نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

چاپ روی لیوان شرکت تبلیغاتی نوین گرافیک 09904534705 تماس بگیرید.

آیا می توان از چاپ سابلیمیشن بر روی لیوان سرامیکی یا شیشه ای استفاده کرد ؟ 

بله، چاپ سابلیمیشن یکی از بهترین مؤثرترین روشهای چاپ امروزی میباشد  شرکت تبلیغاتی نوین گرافیک از این چاپ که مقرون به صرفه است که باکیفیت بالا و ماندگار و رضایت بخش روی لیوان شیشه ا ی یا سرامیکی و ... استفاده می کند.  

از چاپ روی لیوان چه استفاده هایی میشود؟

چاپ لیوان بهترین هدیه تبلیغاتی است ؛ شما از این نوع چاپ میتوانید برای ثبت خاطرات خانوادگی؛چاپ لوگو روی لیوان و...یا هر عکس یا نوشته ای که دوست دارید چاپ کنید.

 انواع لیوان در اندازه و رنگ مختلف برای چاپ عکس دلخواه  که در شرکت نوین گرافیک تنوع های بینظیری وجود دارد و برای سفارش در سایت همگی موجود است. 

 نحوه چاپ روی لیوان و کار با دستگاه لیوان زن در سایت ،اینستگرام ،آپارات بصورت رایگان قرار گرفته است.

 برای دیدن نحوه چاپ روی لیوان اینجا را کلیک کنید: 

 با چاپ روی اجسام  نوین گرافیک باعکس یا نوشته دلخواه طرح خود را ماندگار کنید برای ثبت سفارش ۰۹۹۰۴۵۳۴۷۰۵ تماس ‌بگیرید.     

برای ثبت در شرکت تبلیغاتی نوین گرافیک ۰۹۹۰۴۵۳۴۷۰۵ تماس بگیرید.

چرا شرکت تبلیغاتی نوین گرافیک را به عنوان ارائه دهنده هدایای تبلیغاتی و محصولات خود انتخاب می کنید؟

مهم نیست که در چه صنعتی فعالیت دارید ، برند شما همه چیز است! در تبلیغات مثبت ، هدف ما ارائه محصولات با کیفیت تبلیغاتی چاپ شده روی  با بهترین قیمت ها است تا به شما در رسیدن به موفقیت در هر بودجه و ایده ای کمک کنیم. با مجموعه منحصر به فردنوین گرافیک،   هدایای تبلیغاتی زیبایی را سفارش دهید.


در اینجا مجموعه گسترده ای از محصولات تبلیغاتی سفارشی را پیدا خواهید کردبرای اینکه ما انتخاب بسیار بزرگی از کالاهای تبلیغاتی برای همه مناسبت ها و مارک ها هر چیزی که به تبلیغات شما کمک میکند:  برای هر مناسبتی اقلام تبلیغاتی وجود دارد انتخاب بزرگی از هدایای تبلیغاتی و گزینه های مارک تجاری (چاپ پیکسل ، چاپ لیوان ، چاپ لباس، چاپ کلاه ، چاپ و طراحی تراکت تبلیغاتی؛چاپ ساعت؛چاپ پرچم و غیره  پرسنل حرفه ای و ماهر برای کمک در دستیابی به اهداف بازاریابی خود به شما مشاوره میدهند.

برای ثبت محصولات تبلیغاتی منحصر به فرد  با قیمت بسیار پایین!  در شرکت تبلیغاتی نوین گرافیک ۰۹۹۰۴۵۳۴۷۰۵ تماس بگیرید.     



برای سفارش انواع دستگاه پیکسل زن شرکت نوین گرافیک 09904534705 تماس بگیرید.

دستگاه پیکسل زن


شرکت تبلیغاتی نوین گرافیک در زمینه چاپ پیکسل و مواد خام پیکسل از جمله دستگاه پیکسل زن فعالیت دارد.با استفاده از این دستگاه میتوانید بج سینه زیبایی تولید کنید که ارزان  و پر درآمد است.این نشان ها محبوب ترین زیور آلات جهان هستند. آنها مورد علاقه جوانان هستند. با استفاده از این دستگاه  می توانید تصاویر شخصی خود را به نشان های محبوب تبدیل کنید که یک تزئین و هدیه شگفت آور منحصر به فرد و شیک است. کاربرد : هدایای تبلیغاتی شخصی برای خانواده یا دوستان زیور آلات برای لباس ، کیف و زنجیره های کلیدی هدایای کریسمس سوغات گردشگری نمادی برای مدارس ، سازمانها ، جوامع و شرکتها و غیره .


اجزای دستگاه پیکسل زن : دستگاه پیکسل زن از دو قسمت تشکیل شده است یک بدنه فلزی ؛قالب که بسیار محکم قابل و همچنین قالب در سایزهای مختلف (۲۵،۳۲،۳۷،۴۴،۵۰،۵۸،۷۵)که روی دستگاه به سادگی قابل تعویض میباشد.


انواع دستگاه پیکسل زن: دستگاه پیکسل زن ریلی/ دستگاه پیکسل زن کینگ/ دستگاه پیکسل زن تلنت /دستگاه پیکسل زن چرخشی که تفاوت این دستگاهها فقط در نوع قالب که ریلی یا مگنتی است و جنس دستگاه است.


نحوه استفاده از دستگاه پیکسل زن:

1-تهیه تصاویر 2-تصاویر را روی کاغذمخصوص  چاپ پیکسل توسط پرینتر جوهرافشان چاپ کنید. 3-توسط کاتر تصویر را دایره ای برش دهید. 4-ابتدا رویه پیکسل و عکس و طلق شیشه ای را به این ترتیب که گفته شد داخل دستگاه پیکسل زن قرار دهید. 5-اهرم را فشار میدهیم دستگاه پیکسل را نگه میداردسپس اهرم فشار را روی پست پیکسل پرس میکنیم .


دستگاه پیکسل زن در شرکت نوین گرافیک در تمامی مدلها موجود است همچنین میتوانید مواد خام در تمام سازها را سفارش دهید ۰۹۹۰۴۵۳۴۷۰۵ تماس بگیرید.    

چاپ روی پازل با عکس دلخواه 09904534705 تماس بگیرید.

یکی دیگر از محصولات تبلیغاتی شرکت نوین گرافیک چاپ پازل است. پازل های قابل چاپ ، این آزادی را به شما می دهد که هر طرح دلخواهی بخواهید روی آن چاپ کنید بسیاری از افراد به دنبال یک هدیه مناسب برای رویدادهای خاص مانند روزهای تولد ، سالگردها ، سرگرمی؛ هدیه؛ به عنوان عکس در قاب یا تبلیغات و ... از آن استفاده کرد.


 نحوه ی چاپ پازل سابلیمیشن: این نوع چاپ با دستگاه سابلیمیشن انجام میشود به این ترتیب که طرح چاپ شده توسط پرینتر جوهرافشان را روی پازل با چسب ضدحرارت فیکس میکنیم و زیر  دستگاه سابلیمیشن قرار میدهیم و فرآیندچاپ انجام میشود. 


جنس پازل: پازل چوبی پازل کاغذی شکل و جنس و سایز پازل به سلیقه شما بستگی دارد . شرکت تبلیغاتی نوین گرافیک تأمین کننده تجهیزات چاپ و مواد مصرفی ،  خدمات پس از فروش بسیار عالی دارد و همچنین مشاوره رایگاه کسب و کاربه شما میدهد برای ثبت سفارش ۰۹۹۰۴۵۳۴۷۰۵تماس بگیرید.        


برای چاپ روی اجسام با شرکت نوین گرافیک 09904534705 تماس بگیرید.

اگر در مورد انتخاب  محصولی به اطلاعات بیشتری نیاز دارید حتما با کارشناسان ما در نوین گرافیک تماس بگیرید تا با توجه به محصول یا خدماتی که کسب وکار شما به مشتریانتان ارائه میدهد بهترین محصول تبلبغاتی را به شما معرفی کنند.یکی از فعالیتهای نوین گرافیک چاپ روی پیکسل میباشد این هدیه تبلیغاتی با وجود ارزانی کیفیت وزیبایی چشمگیری دارد و بسیار مد روز و پر طرفدار است از دیگر محصولات چاپ روی  تمامی اجسام مانند :لیوان/تیشرت/پازل/کلاه/پرچم و ... برای ثبت سفارش 09904534705 تماس بگیرید.