نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

مثل همیشه ، اگر به چاپ روی اجسام احتیاج دارید - لطفاً ۰۹۹۰۴۵۳۴۷۰۵ تماس بگیرید.

چاپ روی لیوان چیست؟

با چاپ روی ماگ که لگوها ، آرم ها ، کلمات ، عکس یا پیام ها را روی لیوان قرار می دهد و با دیدن آن از نوشیدنی خود لذت ببرید. اگر میخواهید لیوانهای سرامیکی با کیفیت با طرح یا لوگو خود داشته باشید  میتوانید به صورت کاملا آنلاین به شرکت های تولید کننده این محصولات سفارش دهید که در این میان  شرکت نوین گرافیک با سابقه چندین ساله در زمینه چاپ و تولید لیوان های سرامیکی در انواع مختلف ( لیوان ساده ، رنگی ، دسته قلبی ، قاشق دار، حرارتی، فسفری ، یخی ، اکلیای و... ) به صورت تک و عمده با بالاترین کیفیت  و مناسب ترین قیمت ارائه میدهد. 

ما در نوین گرافیک سعی داریم در جهت اشتغال زایی برای جوانان تجربه چندساله خود را در بصورت کاملا رایگان در اختیار شما میگذاریم که در این اوضاع اقتصادی یه کسب و کار کوچیک و پر درآمد داشته باشید .

نحوه چاپ روی لیوان های سرامیکی بسیار ساده است !


- آموزش چاپ روی لیوان تجهیزات چاپ روی لیوان:

چاپگر کاغذ مخصوص عکس

دستگاه چاپ روی لیوان

چسب حرارتی

لیوان مخصوص چاپ

حالا میتوانیم تصویری با کیفیت بالا روی لیوان سرامیکی خود چاپ کنید. مرحله اول طراحی : برای طراحی گرافیک خود از برنامه هایی مانند Photoshop ، CorelDRAW استفاده کنید. همچنین بخاطر داشته باشید که اگرچه امکان چاپ کامل روی لبه های بالا و پایین لیوان وجود دارد اما بهتر از ۱/۵سانتی متر ازلبه ها فاصله داشته باشد تا کار زیبا چاپ شود.طرح چاپ شده روی کاغذ را دور لیوان محکم پیچ با چسب ضدحرارت محکم  کنید.لیوان را داخل دستگاه گذاشته و اهرمی که با آن لیوان را محکم میکنیم فشار دهید مراقب باشید کاغذ چروک نشود یا خیلی فشار وارد نکنید لیوان را بشکنید. و درجه دستگاه روی ۳۲۰ درجه سانتی گراد و بمدت ۳ دقیقه باشد این موضوع توجه کنید درجه حرارت و زمان برای دستگاه و لیوان  متفاوت است و شما با آزمون و خطا میتوانید بهترین حالت چاپ دستگاه خود را پیدا کنید. پس از گذشت زمان لیوان را از دستگاه خارج کنید و سریع چسب آن را باز کنید توجه کنید لیوان بسیار داغ است چسب را میتوانید با موچین یا قیچی باز کنید و اجازه دهید لیوان کاملا خنک شود.

ما مفتخریم با کیفیت کار بالا همیشه انتخاب برترین برند های ایران بوده و هستیم . مثل همیشه ، اگر به چاپ روی اجسام  احتیاج دارید - لطفاً ۰۹۹۰۴۵۳۴۷۰۵ تماس بگیرید.

چاپ روی لباس چیست؟ ارتباط با شرکت تبلیغاتی نوین گرافیک 09904534705

چاپ روی لباس چیست؟

 یکی از هدایای تبلیغاتی پر طرفدار چاپ لوگو و تصویر اختصاصی روی لباس در انواع سایزو رنگ هست . نوین گرافیک سابقه ای چند ساله در زمینه چاپ سابلیمیشن روی انواع لباس(تیشرت،آستین بلند، هودی و...) دارد. در این مطلب تجریات خود با شما همراهان عزیز به اشتراک میگذاریم .

 برای چاپ روی لباس از روش تصعید(چاپ سابلیمیشن)که  نوعی فرآیند چاپ است استفاده میشود. در این نوع چاپ  برای انتقال رنگها وتصاویر روی کاغذ مخصوص به پارچه از گرمااستفاده میشود. 

برای مشاهده نمونه های بیشتر چاپ روی لباس اینجا را کلیک کنید . 

آموزش چاپ روی لباس: ۱-عکس انتخابی را طراح با فتوشاپ طراحی میکند و روی کاغذ چاپ میشود . ۲-عکس با چسب ضدحرارت روی لباس گذاشته میشود. ۳- در این مرحله لباس در دستگاه سابلومیشن قرار میگیرد وبا حرات اولیه ۳۲۰ و ثانوبه ۳۶۰ و زمان ۷۰ ثانیه بسته به جنس پارچه خیلی تمیز روی لباس چاپ میشود. چون لباس ها کوتینگ نمیشوند معمولا روی هر نوع پارچه امکان چاپ هست اما کیفیت چاپ ها متفاوت و بسیار بستگی به جنس پارچه دارد . 

چاپ پیکسل در یک دقیقه 09904534705 تماس بگیرید.

جنس لباس در چاپ سابلیمیشن:

 تیشرتهای سابلومیشن داری جنس و مدلهای مختلفی است که اکنون به آن می پردازیم: تیشرت سابلیمیشن اسپان:جنس تیشرتهای اسپان  از ۶۰%پلی استر و ۴۰%پنبه تشکیل شده است و تنوع بلایی دارد مانند:تیشرت ساده سفید،تیشرت بدون آستین،تاپ بندی زنانه ،رکابی بدون آستین،دکلته زنانه، تیشرت یقه ضبدری زنانه و تیشرت های بچگانه از این جنس میباشد. تیشرت پنبه ای . بهترگزینه برای چاپ مستقیم و دیجیتال وصددرصد پنبه میباشد و تنوع رنگی بالایی دارد. تیشرت فلامنت: از این تیشرت برای چاپ لباسهای ورزشی استفاده میشودنوع تار وپود پارچه فلامنتبه گونه است که بهتر روی بدن ورزشکار قرار میگیرد. تیشرت جودن :تیشرت یقه دار است وبسیار شیک و کیفیت چاپ خوبی داری. تیشرت رگلان :جنس این تیشرت از ملانژ و پلی استرتشکیل شده ومناسب فصل سرد سال است.  


بنابراین در این نوع چاپ هزینه ها بسیار پایین است و مشتری در هر تیراژ میتواند سفارش چاپ دهد.چاپ سابلومیشن کاملا قابل شستشو است چون چاپ در تار وپود لباس به زیبایی اجرامیشود. شرکت نوین گرافیک  به این مسئله هم توجه داشته این نوع چاپ به محیط زیست آسیبی نمیرساند.  

جدید امروز

پیکسل چیست ؟ 

پیکسل یکی از انواع هدایای تبلیغاتی است . این محصول در اشکال مختلف ( دایره، مربع، مستطیل، بیضی، مثلث، قلب، عروسک، دستبند، گردنبند و… ) و اندازه های بسیار متفاوتی ( از 25 میلمتری تا 10 سانتیمتری) وجود دارد.

در ایران پیکسل دایره ای نسبت به بقیه اشکال محبوب تر است که خود نیز میتواند به صورت پیسکل دایره ای سوزنی، جاکلیدی، مگنتی و … باشد از پیکسل چه اسفتاده هایی میشود؟ تیم های مارکتینگ بسیاری از برند های معروف به عنوان گیفت تبلیغاتی همه پسند و مقرون به صرفه از نظر زمان ( تولید هر پیکسل کمتر یک دقیقه لازم دارد ) استفاده میشود برای نمونه :

1_ کسب کارهایی که سفارشات آنلاین و اینترنتی دارند، استفاده میشود به این صورت که شما میتوانید لوگو، تصویر دلخواه ، جملات یا انگیزشی را به صورت چهار رنگ و با کیفیت بالا  روی آن چاپ کنید.

2_  برای همایش ها ( مذهبی مانند اربعین ، جشن های فارق تحصیلی ، همایش های ادبی و…)، مراسمات و تجمعات به عنوان یاد بود به شرکت کنندگان داده میشود .

3_ از پیکسل برای نام گذاری افراد یک مجموعه به صورت بج سینه یا مثلا متمایز کردن مسئولین یک همایش از دیگران است. تمام اینها برای زمانی است که  پیکسل به صورت سفارشی برای مجموعه ای خاص چاپ و تولید شود.

4_ پیکسل ها با طرح های عمومی تری که مورد پسند عام مردم هست (تصاویر با مفاهیم عاشقانه، هرمندان معروف و…) تولید میشود و در فروشگاه های مختلف به فروش میرسد.البته این محصول برای کودکان نیز بسیار جذاب است . تصور کنید که تصویر  شخصیت کارتنی مورد علاقه کودک شما روی کیف مدرسه اون باشد یا برای تشویق به کارهای خوب آنها را هدیه بگیرد.  



ومدلهای مختلف دیگر استفاده از پیکسل که با تماس ۰۹۹۰۴۵۳۴۷۰۵ با مشاوران شرکت تبلیغاتی نوین گرافیک هزاران طرح مختلف به شما ارائه خواهند کرد.  


برندهای معتبر زیادی از پیکسل برای تهیه گیفت تبلیغاتی ثبت سفارش کرده اند که تمامی عکسها در سایت نوین گرافیک موجود است ومیتوانید آنها را از نظر کیفیت و تمیزی کار مشاهده کنید و با خیال راحت هدیه ارزشمند و بسیار ارزان را به مشتری خود بدهید. از جمله این برندها میتوان به : 

علی بابا، اسنپ، مرکز تجاری اپال، دی مارت، بانی مد، پینکت، یاران عشق ، دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه تهران و… اشاره کرد . پس با توجه به اینکه چاپ پیکسل یکی از گزینه های این برندهای موفق بوده است .میتوانیدبه  شرکت تبلیغاتی نوین گرافیک برای ارائه این گیفتهای تبلیغاتی بسیار زیبا و ارزان اعتماد کنید و از بازخورد خوب آن مطمن باشید .  

تولید محصولات با چاپ سابلیمیشن برای ثبت سفارش 09904534705 تماس بیرید.

https://www.instagram.com/novingrafic/ لینک اینستاگرام نوین گرافیک


برای دین فیلم های آموزشی لطفا مارا فالو داشته باشید.

تولید محصولات با چاپ سابلیمیشن:

دستگاه های چاپ سابلیمیشن از نظر قیمتی در سطح متوسط هستند و به دو دسته دستگاه های تک کاره ( 1.5 تا 2.5 میلیون تومان) و چند کاره (  در حدود 5 تا 7 میلیون تومان) تقسیم میشوند. دستگاه های چند کاره که تقریبا امکان چاپ روی همه تمام اجسام را دارند . با توجه به ساده بودن کار با این دستگاه ها، افراد با هر سطح توانایی میتواند وارد این کار شوند.
 هزینه:

هزینه شروع کار نسبت به کارای دیگر صنعتی بسیار پایین است و شما میتوانید با هزینه کمی کار را شروع کنید و در ادامه دستگاههای بیشتری اضافه کنید.

مکان :

مکان مورد استفاده برای این کار میتوانید با یک کارگاه کوچک دوازده متری کارتان را شروع کنید وهیچ نگران کثیف شدن محیط کار نباشید چون این دستگاههای هیچ گونه روغن ریزی ندارند حتی میتوانید کار را دریک اتاق منزل خود شروع کنید.

کسب درآمد:

برای شروع کار خود قطعا بازاریابی حرف اول را میزند مواد اولیه سابلیمیشن بسیار ارزان هستند اما وقتی روی آن چاپ انجام میشود میتوانید آن را به چند برابر هزینه ای که برای مواد اولیه پرداخت کردید به فروش برسانید پس این کار پر درآمد است.


برای ورود به صفحه اصلی سایت نوین گرافیک اینجا را کلیک کنید:


 در سایت, اینستاگرام و کانال تلگرام نوین گرافیک با نحوه کار با دستگاهها به طور مفصل آشنا شدید به طور نکته وار به آن اشاره میکنیم:

فرآیند کلی چاپ روی اجسام :

طراحی در مورد نظر در قالب مخصوص به هر محصول  پرینت طرح توسط پرینتر های مخصوص با کاغذ و جوهر مخصوص سابلیمیشن > برش طرح از روی کاغذ > چسباندن کاغذ برش خورده روی جسم مور نظر > تنظیم دستگاه و قرار داردن جسم داخل کلمپ مخصوص برای چاپ
اگر به تولید این محصولات علاقه مندید میتوانید ما در این مقاله آموزش کامل چاپ سابلیمیشن روی لیوان را توضیح داده ایم


در شرکت تبلیغاتی نوین گرافیک تمامی کارها با ظرافت دقیق طراحی میشود طراحی در کار چاپ بسیار مهم است و ما میتوانیم با طراحی عالی طرح در نظر بیننده جذاب جلوه دهیم .


مناسب ترین هدیه تبلیغاتی با تماس با شرکت نوین گرافیک 09904534705 تماس بگیرید.



چگونه بهترین هدیه تبلیغاتی را برای کسب و کار خود انتخاب کنید؟


در شرکت تبلیغاتی نوین گرافیک مشاوران مابهترین و کارآمدترین هدیه تبلیغاتی را به صاحب کسب وکا رمعرفی خواهند کردکه استفاده از یک هدیه در قالب گیفت های تبلیغاتی تاثیری در فروش شما دارد ؟ چه اصولی برای انتخاب این محصولی مهم است؟

برای ورود به صفحه اصلی شرکت نوین گرافیک اینجا را کلیک کنید:


ما معمولا در کنفرانس ها و نمایشگاه ها کیف هایی پر از خودکار و تراکت ها تبلیغاتی هدیه می گیرم ، اما به ندرت ممکن است از خودکار ها استفاده کنیم و یا حتی تراکت ها تبلیغاتی را کامل بخوانیم و نگه داریم .

چند عامل اصلی در انتخاب محصولات تبلیغاتی وجود دارد.


  1. بهترین محصولات تبلیغاتی، محصولاتی هستند که مردم هر روز از آنها استفاده می کنند. مانند دفترچه های یادداشت که روزانه استفاده میشوند و نسبتاً ارزان هستند.
  2. مضایقه نکنید.
    زمانی که شما در داخل ساک هدیه تعداد زیادی خوکار بی کیفیت بدون نام قرار میدهید که فقط یک بار قابل استفاده است البته آن هم قبل از  اینکه جوهرش بیرون بزند و یا گیر کند، این کار تاثیر مثبتی از شما در ذهن  مخاطب ایجاد نمیکنید .
    لازم نیست برای هر فرد 20 هزار تومان خرج کنید ( البته اگر محصولی گران قیمت و پرسود دارید حتما این کار را بکنید) اما فکر کنید که اگر قرار بود شما یک خودکار هدیه بگیرید و آن را نگه دارید و استفاده کنید، دوست داشتید چه مدلی باشد ؟
    اینجا از خودکار به عنوان مثال استفاده شده اما به طور کلی باید محصولی را به عنوان گیفت تبلیغاتی به مشتریان دهید که کیفیت خوبی داشته باشد و مردم در صورت از دست دادن یا گم کردن آن ناراحت شوند.  مثلا زمانی که چند قلم برای نوشتن گزارش روزانه خود دارند اولین انتخاب قلم شما باشد.
  3. در چاپ برند خود دقت داشته باشید.
    نام تجاری شما باید کاملا واضح مشخص باشد مثلا برای هدیه دادن یک دفترچه میتوانید لوگو خود را با شفافیت 60 درصد در وسط هر صفحه چاپ کنید. و اطلاعات دیگر در پایین صفحه باشد.
  4. کیفیت محصول مهم تر است.
    سعی کنید به جای هدیه چندین محصولات تبلیغاتی به یک نفر، یک گیفت با کیفیت تر و پراستفاده تر را به تعداد محدودی هدیه دهید.
  5. در زمان هدیه دادن مشتریان خود را تقسیم بندی کنید و ابتدا به خریداران فعلی ( افرادی که میتوانید همواره از شما خرید میکنند.) و افرادی که به احتمال بیشتر به محصولات شما علاقه مند هستند  در آینده ای نزدیک امکان خرید از محصولات یا خدمات شما را دارند هدیه دهید.
    با دادن این گیفت های تبلیغاتی به تمام افراد فقط باعث هدر رفتن هزینه میشود.

شرکت تبلیغاتی نوین گرافیک همواره پشتیبان کارو کسب شماست و با شماره گیری 09904534705 بصورت رایگان اطلاعاتی در مورد کار وحرفه شما میدهدکه باید در انتخاب نوع هدیه بسیار دقیق و حساس باشید و مرتبط ترین نوع این محصولات را برای کسب و کار خود انتخاب کنید. توجه داشته باشید که این هدیه باید به گونه ای ارزشمند و قابل استفاده باشد.


محصولات تبلیغاتی شرکت نوین گرافیک اجسامی که میتوانید لوگو خودتان را روی آن چاپ کرده و در قالب یک هدیه تبلیغاتی ارائه دهید  به شما معرفی میکند که بسیار متنوع هستند و همین تنوع بالا باعث شده تا بتوان بالاخره برای هر کسب و کاری چه خدماتی و چه تولیدی محصولی مناسب را ارائه داد.
از انواع این محصولات میتوان به : لیوان، بشقاب، لباس، پازل، خودکار، تیشرت، کلاه، خودکار، دفترچه و… اشاره کرد.
برخی از این محصولات بیش از 50 نوع مختلف هستند و امکان چاپ نام تجاری شما به روش حرارتی یا sublimation printing توسط دستگاه های مخصوص چاپ حرارتی به صورت چهار رنگ و با کیفیت بالا دارند.

برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید.