نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

خرید و قیمت چاپ روی پازل چوبی

قیمت و خرید پیکسل خام:

تولید پیکسل خام و پخش عمده پیکسل خام جاکلیدی یک طرفه و دوطرفه پلاستیکی - پیکسل مگنتی خام-پیکسل سوزنی خام سایز 44-پیکسل سوزنی خام 58 - پیکسل خام ایرانی بصورت پیکسل خام عمده و  همچنین دستگاه پیکسل زن - قالب پیکسل -کاتر پیکسل و دیگر ملزومات چاپ پیکسل در شرکت نوین گرافیک بفروش میرسد برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید.

چاپ عکس روی پازل چوبی :

یکی از محصولات پر فروش و منحصر به فرد شرکت تبلیغاتی نوین گرافیک، پازل‌های چوبی در ابعاد و چیدمان های متنوع می‌باشد. دلیل کیفیت بالای تبدیل عکس به پازل جنس مرغوب چوب مصرفی در تولید پازل و استفاده از دستگاههای با استاندارد جهانی و همچنین نیروی کارآمد و با تجربه می‌باشد.خدمات چاپ عکس روی پازل کار جالبی است که بسیاری از افراد از آن استقبال می کنند و تصاویر مختلفی را انتخاب و سفارش می دهند. 

چاپ عکس روی فرش:

تابلو فرش یکی از لوازم تزئینی زیبا و لوکس است که در خانه، محل کار و محیط‌های مشابه مورد استفاده قرار می‌گیرد. صنعت چاپ روی تابلو فرش یکی از صنعت‌های کاملا ایرانی است.قیمت چاپ روی فرش بسیار مناسب است.سایز انواع چاپ فرش :ابعاد تابلو فرش 20 * 30 ,ابعاد تابلو فرش 30 * 40,ابعاد تابلو فرش 50*70.

شرکت تبلیغاتی نوین گرافیک به عنوان مرکز فروش جدیدترین و برترین هدایای تبلیغاتی خاص 1402 میباشد برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید.

قیمت چاپ عکس روی فندک

چاپ تیشرت طرح دلخواه:

اگر به‌دنبال تبلیغ برند کسب‌وکار جدید خود باشید ویا اگر بستگان خود را برای مناسبت‌های مختلف غافلگیر کنید، همیشه دلیل خوبی برای چاپ تیشرت سفارشی وجود دارد.چاپ عکس روی تیشرت امروزه محبوب شرکت‌های تولیدی، خدمات و مردم عادی است. 



چاپ روی تیشرت بچه گانه:

کودکی دارید که عاشق یک شخصیت کارتونی است.می‌توان با قرار دادن چاپ عکس شخصیت کارتونی روی تیشرت یا چاپ عکس کودک روی تیشرت لباس محبوبی برای فرزند دلبند خود فراهم کرد.

چاپ تی شرت ست :چاپ تیشرت ست برای فروشندگان یک فروشگاه، کارمندان یک شرکت، اعضای یک تیم ورزشی، اعضای یک خانواده، یا هر گروه دیگری کاربرد دارد.

چاپ تیشرت اسپان:

چاپ ‌تیشرت ارزان‌ترین و سریع‌ترین راه برای تبلیغ برند شما نسبت به سایر رسانه‌های تبلیغاتی است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک تیشرت ساده انتخاب کنید و چیزی که می‌خواهید روی آن چاپ کنید.

چاپ فندک :

نوین گرافیک عرضه کننده انواع محصولات و هدایای تبلیغاتی از جمله چاپ روی فندک است .هدیه تبلیغاتی یا هدایای تبلیغاتی به محصولاتی گفته می شود که هم کاربردی باشد و هم حاوی پیام یا لوگو شما باشد.چاپ روی فندک نیز هم برای تبلیغات و هم برای چاپ عکس شخصی روی فندک بسیار مناسب است .انواع فندک در نوین گرافیک : چاپ فندک شارژی ,چاپ فندک سه کاره , چاپ فندک زیپو .


چاپ تابلو موزیکال :

ما آدما یه سری از تاریخا و اتفاقات برامون خیلی مهم‌تر از بقیه وقتاست، مثلا زمانی که با یه دوست خوب آشنا میشیم، سالگرد ازدواجمون، روزی که بچه‌مون به دنیا میاد و...در این تابلو موزیک شما با انتخاب طرح ، عکس ، آهنگ و تمامی جزئیات مورد نظر و …یک تابلو بسیار شیک و ازصفر تا صد شخصی سازی شده است . تابلو آسمان شب با همین مشخصات نیز برای شما طراحی میشود.

با چاپ لوگو، مشتریان شما هر بار که از هدیه تبلیغاتی استفاده کنند به یاد شما خواهند افتاد. برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید.

چاپ لیوان سرامیکی | ارزان ترین قیمت -نوین گرافیک

وقتی شرکت و برندی برای اولین بار در بازار حضور پیدا می‌کند، نمونه‌ای از محصول خود را به‌صورت رایگان عرضه می‌کند.یکی از این نمونه همان چاپ روی لیوان است.


چاپ روی لیوان سفید:


یکی از هدایای خاص تبلیغاتی که علاقه‌مندان زیادی را به خود جذب کرده است،چاپ عکس روی لیوان سفید است. لیوان سفید نسبت به سایر لیوانها ارزانتر و مقرون بصرفه است و دارای چاپ بسیار با کیفیت است.


چاپ لیوان دسته وداخل رنگی:

یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی خاص که معمولا شرکت‌ها بسیار از آن استقبال می‌کنند،که رنگی لیوان با لوگو آن ها ست شود چاپ روی ماگ دسته وداخل رنگی است .و جز یکی از هدایای تبلیغاتی خاص است.

چاپ لیوان حرارتی:

لیوان جادویی در ابتدا تنها یک لیوان سیاه و کلا یک لیوان ساده مشاهده می کنید که به محض ریختن چای در آن، به دلیل دمای بالای چای و اختلاف دمایی که با بیرون لیوان ایجاد می کند سریعا رنگ ساده اولیه تغییر رنگ داده و به اشکال پنهان در زیر آن در می آید که از این ویژگی به صورت خلاقانه جهت ایجاد تمایز و نمایش اشکال جالب استفاده می کنند.

چاپ لیوان تبلیغاتی:به جرعت می توان گفت یکی از پرفروش ترین نوع های هدایای تبلیغاتی لیوان سرامیکی تبلیغاتی یا همان ماگ تبلیغاتی است که به علت قیمت مناسب و کاربردی بودن و مصرف مداوم توسط فرد گیرنده یکی از بهترین و پربازده ترین نوع های تبلیغات قابل لمس است .

چاپ انواع لیوان:

چاپ لیوان سفید , چاپ لیوان سفید دسته قلبی ,چاپ لیوان حرارتی ,چاپ لیوان حرارتی دسته قلبی ,چاپ لیوان حرارتی اکلیلی,چاپ لیوان دسته قلبی رنگی ,نیم لیوان ,چاپ فنجان و...را در نوین گرافیک میتوانید تهیه کنید.


چاپ و تبلیغات نوین گرافیک بزرگ‌ترین عرضه‌کننده انواع چاپ روی ماگ در ایران است.چنانچه برای تهیه بهترین هدیه تبلیغاتی سوالی دارید با کارشناسان نوین گرافیک به شماره تلفن09904534705  تماس بگیرید.یا در واتساپ -تلگرام پیام بگذارید.

چاپ پیکسل- نوین گرافیک

چاپ پیکسل :

از جمله روش های نوین و اثرگذار تبلیغات می توانیم به چاپ پیکسل اشاره کنیم..  اگرشما قصد دادن هدیه ای را دارید تا برند شما بیشتر در ذهن مشتری یا شرکت های دیگر بماند انواع چاپ روی پیکسل به عنوان هدیه تبلیغاتی میتوانید استفاده کنید.

چاپ پیکسل سوزنی:چاپ روی پیکسل سوزنی می تواند جزو بهترین هدایای تبلیغاتی قرار گیرد. زیرا شما با انتخاب چاپ پیکسل با طرح دلخواه یک هدیه تمام و کمال به مشتری خود ارائه داده اید.کارمندان یک شرکت هم گیرنده هدیه‌های تبلیغاتی هستند.با چاپ پیکسل مخصوص هر کارمند به محل کار خود نظم دهید از چاپ پیکسل فوری متوانید برای :فروشگاه -نمایشگاه - همایش و...استفاده کنید.

چاپ پیکسل دسته کلیدی:

چاپ پیکسل جاکلیدی تبلیغاتی در بین سایر انواع هدیه‌های تبلیغاتی، جذاب تر است .بعنوان هدیه در سطح تبلیغاتی، طیف عظیمی از مخاطبین مثل دانشجویان و محصلان، کارمندان و شرکت‌های دفتری بزرگ و... را پوشش می‌دهد.

چاپ پیکسل مگنتی:

 یکی از چاپ پیکسل های محبوب چاپ پیکسل آهنربایی است .که روی یخچال -پنجره و جاهای فلزی استفاده میشود.


انتخاب صحیح نحوه تبلیغات یکی از مهم ترین مسائل در بازاریابی و جذب مشتری برای کسب کار می باشد.تمامی برند های معتبر جهانی با استفاده از هدایای تبلیغاتی ارزان، هوشمندانه و موثر توانسته اند از رقبای خود پیشی بگیرند برای چاپ وری پیکسل با طرح دلخواه با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید.

پیکسل خام، یکی از قدیمی ترین محصولات عرضه شده در چاپ و تبلیغات نوین گرافیک  است. با کمک پیکسل خام  و دستگاه پیکسل زن  شما می توانید شروع به تولید انواع و اقسام پیکسل های گوناگون کنید.پیکسل خام سوزنی دارای سوزن های درجه یک چینی می باشد.یعنی سوزن ها تیز و یک تکه می باشد.پیکسل خام جاکلیدی بیشتر جنبه فانتزی و یادگاری داردلذا، هدیه ای مناسب و خاطره انگیز با قیمتی مناسب خواهد بود.پیکسل خام مگنتی طراحی رایج دایره‌ای دارد و با استفاده از مگنت یا آهنربا در پشت به‌خوبی روی سطح فلزی مانند یخچال می‌ایستد و ظاهری شکیل به آن می‌بخشد.پیکسل یا بج یکی از رایج‌ترین و پرمصرف‌ترین اقلام تبلیغاتی است که قابلیت جابه‌جایی، حمل و استفاده‌ی آسان، آن را به یکی از محبوب‌ترین کالاهای چاپی تبدیل کرده است.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ -ایتا - تلگرام پیام بگذارید.