نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

چاپ لیوان تبلیغاتی

چاپ لیوان تبلیغاتی :

 امروزه بسیاری از شرکت ها و برندهای معتبر نیز با چاپ لوگو روی لیوان به برندسازی و تبلیغات می پردازد. و جنبه کاملا کاربردی که دارد باعث شده تبلیغات و یا عکس آنها روی ذهن مخاطب یا عزیزان شما ماندگار شوند. 

چاپ روی لیوان سرامیکی:کیفیت چاپ روی لیوان سفید سرامیکی بسیار عالی می باشد و هیچ گونه محدودیت رنگی برای چاپ روی ماگ وجود ندارد، و نوع چاپ به گونه ای انجام می شود که به هیچ عنوان به مرور زمان رنگ آن کم و پاک نخواهد شد.


چاپ روی لیوان حرارتی (جادویی):

چاپ روی لیوان حرارتی یا جادویی جذابیت بسیار زیادی دارد که اخیرا وارد دنیای مد و چاپ شده اند. این لیوان در سطح خارجی خود از یکسری سنسور حرارتی ساخته شده اند که در حالت سرد مشکی هستند اما پس از ریخته شدن مایعات داغ مثل چایی، قهوه و غیره، به رنگ سفید تبدیل می شوند. 


چاپ روی لیوان دسته و داخل رنگی:

لیوان سفید سرامیکی داخل و دسته رنگی جز لیوان های پر طرفدار و با رنگ های متنوع می باشد این لیوان مناسب جهت هدایای تبلیغاتی و ست کردن با رنگ سازمانی بسیار مناسب می باشد بدنه این لیوان به رنگ سفید و داخل و دسته آن در رنگ های مختلف طراحی شده که میتواند جوابگوی سلایق شما و سازمان شما قرار گیرد.


مجموعه چاپ نوین گرافیک تشکیل شده از تیمی با تجربه ، متخصص در عرصه چاپ و تبلیغات و چاپ روی اجسام با کامل ترین تجهیزات صنعت چاپ و بروزترین دستگاه ها برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید.

قیمت پیکسل خام با سوزن یک تیکه

دستگاه پیکسل زن و پیکسل خام:

امروزه صنعت پیکسل سازی بسیار پیشرفت کرده و علاوه بر مدل های ساده، مدل های بسیار جدیدی وارد بازار شده مانند: پیکسل سوزنی خام ، پیکسل خام جاکلیدی، پیکسل خام مگنتی، پیکسل جاکلیدی دوطرفه و … است.  پیکسل ها معمولا در سایز های دایره ای  25، 32، 37، 44، 50، 58، 70 و … میلی متر ساخته می شوند.


نمایندگی فروش دستگاه پیکسل زن :

چاپ پیکسل در اندازه ها و طرح های دلخواه امروزه به  یکی از پر رونق ترین بخش ها در صنعت چاپ تبدیل شده است. شرکت های چاپ و تبلیغات با استفاده از دستگاه های چاپ و بهره گیری از دانش کار کردن با آن ها به طراحی و چاپ انواع پیکسل پرداخته اند.


شرکت چاپ و تبلیغات نوین گرافیک از بزرگترین تامین کنندگان و اولین وارد کنندگان این دستگاه ها و ملزومات خام مانند پیکسل خام ,دستگاه پیکسل زن ,قالب دستگاه پیکسل زن , کاتر دستگاه پیکسل زن و...مربوطه میباشد برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید.

چاپ پیکسل فوری

چاپ پیکسل تکی :

چاپ روی پیکسل  هدایای بسیار زیبایی برای تبلیغات محصولات شما هستند.این روش چاپ بدلیل سادگی و سرعت فوق العاده و ارزانی جایگاه ویژه ای در چاپ هدایا دارد.مزیت دیگر آن، امکان چاپ در تیراژ پایین و حتی یک عدد است.

چاپ پیکسل مگنتی :

چاپ روی پیکسل را به راحتی میتوان به در یخچال یا لوازم پر مصرف زد و از دیدن طرح های متنوع آنها لذت برد. پیکسل های مگنتی به علت خاصیت آهنربایی که دارند، به راحتی روی سطوح فلزی میچسبند و دوام بالایی نیز دارند. بیشتر استفاده از پیکسل های مغناطیسی، برای زدن روی لوازم خانگی است. شما میتوانید با چسبانیدن این پیکسل ها در محیط خانه، به سادگی فضای آشپزخانه را تزئین نمایید.

چاپ پیکسل دسته کلیدی:

چاپ پیکسل جاکلیدی می تواند به عنوان بهترین کالای تبلیغاتی برای سازمان ها و شرکت ها باشد و یا حتی از آن به عنوان هدیه ای به دیگران استفاده کرد و با توجه به کیفیتی که دارد برای سال ها یاد آور شما به عنوان سازمانی که آن را به مشتریان هدیه داده اید ویا دوستان شما باشد

چاپ پیکسل تبلیغاتی:

 پیکسل تبلیغاتی موارد کاربرد مختلف و متعددی دارد که یکی از اصلی ترین آن‌ها نصب پیکسل تبلیغاتی بر روی کت یا لباس کارمندان و نمایندگان یک شرکت جهت تبلیغ برند، خدمات و محصولات آن شرکت است.

چاپ عکس روی پیکسل در خانه,چاپ پیکسل فوری,دستگاه چاپ پیکسل,چاپ پیکسل در کرمانشاه,چاپ پیکسل تکی,قیمت چاپ پیکسل,چاپ پیکسل اختصاصی,چاپ پیکسل تهران برای ثبت سفارش نوین گرافیک با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید.

چاپ روی تیشرت | چاپ تیشرت اسپان و پنبه ای و جودون

مشخصات, قیمت و خرید چاپ لباس :

یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین انواع چاپ ، چاپ سابلیمیشن است . این روش به چاپ روی بسیاری از سطوح با بهترین کیفیت و ماندگاری معروف است . چاپ روی تیشرت بعد از چاپ روی لیوان سفید از پرفروش ترین و پرطرفدار ترین خدمات چاپی در حیطه چاپ حرارتی یا سابلیمیشن است.


چاپ روی تیشرت زنانه:

 جنس همه ی تیشرت هایی که عملیات چاپ روی آنها انجام میشود ، اسپان و فلامنت بوده است. و اینکه هرچقدر تیشرت پلی استر بیشتری داشته باشد کیفیت چاپ بر روی آن بهتر شده و بیشتر مناسب برای استفاده در چاپ است.


چاپ روی تیشرت بچه گانه:

مجموعه نوین گرافیک با بکارگیری بهترین کیفیت جوهر و بهترین کیفیت در اجرای طرح ، تیشرت چاپ شده را در اختیار شما و فرزندتان قرارمیدهد . همچنین با استفاده از تیشرت با کیفیت مناسب باعث جلوگیری از اسیب دیدن پوست کودکتان میشود . که گزینه مناسبی برای هدیه دادن برای انواع مناسبت ها میتواند باشد.

چاپ تیشرت ست:

 چاپ اختصاصی بر روی لباس در تعداد و تیراژ پایین نیز شکل گرفت. در این مدل چاپ با صرف هزینه بسیار پایین میتوان اقدام به چاپ روی لباس ست کرد. 


چاپ و تبلیغات نوین گرافیک با بهره گیری روش های بسیار خلاقانه و منحصر به فرد مسولیت چاپ روی تیشرت  را نیز به عهده میگیرد و بهترین کیفیت ممکن را به شما ارائه خواهد داد . برای ثبت سفارش یا شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید.

چاپ لوگو روی لیوان سفید

چاپ روی لیوان :

 چاپ عکس و لوگو روی لیوان (ماگ) یکی دیگراز خدمات نوین گرافیک می باشد  .که شامل چاپ عکس روی لیوان ساده , چاپ عکس روی لیوان حرارتی, چاپ عکس روی لیوان عروسکی ,چاپ عکس روی لیوان دسته رنگی , چاپ عکس روی لیوان یخی (مات) ,چاپ لیوان دسته قلب با داخل رنگی می باشد.شما می توانید عکس, لوگو و یا طرح دلخواه خود رو بر روی این لیوان ها به چاپ رسانید. این نوع از لیوان ها یا به اصطلاح ماگ ها هم جنبهء تزیینی دارند و هم بسیاری از شرکت ها و ارگان ها برای تبلیغات خود در نمایشگاه ها و همایش ها این کالا را با لوگوی اختصاصی خود بصورت تیراژ سفارش می دهند.

چاپ لوگو روی لیوان سفید:

چاپ روی لیوان سفید ساده از پرطرفدار ترین ماگ ها میباشد که به علت کمتر بودن قیمت آن و سادگی بیشترین سفارش را شامل میشود . لوگو های تبلیغاتی . مارک انواع برند و عکس های شخصی بیشترین سفارش را بر روی این نوع لیوان داشته اند .


چاپ لیوان حرارتی :

اگر قصد سورپرایز عزیزان خود را دارید پیشنهاد می شود از جذاب ترین موارد کادو ازجمله چاپ لیوان حرارتی سفارشی قافل نشوید .


چاپ و تبلیغات نوین گرافیک تولید کننده انواع چاپ لیوان  در انواع سایزها ودر تیراژهای مختلف.ارائه دهنده خدمات چاپ سابلیمیشن  با تنوعی گسترده.ما می توانیم انواع چاپ روی اجسام تبلیغاتی را در تیراژهای گوناگون و مطابق با نیاز شما تامین نماییم.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید.