نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

چاپ روی لیوان سفید سرامیکی

چاپ روی لیوان :

چاپ روی لیوان با عکس و طرح دلخواه شما، گزینه بسیار خوبی برای هدیه دادن به دوستانتان می‌باشد. چنین هدیه ای یاد و خاطره شما را مدت ها در ذهن افراد باقی خواهد گذاشت.کیفیت چاپ روی لیوان سفید سرامیکی بسیار عالی می باشد و هیچ گونه محدودیت رنگی برای چاپ روی ماگ وجود ندارد، و نوع چاپ به گونه ای انجام می شود که به هیچ عنوان به مرور زمان رنگ آن کم و پاک نخواهد شد.

چاپ روی لیوان حرارتی (جادویی):

لیوان حرارتی یا جادویی یکی از پر طرفدارترین لیوان های چاپ و تبلیغات نوین گرافیک است.بدنه این لیوان در حالت عادی کاملا مشکی هست و وقتی چای داغ یا آب جوش ریخته می‌شود رنگ مشکی لیوان به سفید تغییر میکنه و عکس یا متنی که روی لیوان چاپ کردین ظاهر میشود.


چاپ روی لیوان سفید سرامیکی , چاپ روی لیوان دسته قلبی ,چاپ روی لیوان برای هدایای شخصی و هدایای تبلیغاتی شرکتی برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید.

راهنمایی خرید هدیه روز پدر

هدیه روز پدر :

اگر هنوز هم فکر می‌کنید خرید کادو برای پدر کار ساده‌ای است . سخت در اشتباهید.اما لازم نیست نگران باشید.نوین گرافیک چند گزینه مناسب که می‌توانید به عنوان هدیه روز مرد بخرید را معرفی می‌کند. برای انتخاب کادو برای روز پدر یا برای تولد پدر یا روز مرد  و یا هر روز دیگری که به مردها و آقایان مربوط باشد به شما ایده بدهیم تا خودتان بهترین کادو برای پدر انتخاب را داشته باشید.

ست هدیه روز مرد :

ست هدیه روز مرد نوین گرافیک شامل ست فندک زیپو ,فندک سه کاره ,فندک شارژی ,لیوان رنگی ,کیف دستی مردانه ,تابلو آسمان شب ,قاب عکس میباشد البته هر کدام از این محصولات را میتوان بصورت جداگانه یا باهم ست کرد و سفارش داد.

هدیه روز پدر :همانطور که میدانید روز پدر نزدیک است ,روز پدر کادو چی بخریم ؟ این سوالی است که وقتی به روز پدر نزدیک میشویم از خود می‌پرسیم، برای اینکه بفهمید چه هدیه ای پدر شما را خوشحال میکند، سعی کنید بفهمید پدرتان در زندگی روزمره به چه چیز های اهمیت میدهد.یکی از پیشنهاد های نوین گرافیک  برای هدیه روز مرد و پدر چاپ عکس روی لیوان یا چاپ عکس روی تنواع فندک است .


چاپ هدیه که کاملا اختصاصی باشدبسیار با ارزش است برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید.

پیکسل فروشی در تهران

 پیکسل هدیه بسیار زیبایی برای تبلیغات محصولات شما است. این روش چاپ بدلیل سادگی و سرعت فوق العاده و ارزانی جایگاه ویژه ای در چاپ هدایا دارد. نوین گرافیک متخصص در زمینه چاپ پیکسل ارزان با بهترین کیفیت در انواع پیکسل سوزنی، مگنت، جاسوئیچی، مواد خام پیکسل و دستگاه پیکسل زن برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید.


پخش عمده پیکسل خام

خرید عمده انواع دستگاه پیکسل‌زن:

دستگاه پیکسل زن برای تولید پیکسل در ابعاد مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای ساخت پیکسل در ابعاد مختلف، شما نیاز به قالب دستگاه پیکسل در همان ابعاد را داریدقالب پیکسل در سایزهای 44و58 و...موجود است.


کاتر دستگاه پیکسل زن :

 کاتر پیکسل برای برش دقیق کاغذ گلاسه استفاده می شود.

پیکسل خام :

این محصول، پیکسل چاپ‌نشده و یا به اصطلاح خام است که رویه‌ای براق دارد.پیکسل خام در انواع مختلف وجود دارد مانند:پیکسل خام سوزنی ,پیکسل خام مگنتی,پیکسل خام جاکلیدی ,پیکسل چینی خام مگنتی توکار سایز ۴۴ و ۵۸,پیکسل چینی خام سوزنی سایز ۴۴، ۵۰ و ۵۸ که بیشترین سفارش را دارد ,مواد خام پیکسل چینی سنجاقی سایز ۲۵، ۳۲ و,یکسل خام سوزنی مربعی , پیکسل خام چینی جاکلیدی (جاسویئچی – سرکلیدی) سایز ۴۴ و ۵۸ ,پیکسل چینی خام پلاستیکی سایز۴۴,پیکسل خام جاکلیدی دو طرفه ۴۴


شرکت تبلیغاتی نوین گرافیک آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می‌باشد. این شرکت با سابقه چند ساله، واردکننده پیکسل خام، ارائه دهنده خدمات چاپ پیکسل سفارشی، دستگاه پیکسل زن می‌باشد.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید.

چاپ لوگو روی لیوان

امروزه بسیاری از سازمان ها، شرکت ها و حتی کسب و کارهای کوچک به دنبال شناخت هر چه بیشتر محصول و خدمات خود به دیگران هستند بنابراین سعی می‌کنند تا با ابزارهای مختلف بتوانند به خوبی کار و محصول خود را به همگان معرفی می‌کند که یکی از پرطرفدارترین ابزارهای تبلیغاتی چاپ روی لیوان یا ماگ تبلیغاتی است.

چاپ لیوان سفید :

 کیفیت چاپ روی لیوان سفید سرامیکی بسیار عالی می باشد و هیچ گونه محدودیت رنگی برای چاپ روی ماگ وجود ندارد،ونوع چاپ به گونه ای انجام می شود که به هیچ عنوان به مرور زمان رنگ آن کم و پاک نخواهد شد.

چاپ لیوان دسته وداخل رنگی :

لیوان داخل و دسته رنگی جز لیوان های پر طرفدار و با رنگ های متنوع می باشد این لیوان مناسب جهت هدایای تبلیغاتی و ست کردن با رنگ سازمانی بسیار مناسب می باشد بدنه این لیوان به رنگ سفید و داخل و دسته آن در رنگ های مختلف طراحی شده که میتواند جوابگوی سلایق شما و سازمان شما قرار گیرد.

چاپ عکس روی لیوان حرارتی :

یکی از جدیدترین شکل های چاپ روی ماگ, چاپ لیوان حرارتی است این ماگ سطح خارجی مشکی رنگ دارند که به حرارت حساس است با اضافه شدن نوشیدنی داغ طرح و چاپ انجام شده ظاهر میشود.این نوع از چاپ ماگ نیز به هیچ عنوان محدودیت رنگ ندارد.

گروه صنعتی نوین گرافیک وارد کننده انواع محصولات سابلیمیشن ( لیوان سفید؛ حرارتی ، رنگی ،دسته قلبی،چسب،کاغذ ، فنجان ، نعلبکی...) واردات انواع هدایای تبلیغاتی برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید.