نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

چاپ روی لباس با عکس دلخواه قابل شستشو 09904534705 تماس بگیرید.

چاپ روی لباس :

ما در حال چاپ لباس هستیم.نوین گرافیک می تواند لباس چاپی تمام رنگی به شما بدهد ، مهم نیست که سفارش شما چه بزرگ یا کوچک باشد.

این امکان را برای چاپ مستقیم فراهم می کند ، به ویژه برای طرح هایی که مقدار زیادی رنگ دارند ، حاوی تصاویر هستند یا برای چاپ یکبار مصرف.

چاپ روی لباس سریع است بنابراین ما می توانیم لباس تمام شده شما را در طول روز تحویل دهیم.

ساخت وسایل کاملا شخصی برای خود ، تیم شما یا هدیه آسان و سرگرم کننده است .پیراهن هایی با طراحی سفارشی متناسب با زندگی خود بسازید. شما برای ورزش ، مدرسه ، محل کار و همه فعالیت های خود لباس شخصی فوق العاده ای خواهید داشت. می توانید تی شرت های سفارشی ، لباس های تیمی یا وسایل ورزشی خود را بسازید. لوگوی خود را در هر مکان و با هر رنگی چاپ کنید.

روشی مقرون به صرفه برای بازاریابی تجارت یا رونق بخشیدن به رویداد خود را با چاپ ارزان قیمت تی شرت و چاپ لباس نیز ارائه می دهد.شاید شرکت شما به پوشاک شرکتی نیاز دارد؟ شاید تیم ورزشی شما نیاز به لباس فرم مسافرتی داشته باشد؟این که آیا شما برای کسب و کار ، ورزش ، تفریح ​​، جمع آوری کمک مالی یا یک رویداد خاص به پوشاک چاپی نیاز دارید ، ما می توانیم نیازهای شما را برآورده کنیم.

کلیه اقلام لباس را می توان برای سفارش تهیه و چاپ کرد. تصاویر به صورت دیجیتالی بر روی یک محیط قابل انتقال حرارت چاپ می شوند و سپس بر روی لباس فشرده می شوند. چاپ با کیفیت بالا در طیف گسترده ای از لباس کاملاً تضمین شده است. برای سفارش لباس چاپی سفارشی با قیمت عمده ، امروز با ما09904534705 تماس بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.