نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

چاپ روی تیشرت | چاپ تیشرت اسپان و پنبه ای و جودون

مشخصات, قیمت و خرید چاپ لباس :

یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین انواع چاپ ، چاپ سابلیمیشن است . این روش به چاپ روی بسیاری از سطوح با بهترین کیفیت و ماندگاری معروف است . چاپ روی تیشرت بعد از چاپ روی لیوان سفید از پرفروش ترین و پرطرفدار ترین خدمات چاپی در حیطه چاپ حرارتی یا سابلیمیشن است.


چاپ روی تیشرت زنانه:

 جنس همه ی تیشرت هایی که عملیات چاپ روی آنها انجام میشود ، اسپان و فلامنت بوده است. و اینکه هرچقدر تیشرت پلی استر بیشتری داشته باشد کیفیت چاپ بر روی آن بهتر شده و بیشتر مناسب برای استفاده در چاپ است.


چاپ روی تیشرت بچه گانه:

مجموعه نوین گرافیک با بکارگیری بهترین کیفیت جوهر و بهترین کیفیت در اجرای طرح ، تیشرت چاپ شده را در اختیار شما و فرزندتان قرارمیدهد . همچنین با استفاده از تیشرت با کیفیت مناسب باعث جلوگیری از اسیب دیدن پوست کودکتان میشود . که گزینه مناسبی برای هدیه دادن برای انواع مناسبت ها میتواند باشد.

چاپ تیشرت ست:

 چاپ اختصاصی بر روی لباس در تعداد و تیراژ پایین نیز شکل گرفت. در این مدل چاپ با صرف هزینه بسیار پایین میتوان اقدام به چاپ روی لباس ست کرد. 


چاپ و تبلیغات نوین گرافیک با بهره گیری روش های بسیار خلاقانه و منحصر به فرد مسولیت چاپ روی تیشرت  را نیز به عهده میگیرد و بهترین کیفیت ممکن را به شما ارائه خواهد داد . برای ثبت سفارش یا شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.