نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

چاپ روی لیوان نوین گرافیک 09904534705 تماس بگیرید.

چاپ روی لیوان

نوشیدنی های خود را با چاپ روی لیوان  زنده کنید.از چاپ لیوان سفید ما استفاده کنید. مردم هر روز از لیوان و فنجان استفاده می کنند. بیشتر ما قهوه داغ ، چای یا شکلات را دوست داریم. افرادی که لیوان چاپ زیبایی دارند احتمالاً بیشتر اوقات از آن استفاده می کنند. از این گذشته لیوان فقط لیوان است. اما اگر طرح های شگفت انگیز و دلپذیری چاپ کنید ، این لیوان ها تفاوت ایجاد می کنند.اگر عزیز شما بیش از هر چیز دیگری به کافئین علاقه دارد ، یک لیوان  برای او تهیه کنید.ما از این نظر آماده ارائه خدمات چاپ روی لیوان به شما هستیم. در هر موقعیت خاص مانند تولد ، سالگرد ، یا ولنتاین ، این یک هدیه خوب عشق خواهد بود.

ما در شرکت چاپ نوین گرافیک خدمات چاپ ماگ را در نوین گرافیک ارائه می دهیم. ما جدیدترین تجهیزات ، جدیدترین تکنیک های چاپ و تیمی از طراحان حرفه ای را داریم که به ایجاد طرح های زیبا کمک می کنند.

فقط کافیست به نوین گرافیک در واتساپ 09904534705 پیام دهید تا لیوان مورد علاقه خود را سفارش دهید و لیوان های شخصی را سفارش دهید و ما آن را درب منزل تحویل شما خواهیم داد.

چاپ روی کلاه برای ثبت سفارش 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ یا تلگرام پیام بگذارید.

چاپ کلاه :

سایت نوین گرافیک راهنمای شما در صنعت چاپ است. ما مشاغل چاپ ، ایده ها و مهارت ها ، تجهیزات و مواد مورد نیاز برای راه اندازی ، راه اندازی و رشد تجارت چاپ را پوشش می دهیم.

چاپ روی اجسام مانند چاپ کلاه فرآیند چاپ تصاویر ، آرم ها و غیره بر روی کلاهک ها  است. با ارائه این سرویس تجارت خود را شروع کنید.

ورود به بازار به عنوان یک تجارت کوچک با سرمایه اندک اغلب دشوار است ، اما تمرکز بر زیرمجموعه کوچکتر از بازار بزرگتر به شما این امکان را می دهد که با پول کمتری ، فضای کمتری کار خود را شروع کنید و حتی خود را به عنوان یک متخصص جای دهید.چاپ روی کلاه جز این مشاغل است.

به طور کلی سه روش محبوب برای چاپ روی کلاه وجود دارد: چاپ روی صفحه ، انتقال حرارت و گلدوزی.

کلاه نوعی از پوشش سر است که به طور معمول برای گرما و در صورت داشتن روبرو ، جلوی نور خورشید را از چشم می گیرد. کلاه های سفارشی به دلیل ظاهر زیبا و کاربردی ، به طور گسترده ای برای شخصی سازی و اهداف تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرند. شما می توانید طراحی کلاه را مطابق با زیبایی شناسی خود تنظیم کنید.

کلاه های سفارشی یکی از بهترین ابزارهای تبلیغاتی در تابستان است ، زیرا مانع آفتاب می شود و بسیار زیبا به نظر می رسد. 

شما می توانید با استفاده از متن ، تصویر یا هر طراحی سفارشی دیگر ، طراحی کلاه را با توجه به سبک مارک خود شخصی سازی کنید. 

مکانیسم های چاپ ما از چاپ با کیفیت برتر با رنگ های زنده و شفاف هستندبرای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیریدیا در واتساپ یا تلگرام پیام دهید.

چاپ روی پیکسل (سوزنی/مگنتی/دسته کلیدی) 09904534705 تماس بگیرید.

چاپ روی پیکسل :

چاپ روی پیکسل نوین گرافیک را می توانید  به عنوان برچسب ، سنجاق به لباس ها ، کیف ها و بندهایتان ، هدایای تولد و سایر مناسبت ها و موارد دیگر استفاده کنید. طرح های شگفت انگیزی ایجاد کنید. همچنین می توانید تصاویر هنرمندان و شخصیت های مورد علاقه خود را ارسال کنید. همچنین می توانید برند خود را به نمایش بگذارید. یا افکار خود را در مورد هر چیزی مانند فریاد زدن بیان کنید.

چاپ روی پیکسل  سفارشی سابقه طولانی و افتخاری دارند ، از مبارزات سیاسی در اواخر سال 1700 شروع می شوند و تا امروز ادامه دارند. ارائه یکی به شرکت کنندگان یا طرفداران ، وحدت و یکپارچگی را نشان می دهد که بالا بودن آن دشوار است.

چاپ روی پیکسل سوزنی شما مانند یک بیلبورد پیاده روی است که مشتریان ، همکاران ، حامیان ، اهدا کنندگان ، دوستان و خانواده با افتخار از آن استفاده می کنند! 

پیکسل ها  بسیار بادوام هستند و می توانند در طیف وسیعی از اندازه ها و سبک ها ساخته شوند. 

پشتوانه را فراموش نکنید! تمام پیکسلهای سفارشی ما به صورت استاندارد با ضمیمه پین ​​ایمنی ارائه می شوند. پیکسلهای مات خود را درنوین گرافیک دریافت کنید

ساخت پیکسل  یک پروژه عالی برای هر نوع کارتریج است. چه تازه کار باشید و چه غرفه پیکسل های خود را در یک مرکز خرید داشته باشید ، مونتاژ پیکسل نسبتاً ساده است. همچنین تهیه این مواد آسان و مقرون به صرفه است. برای ثبت سفارش و مشاوره با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ برای ما پیام بگذارید.

چاپ روی لباس با عکس دلخواه قابل شستشو 09904534705 تماس بگیرید.

چاپ روی لباس :

ما در حال چاپ لباس هستیم.نوین گرافیک می تواند لباس چاپی تمام رنگی به شما بدهد ، مهم نیست که سفارش شما چه بزرگ یا کوچک باشد.

این امکان را برای چاپ مستقیم فراهم می کند ، به ویژه برای طرح هایی که مقدار زیادی رنگ دارند ، حاوی تصاویر هستند یا برای چاپ یکبار مصرف.

چاپ روی لباس سریع است بنابراین ما می توانیم لباس تمام شده شما را در طول روز تحویل دهیم.

ساخت وسایل کاملا شخصی برای خود ، تیم شما یا هدیه آسان و سرگرم کننده است .پیراهن هایی با طراحی سفارشی متناسب با زندگی خود بسازید. شما برای ورزش ، مدرسه ، محل کار و همه فعالیت های خود لباس شخصی فوق العاده ای خواهید داشت. می توانید تی شرت های سفارشی ، لباس های تیمی یا وسایل ورزشی خود را بسازید. لوگوی خود را در هر مکان و با هر رنگی چاپ کنید.

روشی مقرون به صرفه برای بازاریابی تجارت یا رونق بخشیدن به رویداد خود را با چاپ ارزان قیمت تی شرت و چاپ لباس نیز ارائه می دهد.شاید شرکت شما به پوشاک شرکتی نیاز دارد؟ شاید تیم ورزشی شما نیاز به لباس فرم مسافرتی داشته باشد؟این که آیا شما برای کسب و کار ، ورزش ، تفریح ​​، جمع آوری کمک مالی یا یک رویداد خاص به پوشاک چاپی نیاز دارید ، ما می توانیم نیازهای شما را برآورده کنیم.

کلیه اقلام لباس را می توان برای سفارش تهیه و چاپ کرد. تصاویر به صورت دیجیتالی بر روی یک محیط قابل انتقال حرارت چاپ می شوند و سپس بر روی لباس فشرده می شوند. چاپ با کیفیت بالا در طیف گسترده ای از لباس کاملاً تضمین شده است. برای سفارش لباس چاپی سفارشی با قیمت عمده ، امروز با ما09904534705 تماس بگیرید.

چاپ روی لیوان با عکس دلخواه در هر تیراژی 09904534705 تماس بگیرید.

چاپ روی لیوان با عکس دلخواه:

چاپ روی لیوان حرارتی (جادویی) وقتی آب داغ ، چای یا قهوه به آن اضافه می کنید. عکس شما را نشان می دهداگر به دنبال هدیه ای شخصی هستید ،این لیوان دقیقاً همان چیزی باشد که شما به دنبال آن هستید.این لیوان سیاه حساس به حرارت و ظاهری ساده است که با پر شدن از مایع داغ ، عکس شما را مانند جادو نشان می دهد. یک هدیه متفکرانه برای شما این است که به عزیزانتان یادآوری کنید که آنها خاص و دوست داشتنی هستند.

چاپ روی لیوان امروزه رایج شده است  در طراحی لیوان می توانید از تصاویر دوستان و خانواده خود استفاده کنید. در موارد خاص می توانید چنین لیوان هایی را به عنوان هدیه مبادله کنید. اگر کمی خلاقیت بیشتری دارید می توانید با استفاده از آرم ، جزئیات کسب و کار و غیره تجارت خود را ارتقا دهید.

دو تا عکس میتونین رو لیوان چاپ کنید:

با چاپ تمام رنگی ما می توانید لیوان عکس خود را طراحی کنید و یک پیام خاص ، طراحی سرگرم کننده یا هر دو اضافه کنید. 

 لیوان های سفارشی همچنین می توانند یادداشت های خوبی برای اهدا به کارمندان و مشتریان در مراسم و جشن ها باشند.

نوین گرافیک یک شرکت معروف چاپ لیوان درایران  است. ما از لیوان های سرامیکی با کیفیت استفاده می کنیم که 0٪ خطرات سلامتی دارند. برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید.