نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

چاپ لیوان

چاپ عکس، نوشته، اسم، طرح، لوگو روی لیوان و ماگ :

لیوان های تبلیغاتی محبوب و موثر هستند، زیرا سطح بالایی از قرار گرفتن در معرض نام تجاری را ارائه می دهند و برای گیرنده مفید هستند. چاپ لیوان تبلیغاتی می توانند به افزایش شناخت برند، ایجاد جلب رضایت یک کسب و کار برای مصرف کنندگان کمک کنند.

چاپ لیوان سرامیکی:

طراحی یک طرح منحصر به فرد برای چاپ عکس روی لیوان ، نیازمند تخصص و تجربه است. در دنیای امروز،چاپ روی ماگ به شما اجازه می دهد که طرح دلخواه خود را بر روی یک ماگ قرار داده و آن را به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کنید.

چاپ لیوان دسته و داخل رنگی:

با استفاده ازچاپ لیوان دسته و داخل رنگی، می‌توانید سبک، رنگ، لوگو و پیام‌ رسانی را انتخاب کنید تا لیوانی درست کنید که واقعاً در برند شما باشد.

چاپ لیوان حرارتی:

لیوان یا ماگ حرارتی مانند لیوان سرامیکی سفید یکی از پرفروشترین ماگ های ارائه شده جهت چاپ اختصاصی و هدیه زیبا برای مناسب های مختلف می باشد.نحوه عملکرد این لیوان حرارتی بدین صورت است که در دمای معمولی کاملا مشکی بوده و طرح چاپ شده قابل رویت نیست  و به محض ریختن مایعات گرم مانند قهوه، چای و… لیوان حرارتی شروع به تغییر رنگ و طرح چاپ شده نمایان میشود.

چاپ لیوان با تصاویر دلخواه:

چاپ و تبلیغات نوین گرافیک، با استفاده از تجربه و تخصص خود در زمینه چاپ و تبلیغات، برای شما بهترین خدمات را ارائه می دهد. با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته و تیمی مجرب از طراحان و چاپگرها، می تواند به شما خدماتی را با کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه دهد.برای چاپ لوگو روی لیوان و ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ -تلگرام و ایتا پیام بگذارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.