دلیل کاملا قابل شستشو است.
تیم با تجربه نوین گرافیک از چاپگرهای مدرن وحرفه ای، از کیفیت چاپ و دستیابی مداوم به نتایج عالی ، افتخار می کنند! این بدان معناست که قیمت های ما در برابر شرکت های چاپی پیراهن پیراهن بسیار رقابتی باقی مانده و می توانیم  یک روزه تیشرت را تحویل دهیم.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیریدیا در واتساپ پیام بگذارید.