نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

پیکسل مگنتی خام سایز 44

پیکسل مگنتی خام سایز 44:

چاپ پیکسل مگنتی در شکل، اندازه و همچنین تیراژ های مختلف موجود میباشند آهنربای بکار گرفته شده در مواد خام پیکسل مگنتی ، اتمی بوده و بسیار قوی است.بطوری که با وجود قرار گرفتن در داخل قطعه، بسیار محکم به یخچال یا هر سطح دیگری میچسبد. برای خرید پیکسل خام وارداتی و یا مواد خام پیکسل ایرانی با ما تماس 09904534705 بگیرید


خرید و قیمت دستگاه پیکسل زن ریلی با قالب 44:

دستگاه پیکسل زن ریلی دستی; دارای قالب سایز 44; با قابلیت نصب انواع قالب در سایز های مختلف; بدنه فلزی کاملا مستحکم است .

پیکسل مگنتی طرح دلخواه

تولید و چاپ پیکسل سوزنی و چاپ پیکسل جاسوئیچی ,چاپ پیکسل  مگنتی و... در طرح های متنوع با طرح ها و لوگوهای مشاغل و مجموعه ها دارای آلبوم طرح های مناسبتی مذهبی و ملی وفانتزی آماده همکاری با مجموعه های فرهنگی و کسب و کارها امکان ارسال به شهرستان ها و سراسر کشور برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید.


سفارش چاپ پیکسل سوزنی تبلیغاتی

چاپ پیکسل فوری:

اگر صاحب کسب و کار هستید و نیاز به روشی جذاب برای تبلیغ برند خود دارید.اگر می خواهید در همایش های مختلف و نمایشگاه ها نشان و لوگوی شرکتتان را به همه نشان دهید بهترین راه استفاده ازچاپ پیکسل است.

سفارش چاپ پیکسل سوزنی تبلیغاتی یک روش تبلیغات ساده بر روی لباس که همه افراد با اولین دیدار شما بعد از احوالپرسی به چاپ پیکسل روی کت یا چادر و مقنعه شما توجه میکنند.

چاپ پیکسل دسته کلیدی:

این محصول بسیار زیبا در عین اینکه بسیار ارزان هستش اما واقعا جذاب و دیدنی هستش پیکسل جاسوییچی جهت تبلیغات و بازاریابی بسیار پر مصرف می‌باشد.

چاپ پیکسل مگنتی ارزان:

 فروش پیکسل مگنتی یکی از پرطرفدارترین محصولات از بین مدل پیکسل ها است که اندازه مختلفی دارد واز دو قسمت تشکیل شده است. قسمت بالا یا رویه مگنت همان قسمتی که برای چاپ عکس روی مگنت بکار برده می شود است.قسمت پایین یا زیره که قسمت پشت پیکسل مگنتی می باشد، همان قسمتی که دارای آهنربا است و دلیل نامگذاری مگنت آهن ریایی می باشد.

پذیرش سفارش چاپ پیکسل برای پیکسل های سوزنی، پشت پلاستیکی، آهنربایی توکار و جاکلیدی ۲ طرفه , جاکلیدی یکطرفه برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید.

تولید پیکسل

از جمله روش های نوین و اثرگذار تبلیغات می توانیم به چاپ پیکسل اشاره کنیم.. شاید بتوان این ادعا را طرح کرد نحوه ی تبلیغات و هدایای تبلیغاتی راز ماندگاری برند،نماد، مفهوم و یک کسب و کار  خواهد بود. از چاپ روی پیکسل میتوان برای مواردی مانند فعالیت‌های تیمی، جلسات گروهی، معارفه، گردش‌های خارج از سایت، فروشگاه,کارمند شرکت ها و,... چاپ کرد برای سفارش عمده و جزیی چاپ پیکسل ، بج سینه و جا کلیدی خرید پیکسل با طرح دلخواه و ارزان قیمت پیکسل مگنتی آهنربایی در نوین گرافیک با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید.