نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

برای اطلاعات بیشتر چاپ روی پیکسل اکنون با ما 09904534705 تماس بگیرید.

چاپ پیکسل :

چاپ روی پیکسل  دارای یک لمینیت براق در بالا برای محافظت از تصاویر چاپ شده است که می تواند به عنوان یک هدیه برتر و همچنین یک یادبود خدمت کند.

ما طرح های آماده  را برای انتخاب شما نیز داریم ، اگر از نحوه طراحی مطمئن نیستید ، طرح های انگیزشی / پاداش  را انتخاب کنید و مقدار و اندازهپیکسل های مورد نیاز را به ما اطلاع دهید! ساده است!این پیکسل ها  برای پاداش دادن و تشویق کارمندان ، دوستان ، همسالان ، همکاران ، کودکان مدرسه ای و بچه ها بخاطر برخورد خوب ، رفتار ، نظم و روش  عالی است. آنها را دوست خواهند داشت!

چاپ پیکسل روش خوبی برای به نمایش گذاشتن نام تجاری یا ابراز وجود خود به روشی حداقلی و ظریف هستند ، هرچند که تأثیر ماندگاری را ایجاد می کند.در حال حاضر ، مقرون به صرفه ترین محصول  تبلیغاتی موثر پیکسل است. 

چاپ پیکسل خود را با قیمت عمده در نوین گرافیک  چاپ کنید! ما با ماشین آلات موجود و نیروی کار مجرب بیش از هزار پیکسل چاپ شده را در روز به کل ایران تولید و عرضه می کنیم.چاپ و تبلیغات نوین گرافیک با عرضه مواد خام پیکسل و خدمات چاپ پیکسل سفارشی ، کمترین  قیمت رقابتی را ارائه می دهیم.ما آماده هستیم تا با 24 ساعت درخواست تحویل فوری به کل ایران سفارش شما را تحویل دهیم برای اطلاعات بیشتر اکنون با ما 09904534705 تماس بگیرید.

چاپ روی لیوان برای ثبت سفارش و مشاوره کاری با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا به همین شماره در واتساپ یا تگرام پیام دهید.

چاپ روی لیوان با عکس/نوشته/لوگو دلخواه:

از چاپ لیوان سفید ما استفاده کنید. مردم هر روز از لیوان و فنجان استفاده می کنند. بیشتر ما عاشق قهوه داغ ، چای یا شکلات هستیم. افرادی که لیوان چاپ زیبایی دارند احتمالاً بیشتر اوقات از آن استفاده می کنند. از این گذشته لیوان فقط لیوان است. اما اگر طرح های شگفت انگیز و دلپذیری چاپ کنید ، این لیوان ها تفاوت ایجاد می کنند.

چاپ روی لیوان تا حد زیادی در بازار شرکت های بزرگ محصولات تبلیغاتی نقش مهمی دارد. این مورد تبلیغاتی منحصر به فرد را می توان در هر رنگ ، متن ، تصویر قابل تصور  چاپ کرد. مردم چاپ لوگو روی لیوان رادر قطارها ، هواپیماها یا اتومبیل ها حمل می کنند.  از آنها به محل کار و بازگشت استفاده می کنند. این فقط تعداد اندکی روش برای گسترش نام تجاری شما در میان طیف گسترده ای از مشتریان است.تعداد دفعات استفاده از این لیوان های چاپی سفارشی در مقایسه با قیمت بسیار زیاداست.چاپ روی لیوان  یکی از هدایای ایده آل برای شما عزیزان است. ماگ اغلب به صورت روزمره استفاده می شود تا کسی که هدیه می دهد در ذهن عزیز باشد.

از خدمات چاپ لیوان نوین گرافیک  استفاده کنید تا لیوانهای چشمگیری ایجاد کنید که از یک عکس ، یک رویداد یا یک شخص خاطره ای ایجاد می کند و آنها را جزئی از زندگی روزمره می کند.

شرکت چاپ وتبلیغات نوین گرافیک انواع مختلف لیوان مانند لیوان قهوه استاندارد ، لیوان جادوی سیاه ( تغییر رنگ) ، لیوان تبلیغاتی ، لیوان رنگی و موارد دیگر را ارائه می دهیم.برای ثبت سفارش و مشاوره کاری با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا به همین شماره در واتساپ یا تگرام پیام دهید.

چاپ پیکسل و ملزومات چاپ پیکسل در شرکت نوین گرافیک موجود است با 09904534705 تماس بگیرید.

چاپ پیکسل :

چاپ روی پیکسل در ایالات متحده در سال 1896 ثبت اختراع شد .پیکسل ها قابل تنظیم دارای چاپ کامل رنگ و استیل بادوام در قسمت پشتی هستند.  آنها به اندازه کافی بزرگ هستند تا یک نشان ، لوگو ، متن یا نشان را از فاصله طولانی ، متوسط ​​و کوتاه به نمایش بگذارند.

موارد استفاده از چاپ پیکسل : ایده آل برای بازاریابی ، سازمان ها ، مشاغل ، گروه ها و رویدادها. مدارس ,بخش های دولتی ,جمع آوری کمک مالی و...

ایده های زیادی وجود دارد که می توانیم آنها را به عنوان هدایای تبلیغاتی برای شرکت یا محصولات خود ارائه دهیم. نشان های دکمه ای با آرم شرکت یا رویداد یکی از اصلی ترین ابزارهای تبلیغاتی در صنعت چاپ هدیه برای تبلیغات است.

از آنجا که این روزها چاپ روی پیکسل بسیار مورد توجه قرار گرفته اند ، در چاپ برخی با شخصیت ها ، چهره های خنده دار و سلفی بارگذاری تصویر و افزودن متن یا عبارت کوچک به آن ،پیکسل را چاپ کنید. با سنجاق زدن دکمه های خود روی لباس ، کلاه ، کوله پشتی ، یا کیف پول خود را بیان کنید! با سنجاق زدن پیکسل خود روی لباس ، کلاه ، کوله پشتی ، یا کیف پول و...، مطمئناً در میان دانشجوها یا دوستان مدرسه منحصربفرد خواهید بود.

چاپ پیکسل و ملزومات چاپ پیکسل مانند: دستگاه پیکسل ,مواد خام پیکسل,قالب پیکسل , کاتر پیکسل ,پرینتر, کاغذ ,چسب و... در شرکت نوین گرافیک موجود است با 09904534705 تماس بگیرید.

چاپ کلاه نوین گرافیک برای همه سفارشات آنلاین و حضوری برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید.

چاپ کلاه:

در شرکت چاپ و تبلیغات نوین گرافیک روش های زیادی برای به نمایش گذاشتن طرح ها یا لوگو شرکت شما وجود دارد .ما بهترین طراحان گرافیک را داریم که همیشه مشتاق شروع طراحی جدید چاپ کلاه برای همه مشتریان گرامی هستند.ما به طرح های با کیفیت خود افتخار می کنیم و اهمیت یک طراحی قابل اجرا در مشخصات چاپ کلاه را کاملاً درک می کنیم.  بسیاری از لوازم جانبی مختلف وجود دارد که شاید بلافاصله به آنها فکر نکنید که می توانند منجر به برخی از چیزهای جالب شوند. نوین گرافیک می تواند محلی برای شما باشد که چیزهای جذاب و متفاوت را روی اجسام چاپ کنید. که یکی از این اجسام چاپ روی کلاه است.نواحی معمولی که برای چاپ صفحه کلاه استفاده می کنیم قسمت جلو و در صورت صاف بودن بعضی مواقع بند عقب است.شما فقط رنگ کلاه را انتخاب کنید ما به شما بهترین طراحی را می دهیم که روی هر کلاه مشاهده میکنید.

موارد استفاده از چاپ کلاه:

کمپین های انتخاباتی

تیمهای ورزشی

گروه های دوستی 

و...




برای کلیه خدمات چاپ کلاه سفارشی ، چاپ کلاه شرکتی و ... بهترین شرکت چاپ کلاه نوین گرافیک برای همه سفارشات آنلاین و حضوری برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید.


چاپ لباس در هر تیراژی و مدلها مختلف در شرکت نوین گرافیک09904534705 تماس بگیرید.

چاپ لباس :

اگر می خواهید یک مارک جدید جذاب را تبلیغ کنید یا می خواهید اقوام خود را برای عکسهای اینستاگرام در یک جمع خانواده ست کنید ، همیشه یک دلیل خوب برای چاپ تی شرت سفارشی خود وجود دارد.

چاپ روی تیشرت چگونه انجام میشود؟ ما همه موارد را در چاپ تی شرت بررسی خواهیم کرد ، از جمله تعیین مقدار و بودجه و انتخاب پارچه مناسب. ما در اینجا هستیم تا شما را در راه چاپ  مورد علاقه خود راهنمایی کنیم!

چاپ روی تیشرت سابلیمیشن :

چاپ روی تیشرت سابلیمیشن ، یک فناوری چاپ دیجیتال با استفاده از کارهای هنری تمام رنگی است که با لایه های پلی استر و روکش پلیمر کار می کند.از این فرآیند معمولاً برای چاپ روی لباس انجام میشود.

 در این فرآیند که در آن گرما و فشار به یک ماده جامد وارد می شود و بدون عبور از فاز مایع از طریق واکنش گرما ، آن را به گاز تبدیل می کند. برای تجارت  چاپ تیشرت باید ایناین وسایل را تهیه کرد:

1-تیشرت مخصوص چاپ

2-کاغذ

3-پرینترجوهرافشان اپسون

4-چسب ضد حرارت

5-دستگاه چاپ سابلیمیشن

برای انتقال تصویر از کاغذ به زیرلایه ، به یک فرآیند فشار حرارتی نیاز دارد که ترکیبی از زمان ، دما و فشار باشد.فشار گرما این ترکیب خاص را که می تواند بسته به زیرلایه تغییر کند ، اعمال می کند تا رنگهای تصعید را در سطح مولکولی به زیر لایه منتقل کند.نتیجه نهایی فرآیند، چاپ  دائمی ، با وضوح بالا و تمام رنگ است.  در شرایط عادی ، چاپها ترک نخواهند خورد ، از بین نمی روند یا از پوست جدا نمی شوند.

قیمت محصولات را بدلیل نوسانات ارز دقیق نمیتوان گفت لطفا یک پیام در واتساپ 09904534705 بفرستید قیمتها روزانه برای شما ارسال میشود.

در شرکت نوین گرافیک از چاپ روی تیشرت گرفته تا مواد اولیه ، ما می توانیم تمام نیازهای تجاری شما را برآورده کنیم برای ثبت و هرگونه اطلاعات با شماره 09904534705 تماس بگیرید.