نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

راهنمایی خرید هدیه روز پدر

هدیه روز پدر :

اگر هنوز هم فکر می‌کنید خرید کادو برای پدر کار ساده‌ای است . سخت در اشتباهید.اما لازم نیست نگران باشید.نوین گرافیک چند گزینه مناسب که می‌توانید به عنوان هدیه روز مرد بخرید را معرفی می‌کند. برای انتخاب کادو برای روز پدر یا برای تولد پدر یا روز مرد  و یا هر روز دیگری که به مردها و آقایان مربوط باشد به شما ایده بدهیم تا خودتان بهترین کادو برای پدر انتخاب را داشته باشید.

ست هدیه روز مرد :

ست هدیه روز مرد نوین گرافیک شامل ست فندک زیپو ,فندک سه کاره ,فندک شارژی ,لیوان رنگی ,کیف دستی مردانه ,تابلو آسمان شب ,قاب عکس میباشد البته هر کدام از این محصولات را میتوان بصورت جداگانه یا باهم ست کرد و سفارش داد.

هدیه روز پدر :همانطور که میدانید روز پدر نزدیک است ,روز پدر کادو چی بخریم ؟ این سوالی است که وقتی به روز پدر نزدیک میشویم از خود می‌پرسیم، برای اینکه بفهمید چه هدیه ای پدر شما را خوشحال میکند، سعی کنید بفهمید پدرتان در زندگی روزمره به چه چیز های اهمیت میدهد.یکی از پیشنهاد های نوین گرافیک  برای هدیه روز مرد و پدر چاپ عکس روی لیوان یا چاپ عکس روی تنواع فندک است .


چاپ هدیه که کاملا اختصاصی باشدبسیار با ارزش است برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.