نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

برای ثبت سفارش هدیه تبلیغاتی با شماره 09904534705تماس بگیرید.

چاپ روی پیکسل:

امروزه پیکسل ها میهمان لباس روسری کیف و مواردی از این قبیل شده اند.هر کدام حاوی یک حس و یا یک پیام برای معرفی روحیه و یا مسئولیت یک شخص و یا اعضای یک مجموعه شاید هم یادبود کوچکی به اعضای شرکت کننده در یک همایش تجاری، ورزشی، علمی و یا فرهنگی، تصور کنید درج تصویر شهید محله بر روی پیکسل و نصب بر روی سینه همه…و یا درج نام مجموعه توی یه اردوی بزرگ روی کوله پشتی همه…و البته ده ها استفاده مفید و یا خلاقانه دیگر.

پیکسل های سنجاقی و پیکسل های سوزنی/دسته کلیدی/مگنتی نوین گرافیک ، تمام استیل و جنس درجه یک و مرغوب هستند که از نظر مناسب بودن قیمت و مرغوبیت با پیکسل های از جنس پلاستیک دسته دوم و نامرغوب در بازار، بسیار متفاوت است و علاوه بر شیک بودن، طول عمر بیشتری دارد.

خوب کاملا مشخص است که ما تولید کننده هستیم و واسطه ای در میان نیست و کمترین قیمت را برای شما در سایت قرار داده ایم در ضمن تیم ما از لحاظ کیفیت در چاپ و سلفون آن قابل قیاس با بقیه سایت ها نیست ما از بهترین نوع کاغذ ، چاپگر و سلفون استفاده میکنیم.در ضمن با دقت بسیار بالا تمام سفارش شما آماده میشود و تعداد برای ما فرقی نمیکند و تمامی سفارشات پیکسل با رعایت تمام موارد تولید میشود و هیچکونه لک ، پرز ، مو ، خراش و … روی آنها دیده نمیشود.و در صاف بودن طرح روی پیکسل دقت میشود که متاسفانه خیلی از هم صنف های ما دقت لازم را ندارند.پس از تولید و اتمام سفارش تمامی پیکسل ها دوباره چک میشود.در نتیجه کیفیت کار برای ما بسیار مهم است به همین دلیل است که خیلی از مشتریان بصورت ثابت از ما خرید میکنند و برخی از برندها ما را انتخاب کرده اند.پس نگران نباشید و با اطمینان خاطر سفارش خودتون  به شماره 09904534705 در واتساپ را ثبت کنید. یا با همین شماره تماس بگیرید.

چاپ روی ماگ09904534705تماس بگیرید.

چاپ روی ماگ تبلیغاتی:

ماگ‌ها جزو اولین وسایلی هستند که در شروع روز استفاده می‌کنیم. به همین دلیل یک ماگ جذاب، انرژی صبح را چند برابر می‌کند. 
چاپ ماگ تبلیغاتی:
برای کسب و کار رویایی شما چه لذتی بالاتر از اینکه برندتان در دستان گرم مشتری نوازش شود و لحظاتی لذت و شادی خود را در کنار برند شما بگذرانند؟ این رویا محقق شدنی است. با لیوان تبلیغاتی یا ماگ تبلیغاتی بسیار راحت تر از آنچه فکر می کنید این رویا به واقعیت می پیوندد. لیوان تبلیغاتی جزو هدایای تبلیغاتی ارزان و کاربردی می باشد که در بین کسب و کارها طرفداران زیادی دارد و تقریبا یک پای همیشگی کمپین های تبلیغاتی است.لیوان تبلیغاتی یکی از محصولات تبلیغاتی است که حضور بسیار پررنگ در نمایشگاه ها و همایش ها دارد. دقیقا زمانی که یک ارتباط کاری یا عاطفی در نمایشگاه و همایش ها در حال شکل گیری است لیوان تبلیغاتی  با برند شما در آن لحظه حضور دارد و آیا شما زمان دیگری را سراغ دارید که یک برند بتواند ماندگار در ذهن مشتری شود؟
وقتی که شرکت کنندگان در همایش و یا نمایشگاه گلویی تازه می کنند یا نوشیدنی خنکی می خورند و لذت می برند و یا نوشیدنی گرمی می خوردند تا وجودشان را گرم کنند لیوان تبلیغاتی سرامیکی شما در این لذت سهیم خواهد بود.
توصیه شدید ما به شما این است که این لحظات را از دست ندهید از معجزه ماگ تبلیغاتی و لیوان تبلیغاتی غافل نشوید.
لیوان سرامیکی سفید:معمولا لیوان سرامیکی مورد استفاده ساده و معمولی آن است که به عنوان لیوان سرامیکی سفید هم می شناسیم که کیفیت خوبی هم دارد و در صورت چاپ طرح و نوشته بر روی آن از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار است و حتی با شستشوی زیاد از بین نمی رود.


لیوان های تبلیغاتی جادوئی(حرارتی):


این نوع لیوان ها کاملا لایه بیرونی آنها مشکی می باشد .  وقتی روی این لیوان ها چاپ زده میشود قابلیت رویت برای مشتری نمی باشد . لیوان های تبلیغاتی جادوئی موقعی برای رویت چاپ آماده هستند که درون آن ها آب جوش ریخته شود ، طرح چاپ شده روی لیوان جادویی تبلیغاتی آهسته آهسته نمایان می شود و قابل رویت . وقتی حرارت لیوان تبلیغاتی جادویی بعد از ریختن آب جوش شروع به پایین آمدن می کند طرح چاپ شده روی لیوان جادوئی قابلیت رویت شدن را آهسته آهسته از دست می دهد و باز به همان شکل اولیه دیده می شود ( کلا لیوان تبلیغاتی جادوئی مشکی خواهد شد). 


چاپ عکس روی لیوان:


کاغذ سابلیمیشن، پرینتر رنگی، ماگ سفید سرامیکی، دستگاه سابلیمیشن چسب مخصوص حرارت در دمای بالا (چسب سابلیمیشن)
مراحل آموزش چاپ عکس روی لیوان:
ابتدا عکس مورد نظر را با سایز ماگ یا لیوانتان با پرینتر رنگی چاپ کنید و آن را روی لیوان تان قرار بدهید.
در این مرحله عکس دلخواه خودتان به صورت رنگی توسط پرینترهای رنگی به خصوص پرینترهای جوهر افشان عکس خودتان را بر روی کاغذ سابلیمیشن که مخصوص چاپ تیشرت و لیوان می باشد راپرینت بکنید.
در این مرحله کافی است عکس دلخواه خودتان را دور تا دور لیوان فیکس بکنید به طوری که از کنار دسته و بالا پایین لیوان دقیقا وسط لیوان یا ماگ باشد.
توجه داشته باشید باید طرح تان حتما روی بدنه ی لیوان قرار بگیرد یعنی قسمت پرینت شده به قسمت بدنه لیوان قرار بگیرد. پس از فیکس کردن بر روی لیوان ابتدا و انتهای کاغذ را با چسب مخصوص حرارت به لیوان بچسبانید. به همین علت هست که باید طرحتان را به صورت آینه ای پرینت بگیرید.
 پس از اینکه طرح به طور کامل برروی لیوان فیکس شد.لیوان را داخل دستگاه قرار دهید و اهرم فشار را محکم کنید.بعد از چند ثانیه لیوان را خارج کنید وتمام.
شرکت هدایای تبلیغاتی نوین گرافیک بافعالیت در زمینه هدیه تبلیغاتی و مجهز به کارگاه های تولید تیشرت، تولید کلاه تبلیغاتی، تولید آفتابگیر خودرو، تولید انواع ساک دستی کاغذی و ساک دستی پارچه ای تبلیغاتی، تولید کلاسور و کیفهای چرم مصنوعی، ست هدیه مدیریتی، فلش مموری تبلیغاتی، ساعت تبلیغاتی، لیوان تبلیغاتی کارگاه چاپ لیوان سابلیمیشن به عنوان یک شرکت تبلیغاتی و هدایای تبلیغاتی همواره سعی در عرضه هدیه های ارزان، نفیس و خلاقانه نموده ایم. برا ی ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید.

چاپ روی لباس با عکس دلخواه 09904534705 تماس بگیرید.

چاپ روی تیشرت با عکس دلخواه به سادگی امکان پذیر است و لوگو ، آثار هنری یا پیام شما به طرزی بزرگ به بیرون ارائه می شود. چه مجموعه ای از لباس فرم مخصوص کارکنان شما باشد و چه هدایایی با اهمیت برای رویدادها ، نوین گرافیک به شما کمک میکند بهترین را ارئه دهید.
افزودن لوگوی خود به تی شرت های سفارشی یک راه عالی برای تبلیغ کسب و کار شما است و نشان می دهد که مردم هر بار که آنها را با میپوشند از شما به طور فعال حمایت می کنند.چاپ روی تیشرت همچنین یادگاری های خوبی برای مجالس خانوادگی ، گردهمایی ها یا رویدادهای خاص هستند. آنها هدیه ای مناسب برای خانه هستند که مردم بارها و بارها از آن استفاده خواهند کرد. علاوه بر این ، با هر شستشو ارتباطات مثبتی با کسب و کار ، باشگاه ، علت یا رویداد خود ایجاد می کنید.

چاپ روی لباس تهران
چاپ روی لباس
چکونه انجام میشود؟
برای چاپ روی لباس با استفاده از کاغذ مخصوص چاپ در پینتر جوهرافشان طرح مورد نظر برای چاپ سابلیمیشن روی لباس چاپ میشود.پس از چاپ طرح روی ورق قابل انتقال توسط چسب ضد حرارت روی لباس نصب ومحکم میشود.برای انتقال تصویر از کاغذ به لباس ، به یک فرآیند پرس حرارتی نیاز دارد که ترکیبی از زمان و فشار است. لباس را زیر دستگاه با زمان مشخصی قرار میدهیم و اهرم فشار را محکم میکنیم.
نتیجه نهایی فرایندچاپ روی لباس سابلیمیشن ، چاپ با وضوح بالا و تمام رنگی است. از آنجا که رنگها به جای استفاده در سطح موضعی (مانند چاپ روی صفحه و چاپ مستقیم روی لباس) در لایه زیرین در سطح تزریق می شوند ، چاپها در شرایط عادی ترک نمی خورند ، محو نمی شوند و از لباس جدا نمی شوند.
 در چاپ و تبلیغات نوین گرافیک به خود می‌بالیم، که مورد اعتماد برترین برندها و مؤسسات بوده‌ایم و همواره انتخاب اول آن‌ها هستیم.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید.

چاپ لیوان با عکس دلخواه 09904534705 تماس بگیرید.

هدیه دادن یک ایده متفکرانه است ، اما انتخاب چیزی که به او هدیه می دهید می تواند سخت باشد. اگر می خواهید خود را از استرس انتخاب هدیه مناسب نجات دهید ، چاپ روی لیوان  نوین گرافیک راانتخاب کنید.این ایده هدیه نه تنها مقرون به صرفه است بلکه می تواند منحصر به فرد و به یاد ماندنی باشد.
همچنین می تواند به عنوان هدیه شرکتی مورد استفاده قرار گیرد. شما فقط بایدچاپ روی لیوان را با نام تجاری و لوگو سفارشی کنید. 


چاپ لیوان حرارتی(جادویی):

خانواده یا دوستان خود را به جذاب ترین شکل غافلگیر کنید! لیوان حرارتی  ما را انتخاب کنید تا یک هدیه خلاقانه و چشم نواز ایجاد کنید.تصویر چاپ شده طی چند ثانیه بعد از پر شدن لیوان با مایع داغ نمایان می گردد تا طرح دلخواه شما نمایان شود!چاپ طولانی مدت این لیوان ها ثابت می کند که حتی پس از سالها احساسات شما را تجدید می کند.
چاپ لیوان سفید:
لیوان سرامیکی سفید با کیفیت بالا با چاپ تمام رنگ. می توانید یک پیام سفارشی با لوگو ایجاد کنید. هدیه ای عالی در نمایشگاه های تجاری برای همه صنایع از مسافرت و حمل و نقل ، آموزش و دانشگاه. چاپ سابلیمیشن به معنای رنگ های روشن است که برای مایکروویو و ماشین ظرفشویی قابل استفاده هستند.
بنابراین ، در نوین گرافیک شما می توانید انتخاب های زیادی داشته باشید. مطابق سلیقه و روحیه شما درست کنید ما بهترین کیفیت چاپ لیوان را با قیمتی بسیار مناسب به شما ارائه می دهیم برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید.

چاپ کلاه وپازل و پرچم 09904534705 تماس بگیرید.

چاپ روی پازل:


از چاپ روی پازل میتوانید برای خودتان و یا هدیه ای بسیار جالب و تک به مناسبت تولد - سالگرد ازدواج - روز مادر - روز پدر و یا هر مناسبتی که فکرش را می کنید به عزیزانتان هدیه دهید.
از چاپ روی پازل میتوان به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کرد که بسیار برای مشتری هدف شما جذاب و همچنین  میتواند به عنوان سرگرمی فکری همیشه از آن استفاده کند.
بریا ثبت سفارش چاپ روی پازل و در اندازه و شکلهای مختلف با شمار ه 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ یا تلگرام پیام بگذارید.


چاپ روی کلاه:
یکی از روش های تبلیغات بصری استفاده از چاپ لوگو روی کلاه کپ هست که با توجه به محیط استفاده از آن در رنگ های مختلف قابل سفارش و بدون محدودیت در تعداد رنگ قابل چاپ هست. 
پرتیراژترین و پر استفاده ترین کلاه که برای چاپ سابلیمیشن مورد استفاده قرار می گیرد کلاه نقاب دار پارچه ای می باشد این کلاه به علت سادگی و دوام بسیار مناسب و کیفیت عالی اولین گزینه برای استفاده در چاپ به عنوان تبلیغات می باشد.

جنس این نوع کلاه ها از پارچه کتان می باشند و مناسب جهت چاپ سابلیمیشن می باشند. این چاپ با قالب کلاه دستگاه های چند کاره یا تک کاره کلاه قابل انجام می باشد و قسمت نقاب و پیشانی کلاه چاپ می شود.

نحوه چاپ روی کلاه:
طرح یا عکس مورد نظر را بصورت آئینه (miror) توسط پرینتر خود با جوهر سابلیمیشن پرینت میکنیم(پرینتر قابل استفاده و مناسب برای چاپ سابلیمیشن پرینتراپسون 6 رنگ میباشد.پرس حرارتی را روشن نموده و دمای اولیه را روی 300 درجه فارنهایت قرار داده ، دمای ثانویه را روی 320 درجه و زمان را روی 60 ثانیه قرار میدهیم.
کاغذ چاپ شده با جوهر سابلیمیشن را روی کلاه قرار داده و اطراف آن را با چسب نسوز به کلاه میچشبانیم تا زیر پرس حرکت نکرده و در جای مدنظر چاپ شود
پس از داغ شدن دستگاه و شنیدن صدای بوق کلاه سابلیمشن را زیر دستگاه قرار داده و پرس را میبندیم.
(فشار دستگاه نباید کم  باشد چون باعث کمرنگ شدن کلاه میشود)
دکمه ی استارت دستگاه را میزنیم و منتظر پایان رسیدن زمان آن میشویم.
بعد از شنیدن صدای بوق دستگاه، آن را خاموش کرده و کلاه را خارج میکنیم، بعد از اطمینان از چاپ کامل کاغذ را جدا میکنیم و منتظر سرد شدن آن میشویم
حال شما یک چاپ با کیفیت و تمام رنگی روی سطح خود دارید.
برای ثبت سفارش چاپ روی کلاه میتوانید با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ یا تلگرام پیام بگذارید.