نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

چاپ لیوان و ماگ فوری - ادرس لیوان حرارتی در تهران

چاپ لیوان ارزان :

چاپ لیوان سفید از جمله پرفروش ترین محصولات نوین گرافیک میباشد . که عکس یا طرح مد نظر خود را به صورت سرتاسر روی لیوان انجام دهید .

یکی دیگر از محصولات چاپ و تبلیغات نوین گرافیک چاپ لیوان دسته و داخل رنگی می باشد که با توجه به رنگ لوگو یا عکس دلخواه میتوانید رنگ لیوان را انتخاب کنید.

چاپ لیوان حرارتی یکی از لیوانهای نوین گرافیک میباشد که جذابیت آن این است که با ریختن آب و یا مایع داغ داخل آن ، روکش مشکی بیرونی آن تبدیل به سفید شده و طرح چاپ شده روی آن نمایان می شود.

چاپ لیوان در طرحها متنوعی در نوین گرافیک موجود است . چاپ عکس روی لیوان به صورت تکی و تیراژ امکان پذیر بوده و در کمتر از چند ساعت آماده می شود.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ - تلگرام - ایتا پیام بگذارید.


چاپ پیکسل فوری حتی یکروزه

از جمله روش های جذاب هدیه تبلیغاتی چاپ و تبلیغات نوین گرافیک که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد سفارش چاپ پیکسل سوزنی است.  تنوع خدمات چاپ پیکسل امروزه به طور گسترده ای افزایش یافته از جمله آنها می توان به چاپ پیکسل جاکلیدی - چاپ پیکسل جاکلیدی دوطرفه - چاپ پیکسل مگنتی و...اشاره داشت. چاپ پیکسل تبلیغاتی به شکل ویژه ای در سازمان ها، ادارات، شرکت ها و کسب و کارهای مختلف با یک لوگو و هویت یکسان مورد استفاده قرار می گیرد.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ - تلگرام - ایتا پیام بگذارید.


پیج چاپ عکس روی لیوان نوین گرافیک

چاپ لیوان یکی از روش‌های محبوب و جذاب برای هدایای تبلیغاتی است.شرکت ها و کسب و کارها از چاپ بر روی لیوان برای چاپ لوگو و شماره تماس خود و یا تبلیغات جهت برند سازی استفاده می کنند. قیمت چاپ روی لیوان به نوع لیوان، نوع چاپ و طرح آن، تعداد و زمان تحویل آن وابسته است.به طور کلی، چاپ بر روی اجسام مانند : چاپ روی لیوان - چاپ پیکسل - چاپ تیشرت - چاپ پازل و... یک روش موثر و مقرون به صرفه برای تبلیغات و برندسازی است .برای ثبت سفارش در شرکت چاپ و تبلیغات نوین گرافیک با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ - تلگرام - ایتا پیام بگذارید.


پیکسل سوزنی خام سایز 44

پیکسل خام یکی از بهترین و ارزان ترین هدایای تبلیغاتی است .  پیکسل‌ خام  در سایزها و انواع مختلف مانند:پیکسل خام سوزنی - پیکسل خام جاکلیدی و...تولید می‌شود .برای ثبت سفارش قیمت پیکسل خام یا چاپ عمده پیکسل با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتنساپ - تلگرام - ایتا پیام - بگذارید.


چاپ عمده پیکسل

مرکز فروش پیکسل در تهران :

چاپ پیکسل ارزان بسیار جذاب و راهی عالی برای تبلیغات است. که به پیکسل حالت کاربردی را می بخشد.انواع چاپ پیکسل : پیکسل سوزنی - پیکسل جاکلیدی - پیکسل مگنتی - پیکسل جاکلیدی دوطرفه - پیکسل مربع  که شما میتواند با ارائه طرح مورد نظر خود این محصول را به صورت اختصاصی چاپ کنید و مورد استفاده قرار دهید .برای ثبت سفارش چاپ پیکسل فوری و موادخام پیکسل با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ - تلگرام - ایتا پیام بگذارید.