نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

تولید محصولات با چاپ سابلیمیشن برای ثبت سفارش 09904534705 تماس بیرید.

https://www.instagram.com/novingrafic/ لینک اینستاگرام نوین گرافیک


برای دین فیلم های آموزشی لطفا مارا فالو داشته باشید.

تولید محصولات با چاپ سابلیمیشن:

دستگاه های چاپ سابلیمیشن از نظر قیمتی در سطح متوسط هستند و به دو دسته دستگاه های تک کاره ( 1.5 تا 2.5 میلیون تومان) و چند کاره (  در حدود 5 تا 7 میلیون تومان) تقسیم میشوند. دستگاه های چند کاره که تقریبا امکان چاپ روی همه تمام اجسام را دارند . با توجه به ساده بودن کار با این دستگاه ها، افراد با هر سطح توانایی میتواند وارد این کار شوند.
 هزینه:

هزینه شروع کار نسبت به کارای دیگر صنعتی بسیار پایین است و شما میتوانید با هزینه کمی کار را شروع کنید و در ادامه دستگاههای بیشتری اضافه کنید.

مکان :

مکان مورد استفاده برای این کار میتوانید با یک کارگاه کوچک دوازده متری کارتان را شروع کنید وهیچ نگران کثیف شدن محیط کار نباشید چون این دستگاههای هیچ گونه روغن ریزی ندارند حتی میتوانید کار را دریک اتاق منزل خود شروع کنید.

کسب درآمد:

برای شروع کار خود قطعا بازاریابی حرف اول را میزند مواد اولیه سابلیمیشن بسیار ارزان هستند اما وقتی روی آن چاپ انجام میشود میتوانید آن را به چند برابر هزینه ای که برای مواد اولیه پرداخت کردید به فروش برسانید پس این کار پر درآمد است.


برای ورود به صفحه اصلی سایت نوین گرافیک اینجا را کلیک کنید:


 در سایت, اینستاگرام و کانال تلگرام نوین گرافیک با نحوه کار با دستگاهها به طور مفصل آشنا شدید به طور نکته وار به آن اشاره میکنیم:

فرآیند کلی چاپ روی اجسام :

طراحی در مورد نظر در قالب مخصوص به هر محصول  پرینت طرح توسط پرینتر های مخصوص با کاغذ و جوهر مخصوص سابلیمیشن > برش طرح از روی کاغذ > چسباندن کاغذ برش خورده روی جسم مور نظر > تنظیم دستگاه و قرار داردن جسم داخل کلمپ مخصوص برای چاپ
اگر به تولید این محصولات علاقه مندید میتوانید ما در این مقاله آموزش کامل چاپ سابلیمیشن روی لیوان را توضیح داده ایم


در شرکت تبلیغاتی نوین گرافیک تمامی کارها با ظرافت دقیق طراحی میشود طراحی در کار چاپ بسیار مهم است و ما میتوانیم با طراحی عالی طرح در نظر بیننده جذاب جلوه دهیم .


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.