نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

متن روی فندک

اگر بدنبال هدیه ای خاص هستید ما به شما فندک را پیشنهاد میکنیم هدیه خود را با چاپ روی فندک خاص و درخشان کنید.چاپ عکس روی فندک یک هدیه جدید و بسیار جذاب است که با چاپ عکس خودتان روی فندک میتوانید فندک شیک و اختصاصی خودتان را داشته باشید.انواع فندک :فندک شارژی - فندک زیپو - فندک بنزینی که با کیفیت عالی در نوین گرافیک موجود است.


 چاپ کارت ویزیت یکی از انواع تبلیغات چاپی می باشد که بسیاری از کسب و کارها از آن استفاده می کنند. برای همین قیمت کارت ویزیت برای این افراد بسیار مهم می باشد. هزینه چاپ کارت ویزیت را با توجه به انواع آن متقاوت است .آژانس تبلیغاتی نوین گرافیک خدمات چاپ کارت ویزیت را با بهترین قیمت و کیفیت برای شما عزیزان به انجام می رساند.همچنین چاپ فوری کارت ویزیت مانند: سلفون،گلاسه، لمینت، کتان و پی وی سی و... برای شما عزیزان انجام خواهد شد. برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید.یا در واتساپ - تلگرام-ایتا پیام بگذارید.

خرید و قیمت چاپ عکس دلخواه شما روی تیشرت

اگر به دنبال یک تیشرت خاص و منحصر به‌ فرد می گردید، چاپ روی تیشرت فوری می تواند انتخاب شایسته شما باشد. جنس پارچه چاپ عکس روی تیشرت از نوع نخ پنبه و اسپان می باشد. کسانی که به دنبال یک محصول خوب و با کیفیت میگردند. چاپ روی تیشرت طرح دلخواه زیبا که دارای تن خور مناسب و کیفیت عالی می باشد را می توانید از مجموعه نوین گرافیک تهیه فرمایید.

قیمت چاپ روی تی شرت 

تبلیغات بر روی چیزی که همیشه همراه آدم باشد یا بتواند برای او کاربرد داشته باشد مناسب است.  لباس و پوشاک تبلیغاتی از گذشته تا کنون جزو نیاز اساسی هر شخص بوده است. مدتی است که چاپ تی شرت  و تبلیغات بر روی لباس و پوشاک در بازاریابی و تبلیغات رواج پیدا کرده است.


طراحی تی شرت با طرح های خاص و زیبا توانسته علاقه بسیاری از جوانان و نوجوانان را به خود جلب کند. به همین خاطر چاپ تیشرت به یکی از راه های کسب درآمد برای برخی از افراد تبدیل شده است،برای ثبت سفارش چاپ تیشرت طرح دلخواه با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ-تلگرام -ایتا پیام بگذارید.


چاپ روی لیوان -چاپ لیوان سرامیکی - ارزان ترین قیمت

چاپ لیوان با تصاویر دلخواه

در صورتی که شما میخواهید عکس یا لوگو و یا برند را روی لیوان خود چاپ کنید بهترین حالت چاپ لیوان سفید سرامیکی با ارزانترین قیمت در بازار عرضه شده و کلیه خدمات چاپی نیز در همین مجموعه به صورت  رقابتی انجام میگیرد.

لیوان تبلیغاتی با توجه به نوع و جنس آنها دارای انواع مختلفی میباشند , کارشناسان امور تبلیغاتی از انواع لیوان جهت تبلیغات محصولات و برند بر روی لیوان های تبلیغاتی چاپ میکنند .

چاپ لیوان حرارتی جادویی:


لیوان حرارتی یا جادویی :لیوان حرارتی نیز جز لیوان سرامیکی میباشد با این تفاوت که در حالت سرد ساده و بدون چاپ هستند و موقع ریختن آب گرم یا هر نوشیدنی گرم با حرارت آن رنگ لیوان تغییر کرده و چاپ نمایان میشود.انواع لیوان حرارتی:لیوان حرارتی دسته ساده ,لیوان حرارتی دسته قلبی ,لیوان حرارتی اکلیلی در نوین گرافیک موجود میباشد.

چاپ لیوان دسته و داخل رنگی:

چاپ لیوان دسته و داخل رنگی یکی از بهترین و پرفروشترین هدیه تبلیغاتی به حساب می آید. این لیوان سرامیکی دارای دسته و داخل رنگی میباشد.که قابل استفاده در محل کار،ماشین و منزل می باشد و به این دلیل به عنوان یک هدیه شخصی همیشه همراه مخاطب شما بوده و تبلیغات شما همیشه همراه آنها می باشد.


چاپ روی زیر لیوانی:


چاپ روی زیر لیوانی یکی دیگر از خدمات تبلیغاتی نوین گرافیک می باشد.جنس این زیر لیوانی ها از ام دی اف می باشد. کیفیت چاپ روی زیر لیوانی ها بسیار مطلوب می باشد و کلیه رنگ زنده و درخشنده می باشد. قطر و فضای قابل چاپ زیر لیوانی ۱۰ سانتیمتر می باشد.

مجموعه نوین گرافیک یکی از تولید کنندگان لیوان تبلیغاتی میباشد کلیه لیوان تبلیغاتی این مجموعه با قابلیت چاپ بوده و امکان سفارش چاپ لیوان با تصاویر دلخواه در تعداد پایین هم حتی یک عدد وجود دارد.برای ثبت سفارش چاپ لیوان فوری با 09904534705 تماس بگیرید.

چاپ پیکسل ارزان | خرید پیکسل | چاپ پیکسل تبلیغاتی

پیکسل با طرح دلخواه یکی از دلنشین ترین اکسسوری ها برای استفاده شخصی و یا برای هدیه دادن است.امروزه پیکسل ها علاوه بر سنجاقی به شکل پیکسل آهن ربایی و پیکسل جاکلیدی نیز درست میشوند و به جای سنجاق در پشت آن از آهن ربا و برای چسباندن روی قسمت های فلزی به خصوص یخچال استفاده میشود.و از زنجیر آویز برای کلید و آویز کردن به کیف و ...استفاده میشود.مزیت مهم چاپ پیکسل‌ها دوام مناسب و شیک بودن اونها در مقایسه با سایر هدایای تبلیغاتی است. شرکت‌ها میتوانند روی هر پیکسل برند و لوگوی خود را رو ثبت کنن تا هربار که افراد از پیکسل استفاده میکنند، برند موردنظر در معرض دید عموم قرار بگیرد. طرح خلاقانه و زیبای یه پیکسل میتواند تاثیرگذاری آن را افزایش دهد.برای ثبت سفارش چاپ پیکسل نوین گرافیک با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ-تلگرام-ایتا پیام بگذارید.

پیکسل سوزنی خام سایز 44

چاپ پیکسل، یکی از پرطرفدارترین محصولات چاپی این روزهاست که پیکسل نوین گرافیک بستر مناسبی خرید پیکسل عمده شده است.به علت حجم بسیار زیاد تولید پیکسل در نوین گرافیک  ملزومات و مواد اولیه به شکل عمده و در سطح کلان مانند: خرید پیکسل خام , دستگاه پیکسل زن ,قالب پیکسل ,کاتر پیکسل و...موجود است برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید.

پیکسل خامپیکسل خام