نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

چاپ کلاه وپازل و پرچم 09904534705 تماس بگیرید.

چاپ روی پازل:


از چاپ روی پازل میتوانید برای خودتان و یا هدیه ای بسیار جالب و تک به مناسبت تولد - سالگرد ازدواج - روز مادر - روز پدر و یا هر مناسبتی که فکرش را می کنید به عزیزانتان هدیه دهید.
از چاپ روی پازل میتوان به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کرد که بسیار برای مشتری هدف شما جذاب و همچنین  میتواند به عنوان سرگرمی فکری همیشه از آن استفاده کند.
بریا ثبت سفارش چاپ روی پازل و در اندازه و شکلهای مختلف با شمار ه 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ یا تلگرام پیام بگذارید.


چاپ روی کلاه:
یکی از روش های تبلیغات بصری استفاده از چاپ لوگو روی کلاه کپ هست که با توجه به محیط استفاده از آن در رنگ های مختلف قابل سفارش و بدون محدودیت در تعداد رنگ قابل چاپ هست. 
پرتیراژترین و پر استفاده ترین کلاه که برای چاپ سابلیمیشن مورد استفاده قرار می گیرد کلاه نقاب دار پارچه ای می باشد این کلاه به علت سادگی و دوام بسیار مناسب و کیفیت عالی اولین گزینه برای استفاده در چاپ به عنوان تبلیغات می باشد.

جنس این نوع کلاه ها از پارچه کتان می باشند و مناسب جهت چاپ سابلیمیشن می باشند. این چاپ با قالب کلاه دستگاه های چند کاره یا تک کاره کلاه قابل انجام می باشد و قسمت نقاب و پیشانی کلاه چاپ می شود.

نحوه چاپ روی کلاه:
طرح یا عکس مورد نظر را بصورت آئینه (miror) توسط پرینتر خود با جوهر سابلیمیشن پرینت میکنیم(پرینتر قابل استفاده و مناسب برای چاپ سابلیمیشن پرینتراپسون 6 رنگ میباشد.پرس حرارتی را روشن نموده و دمای اولیه را روی 300 درجه فارنهایت قرار داده ، دمای ثانویه را روی 320 درجه و زمان را روی 60 ثانیه قرار میدهیم.
کاغذ چاپ شده با جوهر سابلیمیشن را روی کلاه قرار داده و اطراف آن را با چسب نسوز به کلاه میچشبانیم تا زیر پرس حرکت نکرده و در جای مدنظر چاپ شود
پس از داغ شدن دستگاه و شنیدن صدای بوق کلاه سابلیمشن را زیر دستگاه قرار داده و پرس را میبندیم.
(فشار دستگاه نباید کم  باشد چون باعث کمرنگ شدن کلاه میشود)
دکمه ی استارت دستگاه را میزنیم و منتظر پایان رسیدن زمان آن میشویم.
بعد از شنیدن صدای بوق دستگاه، آن را خاموش کرده و کلاه را خارج میکنیم، بعد از اطمینان از چاپ کامل کاغذ را جدا میکنیم و منتظر سرد شدن آن میشویم
حال شما یک چاپ با کیفیت و تمام رنگی روی سطح خود دارید.
برای ثبت سفارش چاپ روی کلاه میتوانید با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ یا تلگرام پیام بگذارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.