نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

نوین گرافیک

خدمات طراحی - چاپ -تبلیغات - چاپ پیکسل- چاپ روی اجسام

چاپ لیوان تبلیغاتی

چاپ لیوان تبلیغاتی :

 امروزه بسیاری از شرکت ها و برندهای معتبر نیز با چاپ لوگو روی لیوان به برندسازی و تبلیغات می پردازد. و جنبه کاملا کاربردی که دارد باعث شده تبلیغات و یا عکس آنها روی ذهن مخاطب یا عزیزان شما ماندگار شوند. 

چاپ روی لیوان سرامیکی:کیفیت چاپ روی لیوان سفید سرامیکی بسیار عالی می باشد و هیچ گونه محدودیت رنگی برای چاپ روی ماگ وجود ندارد، و نوع چاپ به گونه ای انجام می شود که به هیچ عنوان به مرور زمان رنگ آن کم و پاک نخواهد شد.


چاپ روی لیوان حرارتی (جادویی):

چاپ روی لیوان حرارتی یا جادویی جذابیت بسیار زیادی دارد که اخیرا وارد دنیای مد و چاپ شده اند. این لیوان در سطح خارجی خود از یکسری سنسور حرارتی ساخته شده اند که در حالت سرد مشکی هستند اما پس از ریخته شدن مایعات داغ مثل چایی، قهوه و غیره، به رنگ سفید تبدیل می شوند. 


چاپ روی لیوان دسته و داخل رنگی:

لیوان سفید سرامیکی داخل و دسته رنگی جز لیوان های پر طرفدار و با رنگ های متنوع می باشد این لیوان مناسب جهت هدایای تبلیغاتی و ست کردن با رنگ سازمانی بسیار مناسب می باشد بدنه این لیوان به رنگ سفید و داخل و دسته آن در رنگ های مختلف طراحی شده که میتواند جوابگوی سلایق شما و سازمان شما قرار گیرد.


مجموعه چاپ نوین گرافیک تشکیل شده از تیمی با تجربه ، متخصص در عرصه چاپ و تبلیغات و چاپ روی اجسام با کامل ترین تجهیزات صنعت چاپ و بروزترین دستگاه ها برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.