نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

برای سفارش انواع دستگاه پیکسل زن شرکت نوین گرافیک 09904534705 تماس بگیرید.

دستگاه پیکسل زن


شرکت تبلیغاتی نوین گرافیک در زمینه چاپ پیکسل و مواد خام پیکسل از جمله دستگاه پیکسل زن فعالیت دارد.با استفاده از این دستگاه میتوانید بج سینه زیبایی تولید کنید که ارزان  و پر درآمد است.این نشان ها محبوب ترین زیور آلات جهان هستند. آنها مورد علاقه جوانان هستند. با استفاده از این دستگاه  می توانید تصاویر شخصی خود را به نشان های محبوب تبدیل کنید که یک تزئین و هدیه شگفت آور منحصر به فرد و شیک است. کاربرد : هدایای تبلیغاتی شخصی برای خانواده یا دوستان زیور آلات برای لباس ، کیف و زنجیره های کلیدی هدایای کریسمس سوغات گردشگری نمادی برای مدارس ، سازمانها ، جوامع و شرکتها و غیره .


اجزای دستگاه پیکسل زن : دستگاه پیکسل زن از دو قسمت تشکیل شده است یک بدنه فلزی ؛قالب که بسیار محکم قابل و همچنین قالب در سایزهای مختلف (۲۵،۳۲،۳۷،۴۴،۵۰،۵۸،۷۵)که روی دستگاه به سادگی قابل تعویض میباشد.


انواع دستگاه پیکسل زن: دستگاه پیکسل زن ریلی/ دستگاه پیکسل زن کینگ/ دستگاه پیکسل زن تلنت /دستگاه پیکسل زن چرخشی که تفاوت این دستگاهها فقط در نوع قالب که ریلی یا مگنتی است و جنس دستگاه است.


نحوه استفاده از دستگاه پیکسل زن:

1-تهیه تصاویر 2-تصاویر را روی کاغذمخصوص  چاپ پیکسل توسط پرینتر جوهرافشان چاپ کنید. 3-توسط کاتر تصویر را دایره ای برش دهید. 4-ابتدا رویه پیکسل و عکس و طلق شیشه ای را به این ترتیب که گفته شد داخل دستگاه پیکسل زن قرار دهید. 5-اهرم را فشار میدهیم دستگاه پیکسل را نگه میداردسپس اهرم فشار را روی پست پیکسل پرس میکنیم .


دستگاه پیکسل زن در شرکت نوین گرافیک در تمامی مدلها موجود است همچنین میتوانید مواد خام در تمام سازها را سفارش دهید ۰۹۹۰۴۵۳۴۷۰۵ تماس بگیرید.    

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.