نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

قیمت چاپ پیکسل

چاپ روی پیکسل هدایای بسیار زیبایی برای تبلیغات محصولات شما هستند.
این روش چاپ بدلیل سادگی و سرعت فوق العاده و ارزانی جایگاه ویژه ای در چاپ هدایا دارد.
چاپ پیکسل تبلیغاتی:
چاپ روی پیکسل برای معرفی حرفه وشغل و همچنین در اردوهای دانشجویی و دانش آموزی واز طرفی در همایشها و سمینارها و نمایشگاههاو... بسیار پرکاربرد است.از آنجاییکه ماندگاری آن بسیار بالاست،گزینه بسیار خوبی برای یادمانها و یادگاری و هدیه دادن میباشد.

خرید پیکسل:
تصویری که روی پیکسل‌ها چاپ می‌شود، تصویر دلخواه مخاطب و مشتری است. یعنی اگر قصد خرید پیکسل را داشته باشید، می‌توانید به مجموعه چاپ و طراحی نوین گرافیک سفارش دهید که عکس دلخواهتان را روی تعداد مورد نظر پیکسل چاپ کنند.
در حال حاضر یکی از مجموعه‌های معتبر و سابقه دار در زمینه سفارش و چاپ پیکسل ، وب سایت نوین گرافیک است. 
انواع پیکسل
پیکسل ها طبق مشخصات مختلف، به انواع متفاوتی دسته بندی و تقسیم می‌شوند. رایج‌ترین دسته بندی پیکسل ها، نسبت به نوع پشتی آنهاست:

پیکسل سوزنی،
پیکسل آهنربایی،
و پیکسل سرکلیدی.
در حال حاضر پیکسل سوزنی یکی از محبوب ترین هدایای تبلیغاتی و البته غیرتبلیغاتی است که در این بازار سفارش داده می‌شود. علاوه بر دسته بندی این محصولات نسبت به نوع پشتی، پیکسل ها یک دسته بندی هم بر اساس سایزشان دارند:

پیکسل سایز ۲۵ میلی‌متری،
پیکسل سایز ۳۲ میلی‌متری،
پیکسل سایز ۳۷ میلی‌متری،
پیکسل سایز ۴۴ میلی‌متری،
پیکسل سایز ۵۸ میلی‌متری،
و پیکسل سایز ۷۵ میلی‌متری.
 در حال حاضر در بازار ایران؛ پیکسل فلزی، با قطر 44 میلی‌متر و از نوع سوزنی با چاپ براق هستند. اگر شما هم قصد خرید پیکسل را دارید، پیشنهاد می‌کنم از همین نوع رایج استفاده کنید.
 اگر می‌خواهید یک لیست دقیق از قیمت چاپ پیکسل را نسبت به تعداد و نوع آنها در اختیار داشته باشید، پیشنهاد می‌کنم سراغ این صفحه نوین گرافیک بروید. 

اگر دوست دارید با کوچکترین وسیله ، بهترین سلیقه و عقیده خود را به اطرافیان نشان دهید، فقط کافی است خلاصه ترین طرحی که همه خواسته شما را در خود خلاصه می کند به نوین گرافیک بدهید، تا روی پیکسل برایتان چاپ کنیم.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید.

چاپ کلاه ، تولید کلاه در انواع طرح ها و با بهترین کیفیت

نوین گرافیک توانائی چاپ عکس روی کلاه با کیفیت بالا را دارد.ا می توانیم آرم و لوگوی شرکت شما و یا عکس مورد نظرتان را با سرعت زیاد و تیراژ بالا چاپ روی کلاه چاپ نمائیم. 
چاپ کلاه تبلیغاتی:کلاه هائی که استفاده می شود دارای رنگ های متنوع بوده از کیفیت مناسبی برخورداند و شرکت های بزرگ دنیا از این نوع کلاه برای چاپ استفاده می نمایند.لبه دار بخصوص برای شرکت های ساختمانی، عملیاتی و شرکت هائی که کارکنان آنها در فضای آزاد کار می کنند مورد توجه بوده همچنین بسیاری از فست فودها نیز برای کارکنان خود از کلاه استفاده می نمایند. پس بسیار زیباتر و جالب تر خواهد بود که از کلاه هائی با مارک همان شرکت بکار برده شود.


چاپ روی کلاه سفید:
برای چاپ از لحاظ رنگ هیچ محدودیتی وجود ندارد. جنس کلاه از نوع بهترین الیاف موجود بوده و با کیفیت بالا می باشد. تعداد سفارش چاپ برروی کلاه محدودیتی ندارد و حتی سفارش 1 عدد نیز پذیرفته می شود.
چاپ کلاه ، تولید کلاه در انواع طرح ها و با بهترین کیفیت فقط در نوین گرافیک سلیقه خود را میتوانید پیدا کنید.
 چاپ کلاه /چاپ بر روی کلاه/چاپ کلاه فوری/ تولید کلاه در انواع طرح ها و با بهترین کیفیت /چاپ روی کلاه سفید/چاپ و گلدوزی روی کلاه/چاپ لوگو روی کلاه/ کلاه پارچه ای تبلیغاتی ارزان | قیمت چاپ کلاه تبلیغاتی و...در نوین گرافیک با ما تماس 09904534705 بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید.
چاپ پازل فوری:
تبدیل عکس به پازل در نوین گرافیک امکان پذیر شد. شما میتوانید عکس دلخواه خود را برای ما ارسال کنید و چاپ روی پازل تحویل بگیرید.قیمت چاپ روی پازل در سایزهای مختلف را در واتساپ 09904534705 پیام بگذارید تا برای شما ارسال کنیم.
چاپ روی پازل مستطیلی | چاپ پازل قلبی به صورت فوری و ارزان/چاپ عکس روی پازل 1000 تکه/خرید و قیمت چاپ عکس روی پازل/چاپ روی پازل/تبدیل عکس به پازل در تهران و...در نوین گرافیک با ما همراه باشید.

چاپ 6 ساعته تیشرت تبلیغاتی

چاپ روی تیشرت:
جنس تیشرت از نوع اسپان و ملانژ می باشد که دارای دوخت بسیار زیبا و منحصر به فرد در نوع خودش می باشد . نمام دوخت در تیشرت به صورت یکدست بوده و در اندازه و سایز به دقت مدل استاندارد رعایت شده است .جنس اسپان و ملانژ دارای کیفیت عالی و ماندگاری بالا می باشد . همچنین چاپ روی تیشرت به سبب تار و پود آن دارای وضوح و کیفیت بسیار عالی بوده که بدیهی است نوع چاپ در آن دارای اهمیت ویژه ای می باشد .چاپ و تبلیغات نوین گرافیک باظرافت و بهره مندی از بهترین دستگاههای روز آن را به صورت شش رنگ چاپ و عرضه می کند .


چاپ تیشرت تبلیغاتی:
آزانس تبلیغاتی نوین گرافیک ارائه دهنده انواع تیشرت تبلیغاتی، البسه تبلیغاتی و مرکز تخصصی تولید انواع هدیه و پوشاک تبلیغاتی و سازمانی از قبیل تیشرت تبلیغاتی ، کلاه تبلیغاتی، لباس فرم و لباس کار و ... در خدمت شما عزیزان میباشد. با ما همراه باشید.


تیشرت تبلیغاتی تعداد کم:
تیشرت تبلیغاتی یکی از مهمترین و ماندگارترین و تاثیرگذارترین هدایای تبلیغاتی به شمار می رود. با حضور در نمایشگاه ها و فروشگاه ها میتوانید کارمندان یا مخاطبان یا هواداران یک برند خاص را ببنید که با پوشیدن لباس تبلیغاتی برند محبوبشان، دست به حمایت از آن میزنند.
تیشرت تبلیغاتی | قیمت چاپ تیشرت تبلیغاتی | تیشرت تبلیغاتی ارزان قیمت |چاپ تیشرت تبلیغاتی تعداد کم:هنگامی که بحث رقابت پیش می آید،مدیران مجموعه و کارفرما ها به تلاطم و تکاپو می افتند که از این میدان دو ماراتن عقب نمانند و هر لحظه غفلت شاید بهای سنگین را متحمل شود و هزینه های زیادی را صاحبان مشاغل باید بپردازند. امروزه اکثر کارفرما ها و مدیران درصدد این هستند که تا بهترین روش برای بازاریابی و تبلیغات برند خود انتخاب کنند ، که چاپ روی تیشرت یکی از هدایای تبلیغاتی بی نظیری است که باید به آن توجه داشت.
تیشرت تبلیغاتی | چاپ 6 ساعته تیشرت تبلیغاتی لوگو و برند شما روی تیشرت | تیشرت ارزان جودون تبلیغاتی | پایین ترین قیمت چاپ تیشرت,...
 تاثیر اعطای یک تیشرت به عنوان هدیه تبلیغاتی برای جذب مشتری:
 صد در صد افراد جامعه تیشرت میپوشنداین موضوع مهم نیست که شما دقیقا چه خدماتی ارائه میدهید ، شما تمام تلاش خود را بایستی صرف معرفی کسب و کارتان و حیطه فعالیتتان بگذارید. این که یک مجموعه کوچک حتی فروشگاهی در یک مغازه ای در سطح شهر باشید یا حتی شرکت و کارخانه عظیم با هزاران پرسنل، پیشنهاد خوبی است که تبلیغات کسب و کار خود را با یک تیشرت شروع کنید. چون یک نوع هدیه تبلیغاتی کاملا بصری است.
هدایای تبلیغاتی مشتری وفادار می سازد.برای ثبت سفارش در شرکت نوین گرافیک با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید.

چاپ روی لیوان | چاپ لیوان سفید سرامیکی و جادوئی

قیمت و خرید عمده انواع ماگ:

لیوان یا ماگ تبلیغاتی یکی از محصولات پر کاربرد در بین محصولات تبلیغاتی و هدایای تبلیغاتی می باشد.لیوان تبلیغاتی یا ماگ در مدل ها و نمونه های مختلف تولید می گردد.چاپ بر روی لیوان در شرکت نوین گرافیک با استفاده از مواد درجه یک صورت گرفته که باعث شده دوام و ماندگاری این محصول بسیار بالا باشد.

چاپ لیوان تبلیغاتی: امروزه بسیاری از شرکت ها و برندهای معتبر نیز با درج لوگو شرکت خود بر روی ماگ تبلیغاتی به برندسازی و تبلیغات می پردازد.چاپ روی ماگ به دلیل خلاقانه بودن و همیشه در دسترس بودن آنها و جنبه کاملا کاربردی که دارند باعث شده تبلیغات و یا عکس آنها روی ذهن مخاطب یا عزیزان شما ماندگار شوند.


چاپ لیوان و ماگ حرارتی: چاپ روی لیوان حرارتی یا جادویی جذابیت بسیار زیادی دارد که اخیرا وارد دنیای مد و چاپ شده اند. این لیوان در سطح خارجی خود از یکسری سنسور حرارتی ساخته شده اند که در حالت سرد مشکی هستند اما پس از ریخته شدن مایعات داغ مثل چایی، قهوه و غیره، به رنگ سفید تبدیل می شوند. شما می توانید طرح دلخواه خود را برای این ماگ یا لیوان ها چاپ کنید که جذابیت زیادی به عنوان هدیه نفیس برای عزیزان و مخصوصا اهداف تبلیغاتی دارد. این نوع محصول چاپ لیوان نیز محدودیت رنگ و نوع طرح ندارد.


چاپ لیوان دسته رنگی و داخل رنگی:بهترین و بیشترین نوع کاربرد چنین لیوان هایی برای شرکت های تجاری است. چاپ عکس روی ماگ دسته رنگی و داخل رنگی این مزیت را دارد که شرکت ها می توانند از رنگ مشابه با لوگو و نشان تجاری خود استفاده کرده و به این طریق از شیوه ای خلاقانه برای برندینگ و بازاریابی استفاده کنند. تمامی رنگ و طرح ها قابل سفارش هستند. البته انواع قاشق دار نیز موجود است که همرنگ با دسته و داخل لیوان هستند.


چاپ لیوان دسته قلبی:چاپ روی لیوان دسته قلبی یکی از بهترین گزینه ها برای خرید هدایایی نفیس و ماندگار یا اهداف تبلیغاتی است. لیوان ها امکان چاپ طرح، الگو، نوشته، لوگو یا هر تصویر شخصی و غیره را بدون محدودیت رنگ فراهم می سازند. 


چاپ فنجان:چاپ فنجان نمونه ای دیگر از لیوان های سفید می باشند با این تفاوت که سایز کوچکتری نسبت به دیگر لیوان ها دارند . این لیوان ها یا در اصل فنجان ها به دلیل کوچک و سبک بودن گزینه مناسب برای استفاده در ست های ظروف پذیرایی برای سرو قهوه و چای می باشد.


چاپ لیوان فوری | ارازانترین قیمت چاپ روی لیوان :مجتمع طراحی وچاپ نوین گرافیک با سالها فعالیت در عرصه طراحی، چاپ و تولید انواع محصولات تبلیغاتی از جمله ارائه خدمات چاپ لیوان یا ماگ به کمک پیشرفته ترین دستگاه ها و جدیدتری متدها داشته است.

شرکت نوین گرافیک توانسته با تلاش و تجربه خود در زمینه تهیه چاپ لیوان /چاپ ماگ امکان ارائه این محصول را با کیفیت و قیمت مناسب به مشتریان عزیز خود فراهم آورد.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید.

چاپ انواع پیکسل سوزنی،مگنت،جاسوئیچی،مواد خام پیکسل

چاپ پیکسل سوزنی:
چاپ روی پیکسل سوزنی مدتهاست مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است و جزء اکسسوری های کاربردی و فانتزی به حساب می آید. به علاوه از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است و برای هدیه دادن بسیار مقرون بصرفه است.
سفارش چاپ پیکسل با طرح دلخواه  با برند شما میتواند هدیه تبلیغاتی مقرون بصرفه و مناسب برای مشتریان شما باشد.با استفاده از خریدپیکسل می توان موجب انتقال پیامی گردید که حتی جنبه تبلیغاتی ندارد. چاپ پیکسل در انواع مختلفی موجود می باشدمانند:چاپ پیکسل تبلیغاتی چاپ پیکسل فانتزی/ چاپ پیکسل ورزشی/چاپ پیکسل اجتماعی/چاپ لوگو روی پیکسل/ چاپ پیکسل مذهبی و... که شرکت ها و افراد می توانند با توجه به نیاز خود به منظور تهیه آن اقدام نمایند .

چاپ پیکسل تبلیغاتی ارزان:شما میتوانید لوگوی کسب و کار خود را روی آن چاپ کنید و به عنوان هدیه به دوستان، مشتریان و کارکنان مجموعه خود بدهید یا در همایش ها، سمینارها اجتماعات و … برای شرکت کنندگان استفاده کنید . 
قیمت و خرید پیکسل : قیمت چاپ پیکسل به تعداد سفارش شما مشتری عزیز بستگی دارد در نوین گرافیک حتی یک عدد پیکسل هم قابل سفارش است .
خرید وقیمت چاپ پیکسل دسته کلیدی: با چاپ روی سرسویئچی براحتی می‌توانید عکس و طرح دلخواه‌تون رو چاپ کنید، و دقیقا همان چیزی که میخواهید رو داشته باشید.
خرید وقیمت چاپ روی پیکسل مگنتی(آهنربایی): چاپ روی مگنت در اندازه های مختلف و به شکل مگنت مستطیلی /مکنت مربع ومگنت دایره ای در نوین گرافیک موجود است .
آموزش چاپ روی پیکسل:
همانطور که میدانید در چند سال اخیر پیکسل محبوبیت خاصی پیدا کرده و نه تنها به عنوان یک محصول تبلیغاتی توسط شرکت های بزرگ برای همایش ها ، نمایشگاه ها و دیگر مراسمات و تجمعات استفاده میشود بلکه به عنوان یک هدیه در قالب گیف های تبلیغاتی نیز استفاده میشود. جالب است بدانید که این مجصول ساده و ارزان در بین دیگر افراد جامعه نیز جای خود را پیدا کرده و از آن به عوان یک وسیله برای چاپ عکس و تصویر دلخواه خود و نصب آن به روی کیف  و…. استفاده میکنند .برای دیدن کامل آموزس وارد سایت نوین گرافیک شوید.
شما همراهان همیشگی و عزیز آژانس تبلیغاتی نوین گرافیک  می توانید برای دریافت مشاوره ی رایگان و کاربردی در زمینه ی چاپ و طراحی پیکسل  با شماره تلفن 09904534705 تماس بگیریدیا در واتساپ پیام بگذارید.