نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

چاپ هدایای تبلیغاتی مناس کسب و کار شما برای ثبت سفارش 09904534705 تماس بگیرید.

اهمیت هدیه تبلیغاتی : 


شرکت تبلیغاتی نوین گرافیک با تحقیقات عمیق دربازارکالاهای تبلیغاتی و هدایای شرکتی مبنای کاملی برای ارائه ایده های تازه برای محصولات تبلیغاتی در اختیار شما قرار میدهد .

هدف ما این است که برای ایجاد ارزش ویژه برند خود از طریق هدیه تبلیغاتی مناسب شرکت یا کسب و کار شما ، با مشارکت شما کار کنیم. همه موارد ما با ظرافت و عملکرد متناسب انجام میشود.

هدایای تبلیغاتی یک هدف دوگانه دارند. ارتباط با مشتری ،بهآرم یا پیشنهاد شرکت از نظر مارک تجاری تأکید کنید. هر دو عامل مهم موفقیت در چرخه زندگی مشتری است و بنابراین شما می توانید هدایای شرکتی و همچنین محصولات تبلیغاتی را به عنوان یک کانال ارتباطی متمایز در نظر بگیرید.

بنابراین می توانید به شیوه ای مناسب برای کسب و کار خودتبلیغات کنید. خواه به دنبال لباس های تبلیغاتی و لباس های شخصی ، کیف شخصی یا بطری های آب ورزشی, چاپ پیکسل و ... باشید ، ما گزینه هایی برای تیم و شرکت شما داریم. برای هر مناسبت موارد تبلیغاتی وجود دارد ، از جمله هدایای سفارشی برای نمایشگاه ها و رویدادها ، هدایای شخصی برای همکاران و مشتریان گرامی و ... بنابراین می توانید با سبک و سیاق دلخواه خود تبلیغات کنید. همه چیز در مورد یافتن محصولات تبلیغاتی مناسب با کیفیت مناسب برای به نمایش گذاشتن آرم شما است. سپس می توانید با اطمینان کسب و کار خود رابه تبلیغ کنید.


شرکت تبلیغاتی نوین گرافیک محصولات تبلیغاتی و هدایای شرکتی را با قیمت پایین و زمان تحویل کوتاه به شما ارائه دهیم برای ثبت سفارش 09904534705 تماس بگیرید.

آموزش تولید پیکسل برای ثب سفارش ملزومات پیکسل با 09904534705 تماس بگیرید.

چگونه پیکسل تولید کنیم؟

مراحل تولید پیکسل در سایت و اینستاگرام گرفیک به طور کامل توضیح داده ایم در اینجا بطور مختصر توضیحات کلیدی را میگوییم :

این محصول وبسیار ساده بوده و مهارت خاصی برای کار با دستگاه پیکسل نیاز نیست و تمام افراد با هر سطح از توانایی میتوانند کارگاه تولید پیکسل خود را راه اندازی کنند.


ملزومات تولید پیکسل :


1. دستگاه پیکسل زن

2. پرینتر جوهر افشان یا لیزری معمولی

3. کاتر مخصوص برش کاغذ

4. پیکسل خام

5. طراحی پیکسل

فرایند تولید پیکسل اینگونه است که ابتدا تصویر موردنظر را با نرم افزار طراحی در قالبی از پیش تعریف شده، قار میدهید  و بعد با استفاده از پرینترهای معمولی روی کاغذ گلاسه پرینت کرده و کاغذ را برش داده و با استفاده از دستگاه و مواد خام پیکسل آن را پرس میکنید. به همین راحتی!

شما میتوانید اطلاعات بیشتر را از شرکت نوین گرافیک که وارد کنندگان دستگاه پیکسل زن و مواد خام پیکسل با چند ساله تجربه و سابقه کار هست را دریافت کنید.


برای ثبت سفارش تمامی تجهیزات تولید پیکسل با شرکت نوین گرافیک  شماره 09904534705 تماس بگیرید.

چاپ پیکسل نوین گرافیک برای ثبت سفارش 09904534705 تماس بگیرید.

چاپ پیکسل 


پیکسل یکی از پرکاربرترین هدایای تبلیغاتی هست و به دلیل تنوع در اشکال مختلف ( سوزنی ، مگنتی، جاکلید، آینه دار، در بازکن ، گیره کتاب و… ) و سایز های متفاوت ( 25،32،37،44،50،58،70 میلیمتری ) و همچینی نکته بسیار مهم  که امکان چاپ فول رنگ طرح و لوگو اختصاصی در تیراژ کم و عمده است .


 چاپ روی پیکسل انتخاب اول تیم های مارکتینگ بسیاری از برند های معروف در زمینه های شغلی مختلف به عنوان یک گیفت تبلیغاتی پرکاربرد بوده است . از جمله این برندها میتوان به : علی بابا، اسنپ، مرکز تجاری اپال، دی مارت، بانی مد، پینکت، یاران عشق ، دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه تهران و… اشاره کرد.  

چاپ پیکسل به عنوان یک محصول مناسب و  مقرون به صرفه، چه از نظر زمان تولید ( دسترسی سریع در مواقعی که با کمبود زمان مواجه برای شرکت در همایش ها مواجه  هستند ) و چه از نظر  هزینه شناخته میشود .


 برای ثبت سفارش با شماره ۰۹۹۰۴۵۳۴۷۰۵ تماس بگیرید.  

چاپ پرچم نوین گرافیک 09904534705 تماس بگیرید.

پرچم های سابلیمیشن از جنس پارچه کتان ومخمل و ساتن موجود است تا بتواند چاپ یا هر نوع اثر هنری یا نوشتاری دیگر را به نمایش بگذارد.

این نوع پرچم در شکلهای مختلف در دسترس میباشدومیتوان آن را با  (میله ، قلاب ، طناب ، و غیره)آویز کرد. این نوع پرچم های سابلیمیشن دارای رنگ های روشن ، دوام عالی و هزینه کم و کیفیت بسیار بالایی دارد و شرکت نوین گرفیک آن را تضمین میکند.


 موارد استفاده چاپ پرچم تبلیغاتی: این نوع پرچم میتوان استفاده های زیادی داشت مانند: نصب روی اتومبیل؛ چاپ لوگو ورزشی؛چاپ لوگو کسب و کار؛ به عنوان بنر تبلیغاتی در نمایشگاهها؛ و ...موارد استفاده زیادی دارد که میتوانید با مشاوره از شرکت تبلیغاتی نوین گرافیک خیلی راحت محصول مخصوص کسب وکار خود را انتخاب کنید.   


برای ثبت سفارش با شرکت تبلیغاتی نوین گرافیک 09904534705 تماس بگیرید.