نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

چاپ لیوان

چاپ عکس، نوشته، اسم، طرح، لوگو روی لیوان و ماگ :

لیوان های تبلیغاتی محبوب و موثر هستند، زیرا سطح بالایی از قرار گرفتن در معرض نام تجاری را ارائه می دهند و برای گیرنده مفید هستند. چاپ لیوان تبلیغاتی می توانند به افزایش شناخت برند، ایجاد جلب رضایت یک کسب و کار برای مصرف کنندگان کمک کنند.

چاپ لیوان سرامیکی:

طراحی یک طرح منحصر به فرد برای چاپ عکس روی لیوان ، نیازمند تخصص و تجربه است. در دنیای امروز،چاپ روی ماگ به شما اجازه می دهد که طرح دلخواه خود را بر روی یک ماگ قرار داده و آن را به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کنید.

چاپ لیوان دسته و داخل رنگی:

با استفاده ازچاپ لیوان دسته و داخل رنگی، می‌توانید سبک، رنگ، لوگو و پیام‌ رسانی را انتخاب کنید تا لیوانی درست کنید که واقعاً در برند شما باشد.

چاپ لیوان حرارتی:

لیوان یا ماگ حرارتی مانند لیوان سرامیکی سفید یکی از پرفروشترین ماگ های ارائه شده جهت چاپ اختصاصی و هدیه زیبا برای مناسب های مختلف می باشد.نحوه عملکرد این لیوان حرارتی بدین صورت است که در دمای معمولی کاملا مشکی بوده و طرح چاپ شده قابل رویت نیست  و به محض ریختن مایعات گرم مانند قهوه، چای و… لیوان حرارتی شروع به تغییر رنگ و طرح چاپ شده نمایان میشود.

چاپ لیوان با تصاویر دلخواه:

چاپ و تبلیغات نوین گرافیک، با استفاده از تجربه و تخصص خود در زمینه چاپ و تبلیغات، برای شما بهترین خدمات را ارائه می دهد. با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته و تیمی مجرب از طراحان و چاپگرها، می تواند به شما خدماتی را با کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه دهد.برای چاپ لوگو روی لیوان و ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ -تلگرام و ایتا پیام بگذارید.

تولید و چاپ فوری بج سینه و نشان سینه

سفارش چاپ پیکسل تبلیغاتی:

پیکسل در واقع نوعی بج سینه است .پیکسل در اشکال مختلف وجود دارد ولی رایج‌ترین و محبوب‌ترین شکل آن دایره‌ای می‌باشد. چاپ روی پیکسل با برند و لوگوی خود و استفاده از آن در نمایشگاه‌ها، کمپین‌های تبلیغاتی، و … ضمنا می‌توان پیکسل سوزنی با برند خود را به مشتریان نمایشگاهی خود هدیه داد که مطمئنا ماندگاری زیادی خواهد داشت.

ساخت بج سینه:

بج سینه با اسامی دیگری همچون نشان سینه , پلاک سینه , مدالیون , اتیکت سینه , سنجاق سینه , نیز نام برده میشود.ساخت بج سینه معمولا به صورت بج سینه طلایی مات و براق، بج سینه استیل ، بج سینه با رنگ کاری و بج سینه همراه با پلی استر که به دو صورت سوزنی و مگنتی تولید می شوند.قیمت بج فلزی بسته به ابعاد کار , نوع اسید کاری و یا برشکاری , رنگ آمیزی , روکش پلی استر و غیر متفاوت می باشد.

چاپ پیکسل جاکلیدی:

چاپ پیکسل جاکلیدی نمونه ای از محصولات تبلیغاتی هستند که کسب وکار های می توانند برای معرفی برند خود، آنرا تهیه کنند این محصول امکان چاپ و درج طرح دلخواه را برای مشتریان دارد.انواع پیکسل جاکلیدی:پیکسل جاکلیدی یکطرف چاپ-پیکسل جاکلیدی دوطرف چاپ-پیکسل جاکلیدی پشت آینه ای و...

چاپ پیکسل مگنتی:

چاپ پیکسل مگنتی یکی از روشهای تبلیغات است که با کوتاهترین و تاثیرگذارترین نشانه و یا نوشته می توانید برای همیشه  در ذهن مخاطب باقی بمانید.

ما در مجموعه چاپ و تبلیغات نوین گرافیک، با طراحی حرفه ای انواع پیکسل مفتخر هستیم تا در این زمینه آماده ارائه خدمات متنوعی جهت چاپ پیکسل فوری به عنوان هدیه تبلیغاتی  شما باشیم.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ -تلگرام- ایتا پیام بگذارید.

پیکسل خام عمده -پیکسل مگنتی خام

پیکسل خام ، با قابلیت چاپ طرح دلخواه، به شما این امکان را می دهند تا برند و کسب و کار خود را برروی آن چاپ کرده و آنرا به مشتریان خود هدیه بدهید.انواع پیکسل خام : پیکسل خام سوزنی 44 میلی متر ، پیکسل خام سوزنی 58 میلی متر,پیکسل خام جاکلیدی,پیکسل خام جاکلیدی دوطرفه,پیکسل خام جاکلیدی پشت آینه ای,پیکسل خام مگنتی و... و همچنین برای تولید چاپ پیکسل به دستگاه پیکسل زن -قالب پیکسل و کاتر پیکسل نیاز داریم. لطفا برای دریافت لیست قیمت پیکسل خام و دستگاه های پیکسل زن و ...با پرسنل فروش شرکت چاپ وتبلیغات نوین گرافیک از طریق پیامرسان های ایتا و تلگرام -واتساپ یا شماره تلفن 09904534705 در ارتباط باشید.

چاپ پرچم رومیزی

چاپ پرچم رومیزی:

چاپ پرچم به سه دسته اصلی: 1- چاپ پرچم تشریفات، 2- چاپ پرچم رومیزی 3- چاپ پرچم اهتزاز تقسیم میشود که هر یک دارای تنوع و کارایی خاص خود هستند. 

چاپ پرچم رومیزی:

چاپ پرچم و بخصوص پرچم رومیزی برای شرکت های معتبر کاربرد مهمی دارد . شرکت های معتبر برای این که اقتدار آرم و لوگوی خود را در معرض نمایش همه قرار دهند روی میز کارمندان خود پرچم رومیزی قرار می دهند. یکی روش های تبلیغات غیرمستقیم محسوب می شود.

چاپ پرچم در بین بسیاری از روش های پرطرفدار جهت انجام تبلیغات یا اهداف بازاریابی به عنوان روشی کاملا کاربردی و اثربخش شناخته می شود. چاپ پرچم نوین گرافیک در تهران با سالها سابقه فعالیت در حوزه طراحی و چاپ انواع پرچم های تبلیغاتی، پرچم رومیزی، تشریفات، اهتزاز  و … یکی از اصلی ترین مراکز چاپ پرچم های باکیفیت در ایران (تهران) به شمار می رود.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ-تلگرام-ایتا پیام بگذارید.

چاپ روی تیشرت | چاپ تیشرت اسپان و پنبه ای و ...

امروزه چاپ تیشرت یکی از روش های بسیار موثر در تبلیغات می باشد.. با توجه به اینکه چاپ تیشرت تبلیغاتی روز به‌روز در دسترس‌تر و مقرون به‌صرفه‌تر می‌شود، اکنون زمان مناسبی است که آنها را به برنامه بازاریابی کسب و کار خود در کنار دیگر هدایای تبلیغاتی اضافه کنید.از نظر کیفیت جنس تی شرت ها به چند دسته تقسیم می شوند:ملانژ  ,پنبه , پلی استر پنبه و غیره .فناوری‌های چاپ روی تیشرت تبلیغاتی این روزها بسیار پیشرفته شده است و شما به راحتی می‌توانید هر طرحی را روی تیشرت چاپ کنید.چاپ تیشرت فوری از آن هدایای تبلیغاتی است که حتما مورد استفاده قرار می‌گیرد و حتی تا سال‌ها می‌تواند معرف برند شما باشد.شما می‌توانید برای سفارش تیشرت تبلیغاتی -هودی -چاپ تیشرت مشکی و...از نوزادی تا بزرگسال در چاپ و تبلیغات نوین گرافیک با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ-تلگرام -ایتا پیام بگذارید.