نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

چاپ تیشرت نوین گرافیک 09904534705 تماس بگیرید.

چاپ روی لباس:

در چاپ وتبلیغات نوین گرافیک برایتولید چاپ روی لباس از طراحی ماشین آلات با کیفیت بالا استفاده می کنیم. تولید سریع به ما کمک می کند تا به صورت عمده سفارشات را انجام دهیم. کیفیت لباس های ارائه شده توسط گروهی از تحلیلگران کیفیت به سختی بررسی می شود تا بهترین کیفیت به مشتری ارائه شود.
چاپ روی تیشرت سابلیمیشن:
قابل استفاده برای تمام رنگ ها: رنگ های موجود درکاغذ چاپ با رنگ لباس ادغام می شوند.
جنس لباس که قابلیت چاپ را داشته باشد:
 لباس های پلی استر محوری: درست است که چاپ لباس فقط در لباس های پلی استر امکان پذیر است اما لباس های پلی استر که امروز می گیرید به ضخامت پلی استر دهه 70 نیست. بیشتر پارچه هایی که می بینید معمولاً از نوع پلی استر هستند و لباس های پارچه ای مانند پنبه نیز در پلی استرهای خوش آب و هوا ترکیب می شوند.


قیمت های بالا در اجرای بزرگ: یک سفارش بزرگ چاپ لباس می تواند هزینه بیشتری نسبت به روش سنتی چاپ صفحه داشته باشد. با این حال ، حتی اگر تصعید در اجرای بزرگتر کمی گران تر باشد ، کاهش هزینه نصب باعث می شود که تصعید برای طرح های عکس واقعی یا تمام رنگی مقرون به صرفه تر باشد
چاپ روی تی شرت این روزها مرسوم و مد روز است و در طول سال توسط افرادی خریداری می شود همه گزینه های کافی برای انعکاس خلق و خوی از طریق تی شرت ها هستند زیرا آنها کاملاً سفارشی ساخته شده اند با چاپ پیام های سفارشی ، آرم ها ، تصاویر هر آنچه را که دوست دارید.
در چاپ و تبلیغات نوین گرافیک یک تی شرت سفارشی با کیفیت برتر با بهترین قیمت تهیه کنید برای ثبت سفارش طرح دلخواه خود را به واتساپ 09904534705 بفرستید و یا برای هر مشاوره ای تماس بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.